[z³odzieje z pistargowicy] Taki tam ma³y (xx mln) przekrêt na testach na wirusa.

Data: 2020-05-28 04:36:36
Autor: Bruno Brunowski
[z³odzieje z pistargowicy] Taki tam ma³y (xx mln) przekrêt na testach na wirusa.
"Kilkadziesi±t milionów z³otych polski podatnik przep³aci³ na handlu testami na koronawirusa z udzia³em rz±du i powi±zanej z PiS firmy. Kiedy premier Morawiecki zakazywa³ sprzeda¿y ¶rodków ochrony osobistej na aukcjach internetowych, aby nie dopu¶ciæ do spekulacji, poznañska firma Argenta sprzedawa³a rz±dowi tureckie testy nawet sze¶æ razy dro¿ej ni¿ kupowa³a je u producenta. Rz±d ignorowa³ tañsze testy z Polski.

- Jak dowiedzia³ siê Onet, firma Argenta kupowa³a od tureckiego producenta testy za ok. 34 z³ za sztukê, a sprzedawa³a je polskiemu rz±dowi nawet za 209 z³ za sztukê

- Ministerstwo Zdrowia przyznaje, ¿e nie wiedzia³o, za jak± kwotê Argenta kupowa³a testy z Turcji

- Argenta t³umaczy wysokie ceny testów m.in. wysokimi kosztami transportu. Tymczasem przynajmniej jeden transport zosta³ sfinansowany przez polski rz±d

- W³a¶ciciele Argenty s± zwi±zani ze ¶rodowiskiem PiS - Ju¿ w marcu na rynku by³y dostêpne tañsze testy polskich producentów. Rz±d stawia³ jednak na zagraniczne

https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/koronawirus-polska-rzad-przeplacal-za-testy/lqmcpcx

Kurtyna.

--
Bruno

Data: 2020-05-28 05:34:32
Autor: japanizer
On Thursday, May 28, 2020 at 8:36:37 PM UTC+9, Bruno Brunowski wrote:
[...]

Dziwne, ani s³owa o tym nie ma na stronach TVPiS. Kto¶ z grupowej pistargowicy mo¿e wyja¶ni, dlaczego?

Data: 2020-05-30 07:57:49
Autor: Runt
W dniu 2020-05-28 o 14:34, japanizer@japanizer.org pisze:

Dziwne, ani s³owa o tym nie ma na stronach TVPiS. Kto¶ z grupowej pistargowicy mo¿e wyja¶ni, dlaczego?

Nikt nie bêdzie prostowa³ wierutnego k³amstwa! Elektorat PiS musi wierzyæ, ¿e PiS jest jedyn± partia która wyprowadzi PL w krzaki.

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Data: 2020-05-28 05:54:01
Autor: Bruno Brunowski
[z³odzieje z pistargowicy] Taki tam ma³y (xx mln) przekrêt na testach na wirusa.
W dniu czwartek, 28 maja 2020 14:34:33 UTC+2 u¿ytkownik japa...@japanizer.org napisa³:
> [...]

Dziwne, ani s³owa o tym nie ma na stronach TVPiS. Kto¶ z grupowej pistargowicy mo¿e wyja¶ni, dlaczego?

Miejscowi pisolubni te¿ jacy¶ tacy cisi.

--
Bruno

Data: 2020-05-28 07:29:09
Autor: Alojzy G±ska
[z³odzieje z pistargowicy] Taki tam ma³y (xx mln) przekrêt na testach na wirusa.
u¿ytkownik Bruno Brunowski napisa³:
 Rz±d stawia³ jednak na zagraniczne

Kto najg³o¶niej dar³ ryja "za ma³o testów"?

Data: 2020-05-28 08:01:25
Autor: japanizer
On Thursday, May 28, 2020 at 11:29:11 PM UTC+9, Alojzy G±ska wrote:
u¿ytkownik Bruno Brunowski napisa³:
>  Rz±d stawia³ jednak na zagraniczne

Kto najg³o¶niej dar³ ryja "za ma³o testów"?

O, pierwsza dywizja pistargowicy siê odezwa³a.

Data: 2020-05-30 20:08:54
Autor: Pisiorowy Escobar
[z³odzieje z pistargowicy] Taki tam ma³y (xx mln) przekrêt na testach na wirusa.
w <7ae9034f-0f32-4827-ba20-3ba62e47e877@googlegroups.com>,
japanizer@japanizer.org napisa³(-a):

i tradycyjnie b³ysnê³a g³upot± :D

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - t³umaczy³ nowo zatrudnionej reporterce zastêpca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocze¶nie wyja¶nia³, na czym polega praca w portalu. - Cz³owiek siedzi i wymy¶la jakie¶ bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedz±, a my piszemy po dziesiêæ dziennie - dodawa³. "

Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich ¿ydowskich obywateli - Polacy tylko 10%

Mimo nadej¶cia ostrze¿eñ z IMGW rz±d nie wys³a³ ostrze¿eñ RSO na komórki zalogowane na zagro¿onym terytorium mimo ¿e system dzia³a od 2015 roku.
Tym razem Szyd³o i P³aszczak maj± na rêkach krew 6 osób, w tym 2 nastolatek.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rz±du
82% - przeciwnicy

"Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni muzu³manie, chor± wersj± religii,
ale te¿ i bezdennie aintelektualna - te obie grupy wiêcej ³±czy, ni¿ dzieli."

Nag³e zmiany prokuratorów, fa³szywe komisje, wizyty na ul. Nowogrodzkiej i u
ojca Rydzyka - tak wygl±da codzienno¶æ tych, którzy walcz± o odzyskanie
pieniêdzy i wykrycie sprawców najwiêkszego przekrêtu w historii III RP.
Zdaniem by³ych cz³onków SKOK Wo³omin, obecna w³adza tkwi w tej aferze po uszy.

Imprezka SKOK Wo³omin -- -- -> http://pl.tinypic.com/r/2hg7fus/9
Poznaje kto¶ panów racz±cych siê pyszn± rosyjsk± wódeczk±?

Reuters: Media publiczne w Polsce to fabryka rz±dowych fake newsów

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwróci³ siê o spotkanie i ja siê z nim spotka³em, a to zawsze jest problem,
gdy siê w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba siê odpowiednio ubezpieczyæ.
Szybko uciek³em z tego spotkania, bo uzna³em go za agenta KGB. On namawia³ mnie do tego, ¿ebym siê ujawni³, mówi³,
¿e "Solidarno¶æ kaputt, ¿e to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówiê to z rêk± na sercu - "¿e tak naprawdê jedynym ratunkiem jest,
¿eby¶my tak autentycznie, naprawdê pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, ¿e my ich kochamy, to dadz± nam wiêcej wolno¶ci".
Taki cz³owiek! On ma byæ dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbê wyrzeczenia siê odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak w³asna ¿a³osna defleksja Rosji
potêpiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2020-05-28 08:10:02
Autor: Bruno Brunowski
[z³odzieje z pistargowicy] Taki tam ma³y (xx mln) przekrêt na testach na wirusa.
W dniu czwartek, 28 maja 2020 16:29:11 UTC+2 u¿ytkownik Alojzy G±ska napisa³:
u¿ytkownik Bruno Brunowski napisa³:
>  Rz±d stawia³ jednak na zagraniczne

Kto najg³o¶niej dar³ ryja "za ma³o testów"?

Dysonansa Nocniczku nie poczu³e¶? Wychodzi na to, ¿e testów by³o ma³o bo kupowano je od po¶rednika za zawy¿on± cenê. Zawy¿on± tak 3 do 6 razy. --
Bruno

Data: 2020-05-28 09:49:54
Autor: Alojzy G±ska
> [...]

Dysonansa Nocniczku nie poczu³e¶? Wychodzi na to, ¿e testów by³o ma³o bo kupowano je od po¶rednika za zawy¿on± cenê. Zawy¿on± tak 3 do 6 razy.

Czemu ostatnio dar³e¶ mordê  na prêgu mówi±c ¿e testy powinny byæ
robione za 500z³? Chyba sam nie wiesz w co Ci ciep³o.

https://groups.google.com/d/topic/pl.pregierz/nfmdHWi2bS4/discussion

I czemu niemiecka gazeta dla polaków nie napisa³a po ile by³y testy
u innych firm?

Data: 2020-05-28 10:11:20
Autor: Bruno Brunowski
[z³odzieje z pistargowicy] Taki tam ma³y (xx mln) przekrêt na testach na wirusa.
W dniu czwartek, 28 maja 2020 18:49:55 UTC+2 u¿ytkownik Alojzy G±ska napisa³:
> [...]

https://groups.google.com/d/topic/pl.pregierz/nfmdHWi2bS4/discussion

I czemu niemiecka gazeta dla polaków nie napisa³a po ile by³y testy

Dziêki, ¿e przypominasz. Czyli przy okazji wyja¶ni³o siê, czemu laboratoriom nie op³aca³o siê robiæ testów po 280. Z powodu zawy¿onej ceny testów. Po odjêciu "rz±dowej" ceny testu niewiele z tych 280 zostaje.

--
Bruno

Data: 2020-05-28 17:46:18
Autor: japanizer
On Friday, May 29, 2020 at 1:49:55 AM UTC+9, Alojzy G±ska wrote:
u¿ytkownik Bruno Brunowski napisa³:

robione za 500z³? Chyba sam nie wiesz w co Ci ciep³o.

Widzisz, nocnik, by¶ mia³ brata w pistargowicy, to te¿ by¶ miliony zarobi³.

https://img.wiocha.pl/images/5/a/5a7490015b4833000851b93381808b48.jpg

A tak? Musisz nawalaæ pisowskie wklejki za pisiont groszy za sztukê.

Data: 2020-05-30 07:57:33
Autor: Runt
W dniu 2020-05-28 o 16:29, Alojzy G±ska pisze:
u¿ytkownik Bruno Brunowski napisa³:
  Rz±d stawia³ jednak na zagraniczne
Kto najg³o¶niej dar³ ryja "za ma³o testów"?
Kto opchn±³ "testy" po cenie wielokrotnie przewy¿szaj±cej cenê zakupu?
Kto sprzedawa³ rz±dowi nic nie warte maseczki?
Kto siê ob³owi³ na tym interesie?
Ktos z PO, Totalnej, mo¿e kto¶ z UE?

Data: 2020-05-28 08:22:32
Autor: Zenek Kapelinder
[z³odzieje z pistargowicy] Taki tam ma³y (xx mln) przekrêt na testach na wirusa.
I pomy¶leæ ¿e wszystko zaczê³o siê od sprzeda¿y domów towarowych centrum za cenê ni¿sz± ni¿ wynosi³a cena gruntów.

Data: 2020-05-28 09:39:07
Autor: Alojzy G±ska
[z³odzieje z pistargowicy] Taki tam ma³y (xx mln) przekrêt na testach na wirusa.
u¿ytkownik Bruno Brunowski napisa³:

- Jak dowiedzia³ siê Onet, firma Argenta

Du¿o ludków o nazwisku Zdziebkowska Zdziebkowski
https://rejestr.io/krs/411969/argenta

 Ju¿ w marcu na rynku by³y dostêpne tañsze testy polskich producentów.

Jak± wydajno¶æ mia³a ta firma?

Data: 2020-05-28 10:11:44
Autor: Bruno Brunowski
[z³odzieje z pistargowicy] Taki tam ma³y (xx mln) przekrêt na testach na wirusa.
W dniu czwartek, 28 maja 2020 18:39:08 UTC+2 u¿ytkownik Alojzy G±ska napisa³:

Poszukaj.

--
Bruno

Data: 2020-05-30 07:56:15
Autor: Runt
W dniu 2020-05-28 o 13:36, Bruno Brunowski pisze:
[...]

S³uszn± liniê ma PiS! Przecie¿, "do polityki nie idzie siê dla pieniêdzy!" grzmia³ prezes z Zoliborza!
Do polityki idzie siê by ob³owiæ siê mogli kolesie i POciotki.