Taki sobie wykresik...

Data: 2010-01-22 14:00:00
Autor: LeM
Taki sobie wykresik...
http://www.servimg.com/image_preview.php?i=168&u=12609830

Oznaczenia stopnia Minor usunięte.

Pozdro

LeM

Data: 2010-01-22 15:24:08
Autor: Endriu
Taki sobie wykresik...
Oznaczenia stopnia Minor usunięte.

Wszystko to co juz było dosyć ładnie wykreślone. Wiesz ...mogłes tylko
jeszcze się trochę rozpędzić i pójść na całość - dojechać do 1990
roku .....
Przyszłość - tu mogłbyś się trochę bardziej postarać - bo z tą
ordynarną krechą w dół to jak dla mnie brakło trochę wizjonerstwa i
polotu .....

P.S. Nie miewasz ty czasem jakiś myśli skroto-samobójczych, bo
zaczynam się martwić.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-01-23 08:50:34
Autor: stu
Taki sobie wykresik...
Witaj,
I co miałby jeszcze może poziomy fal co do pkt ci kolego wypisać...

P.S. Daruj sobie takie żałosne komentarze, bo do poziomu wiedzy tego usera to ci
jeszcze sporo brakuje...

Pozdrawiam JG

Data: 2010-01-23 11:15:59
Autor: Zbyszek
Taki sobie wykresik...
Dnia 23-01-2010 o 00:24:08 Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> napisał(a):

Oznaczenia stopnia Minor usunięte.

Wszystko to co juz było dosyć ładnie wykreślone. Wiesz ...mogłes tylko
jeszcze się trochę rozpędzić i pójść na całość - dojechać do 1990
roku .....

no własnie, może nie przesadzajmy póki nie ma do tego zadnych podstaw.
Podobnie jak Skippy spodziewałbym się jakiegoś infa w weekend, które by  mogło przewazyć nastroje,
by złamać opory.
Bez tego nie widze powodów, by zakładac zmianę trendu. Jesteśmy bardzo  blisko wsparcia,
kanał 6mcy jeszcze się broni. Z góry nastawianie się że coś się stanie  jest ryzykowne.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-01-23 07:08:51
Autor: skippy
Taki sobie wykresik...

Użytkownik "LeM"

Odważna teza, przez week w stanach by musiało stać się coś znoszącego sprawę Obama-banki.
A czerwona krecha - ja tu się zgadzam, ten wysycony pattern powinien się skorygować 38-62% (jeśli to hossa od lutego 2009).

Pozdrawiam

Data: 2010-01-23 07:39:08
Autor: Lech Dubrowski
Taki sobie wykresik...

Użytkownik "skippy"
Odważna teza, przez week w stanach by musiało stać się coś znoszącego sprawę Obama-banki.

Po wtorkowych wyborach uzupelniajacych do Senatu, nasi komentatorzy polityczni stwierdzili, ze to koniec reform Obamy bo za 2 tygodnie ten nowy senator republikanski obejmie miejsce po Kennedym. Jesli to prawda to sprawa Obama-banki skonczy sie na tym przemowieniu bo USA to nie Polska gdzie w kazda ustawe Sejm i Senat uchwali, a Prezydent podpisze i opublikuje w 24 godziny.

Leszek

Pozdrawiam

Data: 2010-01-23 10:08:10
Autor: skippy
Taki sobie wykresik...

Użytkownik "Lech Dubrowski" <337@337.com.pl> napisał w wiadomości news:hje67h$t50$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "skippy"
[...]

Przemówienie jest 27 a poziom ~2410-2440 już został osiągnięty.
Żeby nastąpilo odbicie na 25xx to mocne info powinno sie pojawić teraz, w ten week.
To nie Polska i po dwóch dniach Obama nie wyjdzie i nie powie że zmienił zdanie na dokładnie odwrotne.

bo USA to nie Polska gdzie w kazda ustawe Sejm i Senat uchwali, a Prezydent podpisze i opublikuje w 24 godziny.

Mam wrażenie dokładnie odwrotne, ogólnej niemocy i wzajemnej blokady.
Ten tryb to chyba tylko z hazardową poszedł gładko.

Leszek

Pozdrawiam

Data: 2010-01-23 16:43:51
Autor: Lech Dubrowski
Taki sobie wykresik...
To nie Polska i po dwóch dniach Obama nie wyjdzie i nie powie że zmienił zdanie na dokładnie odwrotne.

Za jakis czas Obama powie, ze republikanie w Senacie blokuja wszystkie reformy i na tym skoncza sie jego rzady

Leszek

Data: 2010-01-23 16:44:58
Autor: skippy
Taki sobie wykresik...

Użytkownik "Lech Dubrowski" <337@337.com.pl> napisał w wiadomości news:hjf5kj$nm$1atlantis.news.neostrada.pl...
To nie Polska i po dwóch dniach Obama nie wyjdzie i nie powie że zmienił zdanie na dokładnie odwrotne.

Za jakis czas Obama powie, ze republikanie w Senacie blokuja wszystkie reformy i na tym skoncza sie jego rzady

No ale tego nawet nie musi mówić:)))
W ogóle nie rozumiem problemu, bo przecież wsyscy wiedzą że właśnie się tak stało.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-24 08:41:54
Autor: Lech Dubrowski
Taki sobie wykresik...
No ale tego nawet nie musi mówić:)))
W ogóle nie rozumiem problemu, bo przecież wsyscy wiedzą że właśnie się tak stało.

Tak, teraz najwazniejsze sygnaly ida z Chin.

Leszek

Pozdrawiam

Data: 2010-01-23 09:56:19
Autor: Endriu
Taki sobie wykresik...
Odważna teza, przez week w stanach by musiało stać się coś znoszącego sprawę Obama-banki.
A czerwona krecha - ja tu się zgadzam, ten wysycony pattern powinien się skorygować 38-62% (jeśli to hossa od lutego 2009).

62% w ciągu przyszłego miesiąca ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-01-23 10:04:39
Autor: skippy
Taki sobie wykresik...

Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hjec1c$bva$1news.interia.pl...
[...]

Nie, no jak?
Jeśli 62% to około 4 miesiące (12mcy * 0,62 * 0,62)

IMO akurat ta kreska LeMa pokazuje potencjalny kierunek i że ruch będzie względnie duży, a nie precyzyjnie czas i poziom.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-23 18:08:49
Autor: stu
Taki sobie wykresik...
Nic nie kumasz...lepiej już nic nie pisz bo się tylko ośmieszasz...

Data: 2010-01-23 18:38:12
Autor: Endriu
Taki sobie wykresik...
Nic nie kumasz...lepiej już nic nie pisz bo się tylko ośmieszasz...

Może i nic nie kumam, ale na wykresie ewidentnie widzę poziom 1800 gdzieś okolo 15 lutego.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-02-04 13:25:48
Autor: LeM
Taki sobie wykresik...
On 23 Sty, 18:38, "Endriu" <nmpWYTNI...@interia.pl> wrote:
> Nic nie kumasz...lepiej już nic nie pisz bo się tylko ośmieszasz....

Może i nic nie kumam, ale na wykresie ewidentnie widzę poziom 1800 gdzieś
okolo 15 lutego.....

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

jutro 5 luty i witamy 2250 na FW20

LeM

Data: 2010-02-04 13:31:44
Autor: LeM
Taki sobie wykresik...

http://www.astroelliott.pl/

Data: 2010-02-05 09:07:07
Autor: Endriu
Taki sobie wykresik...
Może i nic nie kumam, ale na wykresie ewidentnie widzę poziom 1800 gdzieś
okolo 15 lutego.....

jutro 5 luty i witamy 2250 na FW20

No to przypominam ci że jeszcze zostało 450 pkt w ciągu około sześciu  dni ........

P.S. Nie odkryłes żadnej ameryki stwierdzeniem że może spadać. To przewidywali wszyscy na długo przed twoim postem.
Irytujący w twojej wypowiedzi był zakres spadków na osi czasu - w mojej opimi wyjątkowo mocno przesadzony ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-02-05 00:52:08
Autor: LeM
Taki sobie wykresik...
On 5 Lut, 09:07, "Endriu" <nmpWYTNI...@interia.pl> wrote:
>jutro 5 luty i witamy 2250 na FW20

No to przypominam ci e jeszcze zosta o 450 pkt w ci gu oko o sze ciu  dni

P.S. Nie odkry es adnej ameryki stwierdzeniem e mo e spada . To
przewidywali wszyscy na d ugo przed twoim postem.
Irytuj cy w twojej wypowiedzi by zakres spadk w na osi czasu - w mojej
opimi wyj tkowo mocno przesadzony ....

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

Gdzie na wykresie jest luty zaznaczony?  Jak go zobaczysz to musisz
założyć również koniec świata w marcu.
Zaznaczony jest kierunek ruchu i ewentualny zakres.

Nie interesują mnie prognozy spadkowe z sierpnia lub października ub.
roku.
Wykres moim czytelnikom pokazałem na trzy - cztery sesje przed ruchem.
Ci co potrafili to się załapali na 250 punktową windę.

A ty siedź dalej na drzewie i pluj.

LeM

http://www.astroelliott.pl/

Data: 2010-02-05 12:33:07
Autor: Endriu
Taki sobie wykresik...
[...]

Nie gniewaj się drogi LeM-ie. Niech ci będzie - nie ma sensu się spierać o pierdoły.
Proponuje na przyszłość jasno definiować zakres cenowy i czasowy ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-02-05 08:05:21
Autor: LeM
Taki sobie wykresik...
On 5 Lut, 12:33, "Endriu" <nmpWYTNI...@interia.pl> wrote:
>Gdzie na wykresie jest luty zaznaczony?  Jak go zobaczysz to musisz
>za o y r wnie koniec wiata w marcu.
>Zaznaczony jest kierunek ruchu i ewentualny zakres.

>Nie interesuj mnie prognozy spadkowe z sierpnia lub pa dziernika ub.
>roku.
>Wykres moim czytelnikom pokaza em na trzy - cztery sesje przed ruchem.
>Ci co potrafili to si za apali na 250 punktow wind .

>A ty sied dalej na drzewie i pluj.

Nie gniewaj si drogi LeM-ie. Niech ci b dzie - nie ma sensu si spiera o
pierdo y.
Proponuje na przysz o jasno definiowa zakres cenowy i czasowy ....

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

50% zniesienie ruchu od dołka w marcu w  38% czasu ruchu od dołka w
marcu
Mniej więcej

Data: 2010-02-05 18:17:47
Autor: Endriu
Taki sobie wykresik...

50% zniesienie ruchu od dołka w marcu w  38% czasu ruchu od dołka w
marcu

Czyli gdzieś tak na 20 maja poziom gdzieś tak 1900 ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-01-23 12:07:39
Autor: george
Taki sobie wykresik...

"LeM" <lemansa@gmail.com> wrote in message news:6a991c5f-062f-46fe-8cf3-d04f0ec17f8fk19g2000yqc.googlegroups.com...
http://www.servimg.com/image_preview.php?i=168&u=12609830

Oznaczenia stopnia Minor usunięte.

Pozdro

LeM

Ten "plan" zakłada uruchomienie programu "mutual destruction" ( Obama nas -> to my Obame i kredyt uwalimy a przy okazji całą resztę). Obawiam sie jednak ze bankierzy bedą bardziej racjonalni i spasują.
Nie maja silnych kart przetargowych. Obama nie ma nic do stracenia a bankierzy owszem.
Jak pójdą za ostro w dół (tak jak sugeruje wykres) to mogą sie z tego nie wygrzebać.

george

Data: 2010-01-23 03:27:54
Autor: LeM
Taki sobie wykresik...
On 23 Sty, 12:07, "george" <george...@vp.pl> wrote:
"LeM" <lema...@gmail.com> wrote in message

[...]

Obama przysięgę składał na jałowym biegu Księżyca. Żadnych reform nie
będzie. Będzie dużo pustego gadania i bicia piany.
Tak jak tu, na tej grupie.

Endriu np nadal siedzi na drzewie. Dokładnie w tym samym miejscu był
gdy odchodziłem z grupy. Siedź sobie dalej i pluj
you moron...

LeM

Data: 2010-01-23 15:47:08
Autor: george
Taki sobie wykresik...

"LeM" <lemansa@gmail.com> wrote in message news:8cac986d-b793-4001-8aa4-7966b1e18261r19g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

hmmm - tak było (gadki / szmatki) dopóki nie wyrąbali go w Massachusetts... teraz mu letko nerw popuścił.
Zobaczymy na ile mu tej gadki wystarczy. Nie jestem naiwny i wiem że dopóki lecą headliny w telewizorni a nie ma nic na papierze nie ma sie co frapować, ale tonację w TV zmienił i to jest zastanawiające.
A skoro to nie "zmiana polityczna" to co innego miałoby spowodować aby wykres "wyglądał" tak jak przedstawiłeś ? No chyba że rysujesz bo "tak"... wtedy nie mam pytań.

george

Data: 2010-01-23 12:16:59
Autor: sorden
Taki sobie wykresik...
george wrote:

[...]

Poziomy na wykresie to nie jest jeszcze koniec swiata. Bylo nizej i to ledwo rok temu.

--
in

Data: 2010-01-23 15:49:24
Autor: george
Taki sobie wykresik...

"sorden" <sorden@usunwp.pl> wrote in message news:hjeluj$1rlh$1news.mm.pl...
george wrote:

[...]

owszem, ale FED nie miał wtedy wydrukowanego z powietrza 1 tryliona na MBS, to sporo zmienia.
Poziom strachu był kosmiczny...relatywnie. Nominalnie S&P (bo w koncu na tym graja Futy) nie powinien sie tam znaleźć przy tych tonach świeżej zielonej makulatury...

george

Data: 2010-01-23 16:47:58
Autor: sorden
Taki sobie wykresik...

george wrote:

[...]

Wiekszosc bankow juz oddala to co pozyczyla od FED, nie wiem co oni dalej z tym robia, moze pala na stosie ? ;)
Tak czy siak, w/g roznych zrodel strumien zasilajacy z fed dla gospodarki powoli dobiega konca.

--
in

Data: 2010-01-23 17:57:55
Autor: george
Taki sobie wykresik...

george wrote:

[...]

mówisz o TARP ( że oddali) ?... to są jakieś drobne "na piwo"..
Polecam analize balancesheetu FED'u... w cotygodniowej odsłonie w raporcie H41.
http://www.federalreserve.gov/releases/h41
szczególnie interesująca pozycja to MBS i "excees reserves / power money"

george
george

Data: 2010-02-05 20:23:32
Autor: Zbyszek
Taki sobie wykresik...
dla przypomnienia, Dieter juz dawno przewidywał korekte i zapowiedział że  potrwają do wiosny,
poczatek wskazując niekonkretnie na grudzien.
Choc wzrosty dotrwaly do stycznia, to trzeba oddac mu sprawiedliwosc.  Zzastanawiam sie, czy skala spadków to jeszcze korekta.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-02-07 11:29:12
Autor: LeM
Taki sobie wykresik...
On 5 Lut, 20:23, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
[...]

Przyznam szczerze, że zdarzały mu się bardziej precyzyjne calle

Taki sobie wykresik...