Taki tam KJS :-)

Data: 2012-10-14 22:19:46
Autor: Maciek
Taki tam KJS :-)
Dnia Sun, 14 Oct 2012 20:29:22 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=wuGXEUtE35E

Wozisz kobitke? Musi byc zachwycona. Wreszcie z prawego fotela moze
bezkarnie mowic Ci, jak masz jechac :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-10-14 22:38:10
Autor: Lewis
Taki tam KJS :-)
W dniu 2012-10-14 22:19, Maciek pisze:
Dnia Sun, 14 Oct 2012 20:29:22 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=wuGXEUtE35E

Wozisz kobitke? Musi byc zachwycona. Wreszcie z prawego fotela moze
bezkarnie mowic Ci, jak masz jechac :)

Obawiam się że może to wyglądać w ten sposób:
http://www.joemonster.org/art/21270/Zadziwiajaca_prawda_o_zalogach_rajdowych

:)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-10-15 01:16:31
Autor: Tomasz Pyra
Taki tam KJS :-)
Dnia Sun, 14 Oct 2012 22:38:10 +0200, Lewis napisał(a):

[...]

To jest raczej fake...
O ile jeszcze w amatorskich rajdach gdzie odcinek zazwyczaj ma jakiś
kilometr i całego go widać da się żeby kierowca zapamiętał całą trasę, to
cokolwiek wyżej raczej nie ma szans.

To się to kupy nie trzyma - co kierowca ma nie rozumieć, skoro opis wymyśla
kierowca i podaje go pilotowi na zapoznaniu? Pilot potem czyta to co
powiedział mu kierowca.
Po drugie jedyny rajdowiec Mark Fisher jakiego znają google zginął 11 lat
temu w katastrofie lotniczej, a znany był głownie ze swojego jeszcze
bardziej znanego ojca.

Data: 2012-10-15 08:31:07
Autor: Maciek
Taki tam KJS :-)
Dnia Mon, 15 Oct 2012 01:16:31 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

Po drugie jedyny rajdowiec Mark Fisher jakiego znają google

Zobacz FisCHer.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-10-15 19:16:25
Autor: Tomasz Pyra
Taki tam KJS :-)
Dnia Mon, 15 Oct 2012 08:31:07 +0200, Maciek napisał(a):

Dnia Mon, 15 Oct 2012 01:16:31 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

Po drugie jedyny rajdowiec Mark Fisher jakiego znają google

Zobacz FisCHer.

Nadal to samo...

Data: 2012-10-15 19:34:13
Autor: Maciek
Taki tam KJS :-)
Dnia Mon, 15 Oct 2012 19:16:25 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

Nadal to samo...

W sumie racja - mignal mi wczesniej jakis news, ale teraz widze, ze to bylo
o zawodach modeli RC :)

No to pewnie fejk.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-10-15 09:24:20
Autor: RoMan Mandziejewicz
Taki tam KJS :-)
Hello Tomasz,

Monday, October 15, 2012, 1:16:31 AM, you wrote:

[...]

Mnie rozbawiło tłumaczenia. Jak teraz ktos się mnie czepi, że mówię
brzxydko "Oh shit!", to go wyslę do tłumaczenia - tu oznacza to "O
Boże, nie!".

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-10-15 11:10:36
Autor: tÎż
Taki tam KJS :-)
RoMan Mandziejewicz wrote:

Mnie rozbawiło tłumaczenia. Jak teraz ktos się mnie czepi, że mówię
brzxydko "Oh shit!", to go wyslę do tłumaczenia - tu oznacza to "O Boże,
nie!".

Od razu widać, że mamy do czynienia z native speakerem, skoro rozpoznajesz tak wysublimowane tłumaczeniowe smaczki. Szacun!

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-10-15 13:25:37
Autor: J.F
Taki tam KJS :-)
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:793475735.20121015092420@pik-net.pl.invalid...
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=KbIohLTzuvU

No i
http://www.youtube.com/watch?v=KI0_tYNAWNU

J.

Data: 2012-10-15 11:15:34
Autor: Michoo
Taki tam KJS :-)
On 15.10.2012 01:16, Tomasz Pyra wrote:
Dnia Sun, 14 Oct 2012 22:38:10 +0200, Lewis napisał(a):
Obawiam się że może to wyglądać w ten sposób:
http://www.joemonster.org/art/21270/Zadziwiajaca_prawda_o_zalogach_rajdowych

To jest raczej fake...
News pochodzi z poważnej strony:
http://www.newsbiscuit.com/2012/09/19/rally-driver-admits-he-has-no-idea-what-co-driver-is-talking-about/
Zdjęcie przedstawia Pettera Solberga, no widać, że ktoś się pomylił przy wklejaniu, ale historia wydaje się być realna (zwłaszcza to porywanie bezdomnego) ;)

Michoo

Taki tam KJS :-)