Taki zamach, jaki prezydent

Data: 2010-09-27 16:26:32
Autor: awe
Taki zamach, jaki prezydent
Data: 2010-09-27 17:31:10
Autor: u2
Taki zamach, jaki prezydent
W dniu 2010-09-27 16:26, awe pisze:
http://www.niepoprawni.pl/blog/1398/taki-zamach-jaki-prezydent

Bronek ze spalonych WSI popełnia gafę za gafą. Jak nie obraża ś.p. Lecha
Kaczyńskiego to obraża Prezydenta Gruzji.

Data: 2010-09-27 17:48:35
Autor: boukun
Taki zamach, jaki prezydent

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ca0b8c1$0$27024$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-09-27 16:26, awe pisze:
http://www.niepoprawni.pl/blog/1398/taki-zamach-jaki-prezydent

Bronek ze spalonych WSI popełnia gafę za gafą. Jak nie obraża ś.p. Lecha
Kaczyńskiego to obraża Prezydenta Gruzji.

Jak można trupa obrazić, he, he..., he, he, he, jak śmiał się Lepper...

boukun

Data: 2010-09-27 18:11:43
Autor: awe
Taki zamach, jaki prezydent

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i7qemf$63j$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
boukun ty jestes taki specyficzny leming
awe

Data: 2010-09-27 18:21:45
Autor: u2
Taki zamach, jaki prezydent
W dniu 2010-09-27 18:11, awe pisze:
boukun ty jestes taki specyficzny leming

Bekon to jest typowy lachociąg.

Data: 2010-09-27 19:28:23
Autor: awe
Taki zamach, jaki prezydent

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ca0c49c$0$27036$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-09-27 18:11, awe pisze:
boukun ty jestes taki specyficzny leming

Bekon to jest typowy lachociąg.
-- -- -- -- -- -- -- -- --
calkiem mozliwe
awe

Data: 2010-09-27 23:06:02
Autor: Jaksa
Taki zamach, jaki prezydent
On Mon, 27 Sep 2010 19:28:23 +0200, awe <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote:

UÂżytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
W dniu 2010-09-27 18:11, awe pisze:
boukun ty jestes taki specyficzny leming

Bekon to jest typowy lachociÂąg.
-- -- -- -- -- -- -- -- --
calkiem mozliwe
awe

Przeciez bokun sam sie przyznal, ze jest lachociagiem.

Obciagal jakiemus niemieckiemu bankierowi, czy cos w tym stylu,
Piotr ze Slaska mu to czesto przypominal.

Jaksa

Data: 2010-09-27 23:46:01
Autor: awe
Taki zamach, jaki prezydent

U?ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa3 w wiadomo?ci
W dniu 2010-09-27 18:11, awe pisze:
boukun ty jestes taki specyficzny leming

Bekon to jest typowy lachoci?g.
-- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

no ale wiesz moze nie mial na chleb i byl zmuszony do prostytucji. prosze nie nasmiewaj sie z boukuna ze ciagnal druta tylko dlatego ze byl glodny albo spragniony
awe

Data: 2010-09-27 23:47:13
Autor: Jaksa
Taki zamach, jaki prezydent
On Mon, 27 Sep 2010 23:46:01 +0200, awe <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote:

UÂżytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
[...]

trudna sytuacja nie tlumaczy ani prostytucji ani sodomii
bokun to odrazajacy typ, ktoremu nigdy nie podalbym reki.

Jaksa

Data: 2010-09-27 23:54:54
Autor: Jaksa
Taki zamach, jaki prezydent
On Mon, 27 Sep 2010 23:47:13 +0200, Jaksa <Jaksa@podole.pl> wrote:

[...]

Pamietam jeszcze ze bokun pisal ze ten niemiecki bankier
nie mogl sie mu spuscic, bo jakis problem z tym mial.

Wyobrazasz sobie goscia piszacego takie rzeczy publicznie??

Ten facet jest chory na umysle, a kiedys jeszcze sfotografowal
siusiaka swojego syna i zamiescil zdjecie na internecie,
by dowiesc grupowiczom ze nie obrzezal syna.

Tak sie skurwiel sodomita dekuje!

Jaksa

Data: 2010-09-28 01:31:17
Autor: boukun
Taki zamach, jaki prezydent

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vjpohskd1j561patlantis...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
A spóbuj to zacytować chuju?

boukun

Data: 2010-09-28 02:07:34
Autor: awe
Taki zamach, jaki prezydent

U?ytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisa3 w wiadomo?ci
[...]

-- -- -- -- -- -- -
powiem ci szczerze ze wszystko to straszne i jestem zszokowany wrecz. wiedzialem ze boukun jest jebniety ale nie wiedzialem ze az tak. choc z drugiej strony nabralem juz podejrzen jak puszczal na youtube filmik jak to gwalcil pluszowego misia a wiec jest zdolny do wszystkiego. ciekawi mnie czy to sie leczy?

Data: 2010-09-28 01:30:02
Autor: boukun
Taki zamach, jaki prezydent

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7r30c$mhu$1news.onet.pl...

[...]

Elektorat schorowanego Kaczyńskiego... was wszystkich do jednego wora...

boukun

Data: 2010-09-28 02:09:17
Autor: awe
Taki zamach, jaki prezydent

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i7r9np$a69$1mx1.internetia.pl...

[...]

no co ty chcesz ode mnie przeciez ci wspolczuje, tak po ludzku choc oczywiscie nie popieram takiej postawy i uwazam ze powinienes sie poprawic. jakas samokrytyka bylaby mile widziana. wiesz jak ja sie czuje kiedy dowiaduje sie ze z takim idiota jak ty pisuje na psp? jestem zdruzgotany
awe

Data: 2010-09-28 10:18:16
Autor: boukun
Taki zamach, jaki prezydent

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7rbdm$736$1news.onet.pl...

[...]

A nie masz innych zajęć?

boukun

Data: 2010-09-28 11:23:34
Autor: awe
Taki zamach, jaki prezydent

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i7s8me$ecj$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
jedna reka tu stukam a druga robie inne zajecia
ae

Data: 2010-09-28 11:19:06
Autor: boukun
Taki zamach, jaki prezydent

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7sbsh$ebk$1news.onet.pl...

[...]

A drugą trzepiesz..., od rana do późnego rana...

boukun

Data: 2010-09-28 11:36:24
Autor: awe
Taki zamach, jaki prezydent

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i7sc8g$cjq$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
boukun mi trzepia, ty mieszkasz sam
awe

Data: 2010-09-28 11:36:08
Autor: boukun
Taki zamach, jaki prezydent

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7sckf$gom$1news.onet.pl...

[...]

Akurat sam, rano był porządny numerek...

boukun

Data: 2010-09-28 01:28:55
Autor: boukun
Taki zamach, jaki prezydent

[...]

Głupi Piotruś był takim samym lachociągiem jak ty, zaraz mi laskę możesz zrobić... Tak ciągnął, ciągnął, aż się wypalił... Też sobie autorytet popierdoleniec znalazł.

boukun

Data: 2010-09-28 02:10:11
Autor: awe
Taki zamach, jaki prezydent

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i7r9lm$9p2$1mx1.internetia.pl...

[...]

o prosze zaczyna sie. jednak jaksa miales racje...wiesz co boukun za to PO i SLD to ma w tobie taki elektorat ze mucha kurna nie siada.

Data: 2010-09-28 10:20:20
Autor: boukun
Taki zamach, jaki prezydent

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7rbfb$758$1news.onet.pl...

[...]

Ale w czym miał rację idioto?
W obskurnym paszkilanctwie...
Wy to macie wspólne, zarażacie się od tego lecącego na psychotropach...

boukun

Data: 2010-09-28 11:24:48
Autor: awe
Taki zamach, jaki prezydent

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i7s8qa$f3m$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- --
nie wierze ze sie nie leczyles psychiatrycznie. ten glupi wyraz twarzy to ciezkie musi byc uposledzenie. chazarski usmiech. ty jestes bokun oblakaniec
awe

Data: 2010-09-27 20:55:21
Autor: boukun
Taki zamach, jaki prezydent

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ca0c49c$0$27036$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-09-27 18:11, awe pisze:
boukun ty jestes taki specyficzny leming

Bekon to jest typowy lachociąg.

Sluchajcie drogi jutu,
psp to nie czat.
Wezcie se to do glowy.

[...]