Taki tam wewnętrzny sondaż

Data: 2019-03-22 01:45:08
Autor: Bruno Brunowski
Taki tam wewnętrzny sondaż
KE 41,82%
PiS 39,35%
Wiosna 7,49%
K15 5,04%
Konfederacja Korwin Braun Liroy Narodowcy 3,89%

https://fakty.interia.pl/polska/news-koalicja-europejska-przez-pis-wewnetrzny-sondaz-na-zlecenie-,nId,2897458

--
Bruno

Data: 2019-03-22 08:38:46
Autor: bytomir.torpeksowy
Taki tam wewnętrzny sondaż
W dniu piątek, 22 marca 2019 09:45:10 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

W sumie Braun z Kurwinem i Jakubiakiem by się przydali.

Data: 2019-03-22 08:43:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
Taki tam wewnętrzny sondaż
W dniu piątek, 22 marca 2019 16:38:50 UTC+1 użytkownik bytomir.t....@gmail.com napisał:
> [...]
> K15 5,04%
> Konfederacja Korwin Braun Liroy Narodowcy 3,89%
> W sumie Braun z Kurwinem i Jakubiakiem by się przydali.

To skaczcie do góry, jak kangury! Tylko że wyżej jaj to raczej nie da się
podskoczyć.

Data: 2019-03-22 17:57:12
Autor: u2
Taki tam wewnętrzny sondaż
W dniu 22.03.2019 o 16:43, Jakub A. Krzewicki pisze:
To skaczcie do góry, jak kangury! Tylko że wyżej jaj to raczej nie da się
podskoczyć.

w twoim przypadku Kuba niestety nie podskoczysz 1 metra, nawet zachęcany, hop hop hop:))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-22 13:04:50
Autor: Jakub A. Krzewicki
Taki tam wewnętrzny sondaż
W dniu piątek, 22 marca 2019 17:57:43 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> podskoczyć.

w twoim przypadku Kuba niestety nie podskoczysz 1 metra, nawet zachęcany, hop hop hop:))))))))

Wiesz, bo dla mnie zdecydowanie nawet PiS jest rozsądną opcją w porównaniu do
Jakubiaka i Liroya. PiS-u zaledwie nie lubię, a co czuję do tych drugich buców
i w ogóle skinów ssynów tego nie da się opisać słownie żadną skalą skrajnej
niechęci czy awersji, tak mnie od nich odrzuca.

Data: 2019-03-22 21:27:44
Autor: u2
Taki tam wewnętrzny sondaż
W dniu 22.03.2019 o 21:04, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

qrde, ja jestem lata świetlne od Peace, ale podoba mi się, że są przyzwoici, to naprawdę cenię, no i trzymają w ryzach budżet, za to pójdą prosto do Nieba:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-22 21:34:22
Autor: A. Filip
Taki tam wewnętrzny sondaż
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Po realizacji obietnic na pierwszą kadencje o dziwo budżet się o dziwo
nie załamał choć ekspierdzi i szczekaczki totalnej jełopozycji to
praktycznie gwarantowali.

Jak się budżęt nie załamie po realizacji obietnic na drugą kadencje to
będzie to cudowne opóźnienie dupnięcia do kolejnego kapitalistycznego
kryzysu.

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-03-22 21:38:22
Autor: u2
Taki tam wewnętrzny sondaż
W dniu 22.03.2019 o 21:34, A. Filip pisze:
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

e tam, szara strefa w Bolanda to około 400 miliardów PLN, widzę ten kapitalistyczny zmysł u Peace, który pozwala Polakom na wyjście z szarej strefy, kapitalizując tym samym budżet Bolanda:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-22 16:42:59
Autor: u2
Taki tam wewnętrzny sondaż
W dniu 22.03.2019 o 16:38, bytomir.torpeksowy@gmail.com pisze:
[...]

mi się Liroy podoba, to zajebisty gostek, do Brauna mam mniejsze zaufanie, to niemieckie nazwisko i żydoskie pochodzenie jak u JKM:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-22 09:49:24
Autor: A. Filip
Taki tam wewnętrzny sondaż [zlecony przez PO]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Czyj sondaż tego wyniki?  Naprawdę świetnie potrafisz zasugerować
słuszność takiej tezy :-)

https://fakty.interia.pl/polska/news-koalicja-europejska-przez-pis-wewnetrzny-sondaz-na-zlecenie-,nId,2897458
 wynika z wewnętrznego sondażu zleconego przez PO i przeprowadzonego
 przez Instytut Badań Spraw Publicznych. [...] Sondaż "Preferencje
 polityczne Polaków w marcu 2019 r." przeprowadzono w dniach 18-20
 marca.

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-03-22 02:24:51
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 22 marca 2019 09:49:25 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Czyj sondaż tego wyniki?  Naprawdę świetnie potrafisz zasugerować

"Groźba utraty Senatu jest realna. To świetnie widać po wyborach samorządowych w średnich miastach, gdzie istotna część wyborców uważa najwyraźniej, że lepszy jest każdy, byle nie kandydat PiS. "
A to to taka tam opinia.

--
Bruno

Data: 2019-03-22 10:31:52
Autor: A. Filip
> [...]

samorządowych w średnich miastach, gdzie istotna część wyborców uważa
najwyraźniej, że lepszy jest każdy, byle nie kandydat PiS. "

Senatu? Ale nie Sejmu?  Podziwiam zwodniczą precyzję tej wypowiedzi.

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-03-22 02:41:55
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 22 marca 2019 10:31:53 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> A to to taka tam opinia.

Senatu? Ale nie Sejmu?  Podziwiam zwodniczą precyzję tej wypowiedzi.

Pisory boją się wszystkiego. Pomimo buńczucznych zapowiedzi to bardzo strachliwy ludek. Przyjedzie taki Tusk, nawet słowa nie powie, tylko przejdzie przez miasto, a pisiory już skamleć zaczynają.
A teraz dopadł ich strach, że KE wystartuje w wyborach do Senatu (przypominam, do Senatu są okręgi jednomandatowe) i pozamiata.

--
Bruno

Data: 2019-03-22 11:14:04
Autor: A. Filip
> [...]

A teraz dopadł ich strach, że KE wystartuje w wyborach do Senatu
(przypominam, do Senatu są okręgi jednomandatowe) i pozamiata.

W takiej formie jak staruje w wyborach do PE to nie wystartuje a nawet
sama ta nazwa w wyborach do Sejmu i Senatu "może nieść ryzyko".
W formie zbliżonej na tyle by mieć 2/3 szans na (małą) większość w
Senacie - dość prawdopodobne.  Tyle że Kaczyński ma czas by wetknąć
kilka kijów w szprychy wiec jeszcze za wcześnie by przesądzać a akurat
czas by próbować zaradzić.  Jednym z myków może być koalicja oparta na
PiS w wyborach do Senatu. Koalicja kupiona wystawianiem kandydatów
"niezależnych ale powiązanych z koalicjantami" tam gdzie szanse są
mniejsze ale jeszcze takie że kilku z skali całej Polski przejdzie.

Zresztą tu gadamy o możliwościach.  Kaczyński spieprza (ostatnio) mniej
możliwości niż Schetyna.  Samo "wpięcie" Wiosny Biedronia do koalicji
senackiej tak by zyskując jej wyborców nie stracić innych będzie sporym
wyzwaniem.  Sporym na tyle że Schetyna może je spierdolić.

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-03-22 03:27:38
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 22 marca 2019 11:14:52 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
Kaczyński spieprza (ostatnio) mniej możliwości niż Schetyna.

Mówisz o tym staruszku od kopertowego gangu Olsena? Nie zapominaj, że jego najbliżsi współpracownicy też się starają. A jak nie wypali "Akcja Ewakuacja", to dopiero będzie się działo! Jak się będą starać...

--
Bruno

Data: 2019-03-22 11:40:42
Autor: A. Filip
[...]

To źle że biorą przykład z samego Tuska co SOBIE zasłużył na cud?! ;-)
Jemu samemu akcja "ewakuacja do Brukseli" się przysłużyła, ale jego
partii PO "niezbyt".  Trzeba mu dać szansę na ponowną ewakuacje? :-)

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-03-22 03:43:48
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 22 marca 2019 11:40:44 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Jemu samemu akcja "ewakuacja do Brukseli" się przysłużyła, ale jego
partii PO "niezbyt".  Trzeba mu dać szansę na ponowną ewakuacje? :-)

Donald Tusk został szefem Rady Europy. Jak dla mnie jest jest to awans, a nie ucieczka. Dodatkowo nie zabrał ze sobą połowy rządu, jak to teraz planuje PiS.

--
Bruno

Data: 2019-03-22 11:55:37
Autor: Pajdak
Taki tam wewnętrzny sondaż [ lista ucieczkowa PiS-u do Brukseli]
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości
[...]

Przebijam: https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

Jak dla mnie jest jest to awans, a nie ucieczka.

Ucieczką jest majowa lista chętnych PiS-owców  do Brukseli.

Dodatkowo nie zabrał ze sobą połowy rządu, jak to teraz planuje PiS.

Oni nie zabieraja tylko się zbierają. Cele w Brzegu czekają! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-03-22 12:29:25
Autor: A. Filip
> [...]

Donald Tusk został szefem Rady Europy. Jak dla mnie jest jest to
awans, a nie ucieczka. Dodatkowo nie zabrał ze sobą połowy rządu, jak

<cynizm> Jak perspektywy wygrania wyborów Sejmowych w Polsce przez PiS+
będą/pozostaną dobre+ to usłyszysz że startowali w wyborach do PE jako
"lokomotywy" mające pociągnąć listy i dlatego (w większości) rezygnują
ze zdobytych mandatów w PE.  Zrobią za lokomotywy po raz drugi w
wyborach do Sejmu/Senatu. </cynizm>

Z że innych/lepszych lokomotyw nie było?  Za krótka ławka ;-)

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-03-22 11:51:32
Autor: Pajdak
Taki tam wewnętrzny sondaż [zlecony przez PiS]
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+m2dhj9ctyf-j3m5@wp.eu...

To źle że biorą przykład z samego Tuska co SOBIE zasłużył na cud?! ;-)

Cud to będzie wtedy kiedy Jarek ożeni się z Krycha! ;-)

Jemu samemu akcja "ewakuacja do Brukseli" się przysłużyła, ale jego
partii PO "niezbyt".  Trzeba mu dać szansę na ponowną ewakuacje? :-)

Podać nazwiska na liście ewakuacyjnej PiS do PE? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-03-22 11:42:53
Autor: Pajdak
Taki tam wewnętrzny sondaż

Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:c8e4c254-6421-45af-b777-7c6a61f880degooglegroups.com...
KE 41,82%
PiS 39,35%
Wiosna 7,49%
K15 5,04%
Konfederacja Korwin Braun Liroy Narodowcy 3,89%

KŁAMSTWO! KŁAMSTWO! MANIPULACJA!

--
Pajdak

Taki tam wewnętrzny sondaż