Taki zestaw...

Data: 2010-01-01 15:36:37
Autor: Leszek K.
Taki zestaw...
Dnia Fri, 1 Jan 2010 12:49:34 +0000 (UTC), Andre napisał(a):

Witam!

Czas zakupic troszke nowszy sprzet, bo Athlon XP juz zaczyna mnie swoja
szybkoscia zloscic.

W zwiazku z tym wybralem takie oto elementy:
plyta - Gigabyte GA-MA785GT-UD3H
procesor - Athlon II 245
pamiec - OCZ 2GiB (OCZ3V13332G)

Co o tym myslicie?

Zasilacz (350W Chieftec), dyski, naped przekladam. Komputer nie jest do
gier, wiec grafika wbudowana mi wystarczy.
W planie jest dokupienie drugiego modulu ram w pozniejszym czasie.
Jestem zwolennikiem AMD i wolalbym kupic procesor od tej firmy. Moj
budzet to ok 800zl.
Bedzie wykorzystywany do nieliniowej edycji filmow, grafiki, kodowania
obrazu.

Czy skok wydajnosciowy miedzy Athlonem XP 2500+ a Athlonem II 254
bedzie zauwazalny?

Kup Phenoma II 250. Jak poszukasz odpowiednią serię masz jakieś 80% szans,
że odblokujesz pozostałe rdzenie.

Data: 2010-01-01 18:57:33
Autor: Andre
Taki zestaw...
Leszek K. wrote:

Kup Phenoma II 250. Jak poszukasz odpowiednią serię masz jakieś 80%
szans, że odblokujesz pozostałe rdzenie.

O, to ciekawa informacja. A jakiej serii musialbym szukac?

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2010-01-02 20:23:32
Autor: Wiesław
Taki zestaw...
Dnia 01-01-2010 o 19:57 Andre napisał na pl.comp.pecet:

Kup Phenoma II 250. Jak poszukasz odpowiednią serię masz jakieś 80%
szans, że odblokujesz pozostałe rdzenie.

O, to ciekawa informacja.
A jakiej serii musialbym szukac?

Teraz już są marne szanse, aby znaleźć takiego co się da odblokować.
Tu więcej na ten temat:
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=227004

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2010-01-01 19:09:12
Autor: Andre
Taki zestaw...
Leszek K. wrote:

Kup Phenoma II 250. Jak poszukasz odpowiednią serię masz jakieś 80%
szans, że odblokujesz pozostałe rdzenie.

Ale zaraz. Przeciez zaden model Phenom nie ma oznaczenia 250.
A Athlony II maja mniejszy cache.

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2010-01-01 21:31:18
Autor: Leszek K.
Taki zestaw...
Dnia Fri, 1 Jan 2010 19:09:12 +0000 (UTC), Andre napisał(a):

Leszek K. wrote:

Kup Phenoma II 250. Jak poszukasz odpowiednią serię masz jakieś 80%
szans, że odblokujesz pozostałe rdzenie.

Ale zaraz. Przeciez zaden model Phenom nie ma oznaczenia 250.
A Athlony II maja mniejszy cache.

Literówka. Chodziło o 550. Co do "dobrych" serii to poszukaj na google. Nie
chcę żadnej z żadnych znanych mi list polecać bo jak trafisz
"niepodkręcalnego" to będzie na mnie.

Data: 2010-01-02 08:06:11
Autor: Andre
Taki zestaw...
RyAn wrote:

> Ale zaraz. Przeciez zaden model Phenom nie ma oznaczenia 250.
> A Athlony II maja mniejszy cache.
> Jak to nie ma .
AMD Athlon II X2 Processor Details

Czytanie ze zrozumieniem: Phenom-Athlon.

--
Pozdrawiam,
  Andre

Taki zestaw...