Taki tam KJS :-)

Data: 2012-10-14 20:29:22
Autor: Tomasz Pyra
Taki tam KJS :-)
W weekend braliśmy udział w VI elminacji Rallyland Motul Cup.
Pierwszy start po 3 miesięcznej przerwie z powodu różnych awarii.

Wynik taki sobie, bo dopiero 4 miejsce w klasie i 11 w generalce na coś
około 70 startujących.

Ciekawy był OS7. Chyba jeden z najdłuższych w polskim motorsporcie
amatorskim - coś około 12km.

Onboard:
http://www.youtube.com/watch?v=wuGXEUtE35E

Data: 2012-10-14 18:45:10
Autor: tÎż
Taki tam KJS :-)
Tomasz Pyra wrote:

Onboard:
http://www.youtube.com/watch?v=wuGXEUtE35E

No ładnie zapierdalasz, chociaż na paru zakrętach przegiąłeś z prędkością, ale to raczej wiesz. :)

Podziwiam zapał do realizowania pasji, mi nigdy nie chciało się pojechać na tego typu zorganizowaną imprezę, zazwyczaj satysfakcjonuje mnie zjaranie gumy gdzieś nieopodal. :D

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-10-14 20:34:50
Autor: Arbiter
Taki tam KJS :-)

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam.pl> napisał w wiadomości news:t58o30fmpyc5

Onboard:
http://www.youtube.com/watch?v=wuGXEUtE35E

skok feliksa z kosmosu rozłożył youtube, wiec Twój filmik tez musi zaczekać aż ruch spadnie

Data: 2012-10-14 21:38:46
Autor: RoMan Mandziejewicz
Taki tam KJS :-)
Hello Tomasz,

Sunday, October 14, 2012, 8:29:22 PM, you wrote:

[...]

Onboard:
http://www.youtube.com/watch?v=wuGXEUtE35E

Przy takim słońcu powiedziałbym "dziękuję" :( Ale ja cienias jestem ;)

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-10-14 19:49:51
Autor: tÎż
Taki tam KJS :-)
RoMan Mandziejewicz wrote:

Ale ja cienias jestem ;)

I troll w dodatku. :>

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-10-22 23:04:20
Autor: Filip
Taki tam KJS :-)

Przy takim słońcu powiedziałbym "dziękuję" :( Ale ja cienias jestem ;)

Każdy o tym wie.

Data: 2012-10-14 21:59:39
Autor: ToMasz
Taki tam KJS :-)
W dniu 14.10.2012 20:29, Tomasz Pyra pisze:
[...]

1. gratuluje
2. fajnie że dajesz relacje na grupie, nawet jak nie jesteś zadowolony z wyników.
3. proponuje zrobić zrzutkę na lepszą kamerę, najlepiej z GPS żeby było widać prędkość.
ToMasz

Data: 2012-10-14 22:16:43
Autor: BartekK
Taki tam KJS :-)
W dniu 2012-10-14 21:59, ToMasz pisze:
3. proponuje zrobić zrzutkę na lepszą kamerę, najlepiej z GPS żeby było
widać prędkość.
Prędkość z GPS to możesz odczytywać jadąc autostradą, a przy takiej dynamice i zmianach kierunku - gps wyliczy ci prędkość zupełnie nieaktualną do jazdy. Zresztą przy takiej jeździe, gdzie przyczepność bywa różna, to i prędkościomierz "z koła" bzdury pokaże.

Data: 2012-10-14 22:14:04
Autor: BartekK
Taki tam KJS :-)
W dniu 2012-10-14 20:29, Tomasz Pyra pisze:
Ciekawy był OS7. Chyba jeden z najdłuższych w polskim motorsporcie
amatorskim - coś około 12km.
Onboard:
http://www.youtube.com/watch?v=wuGXEUtE35E
Faktycznie strasznie długi, w dodatku dużo długich prostych (na szczęście złamanych szykanami, bo bez tego - to by było bicie rekordu predkości na prostej).

Szkoda mi tylko, że te wszystkie kjsy muszą odbywać się w takich warunkach drogowych (dziury!). Ja rozumiem, że WRC i RSMP są rozgrywane na różnych nawierzchniach i różnych warunkach terenowych, tak ich specyfika, są sponsorzy, auta są do tego dostosowane i nikt się nie popłacze jak felgę rozwali. Ale w totalnej amatorce nie powinno być takich odcinków, których sama próba przejechania -grozi uszkodzeniami auta (a przynajmniej felg i opon). Nie raz jadą ludzie pojazdami "codziennymi". Później kończy się rywalizacja na tym kogo stać na rozwalenie kompletu felg na jedną imprezę, ten przejeżdża przez dziury szybciej...

Data: 2012-10-14 22:19:46
Autor: Maciek
Taki tam KJS :-)
Dnia Sun, 14 Oct 2012 20:29:22 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=wuGXEUtE35E

Wozisz kobitke? Musi byc zachwycona. Wreszcie z prawego fotela moze
bezkarnie mowic Ci, jak masz jechac :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-10-14 22:38:10
Autor: Lewis
Taki tam KJS :-)
W dniu 2012-10-14 22:19, Maciek pisze:
Dnia Sun, 14 Oct 2012 20:29:22 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=wuGXEUtE35E

Wozisz kobitke? Musi byc zachwycona. Wreszcie z prawego fotela moze
bezkarnie mowic Ci, jak masz jechac :)

Obawiam się że może to wyglądać w ten sposób:
http://www.joemonster.org/art/21270/Zadziwiajaca_prawda_o_zalogach_rajdowych

:)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-10-15 01:16:31
Autor: Tomasz Pyra
Taki tam KJS :-)
Dnia Sun, 14 Oct 2012 22:38:10 +0200, Lewis napisał(a):

[...]

To jest raczej fake...
O ile jeszcze w amatorskich rajdach gdzie odcinek zazwyczaj ma jakiś
kilometr i całego go widać da się żeby kierowca zapamiętał całą trasę, to
cokolwiek wyżej raczej nie ma szans.

To się to kupy nie trzyma - co kierowca ma nie rozumieć, skoro opis wymyśla
kierowca i podaje go pilotowi na zapoznaniu? Pilot potem czyta to co
powiedział mu kierowca.
Po drugie jedyny rajdowiec Mark Fisher jakiego znają google zginął 11 lat
temu w katastrofie lotniczej, a znany był głownie ze swojego jeszcze
bardziej znanego ojca.

Data: 2012-10-15 08:31:07
Autor: Maciek
Taki tam KJS :-)
Dnia Mon, 15 Oct 2012 01:16:31 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

Po drugie jedyny rajdowiec Mark Fisher jakiego znają google

Zobacz FisCHer.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-10-15 19:16:25
Autor: Tomasz Pyra
Taki tam KJS :-)
Dnia Mon, 15 Oct 2012 08:31:07 +0200, Maciek napisał(a):

Dnia Mon, 15 Oct 2012 01:16:31 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

Po drugie jedyny rajdowiec Mark Fisher jakiego znają google

Zobacz FisCHer.

Nadal to samo...

Data: 2012-10-15 19:34:13
Autor: Maciek
Taki tam KJS :-)
Dnia Mon, 15 Oct 2012 19:16:25 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

Nadal to samo...

W sumie racja - mignal mi wczesniej jakis news, ale teraz widze, ze to bylo
o zawodach modeli RC :)

No to pewnie fejk.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-10-15 09:24:20
Autor: RoMan Mandziejewicz
Taki tam KJS :-)
Hello Tomasz,

Monday, October 15, 2012, 1:16:31 AM, you wrote:

[...]

Mnie rozbawiło tłumaczenia. Jak teraz ktos się mnie czepi, że mówię
brzxydko "Oh shit!", to go wyslę do tłumaczenia - tu oznacza to "O
Boże, nie!".

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-10-15 11:10:36
Autor: tÎż
Taki tam KJS :-)
RoMan Mandziejewicz wrote:

Mnie rozbawiło tłumaczenia. Jak teraz ktos się mnie czepi, że mówię
brzxydko "Oh shit!", to go wyslę do tłumaczenia - tu oznacza to "O Boże,
nie!".

Od razu widać, że mamy do czynienia z native speakerem, skoro rozpoznajesz tak wysublimowane tłumaczeniowe smaczki. Szacun!

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-10-15 13:25:37
Autor: J.F
Taki tam KJS :-)
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:793475735.20121015092420@pik-net.pl.invalid...
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=KbIohLTzuvU

No i
http://www.youtube.com/watch?v=KI0_tYNAWNU

J.

Data: 2012-10-15 11:15:34
Autor: Michoo
Taki tam KJS :-)
On 15.10.2012 01:16, Tomasz Pyra wrote:
Dnia Sun, 14 Oct 2012 22:38:10 +0200, Lewis napisał(a):
Obawiam się że może to wyglądać w ten sposób:
http://www.joemonster.org/art/21270/Zadziwiajaca_prawda_o_zalogach_rajdowych

To jest raczej fake...
News pochodzi z poważnej strony:
http://www.newsbiscuit.com/2012/09/19/rally-driver-admits-he-has-no-idea-what-co-driver-is-talking-about/
Zdjęcie przedstawia Pettera Solberga, no widać, że ktoś się pomylił przy wklejaniu, ale historia wydaje się być realna (zwłaszcza to porywanie bezdomnego) ;)

Michoo

Data: 2012-10-15 13:42:38
Autor: anacron
Taki tam KJS :-)
W dniu 2012-10-14 20:29, Tomasz Pyra pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=wuGXEUtE35E

Na kilku zakrętach za szybko, na kilku za wolno. Dwa czy trzy razy
spóźniona zmiana biegów. I widać, że nie używasz lewej na hamulcu (nie
umiesz, czy tak ci wygodniej? ;)

Tak wiem, łatwo się krytykuje patrząc z boku. Przejazd na solidna 4.
Pozdrawiam

Data: 2012-10-16 14:24:24
Autor: Jacek Politowski
Taki tam KJS :-)
In article <t58o30fmpyc5$.1b044d3z3lhuf.dlg@40tude.net>
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam.pl> wrote:

Onboard:
http://www.youtube.com/watch?v=wuGXEUtE35E

To moje ostatnio tradycyjne pytanie - czym kręcone?

--
Jacek Politowski

Data: 2012-10-17 23:03:05
Autor: Tomasz Pyra
Taki tam KJS :-)
Dnia 16 Oct 2012 14:24:24 GMT, Jacek Politowski napisał(a):

[...]

Philips Cam100 z szerokokątnym konwertem dedykowanym dla komórek.
Mydło to zasługa tego konwertera, który jest trochę źle zamocowany (za
daleko od obiektywu) - jak zrobię małą rzeźbę w obudowie, to będzie lepiej

Taki tam KJS :-)