Taki złotousty i notorycznie łga?

Data: 2018-06-09 02:29:36
Autor: stevep
Taki złotousty i notorycznie łga?
# Mój problem z Patrykiem Jakim polega tylko na tym, iż on notorycznie posługuje się nieprawdą. Naprawdę nie chodzi o prywatne konflikty, czy te jego inwektywy pod moim adresem. Ja po prostu znam pełen obraz działalności tego człowieka. Przecież on był w Opolu radnym PO i komitetu mojego ojca, ówczesnego prezydenta miasta. Wiem, co robił od początku swojej kariery politycznej - mówi #TYLKONATEMAT Witold Zembaczyński. Poseł Nowoczesnej ostro komentuje też nowy podatek wpisany w cenę paliw i ujawnia, jak jego partia radzi sobie po odejściu Ryszarda Petru. #
Ze strony:
http://natemat.pl/240439,zembaczynski-o-jakim-znam-pelen-obraz-jego-dzialalnosci-jeszcze-z-opola

--
stevep

Data: 2018-06-08 20:44:51
Autor: Zenek Kapelinder
Taki złotousty i notorycznie łga?
Ma racje ze to jego problem a nie Jakiego. Chwilowo Jaki ma takie poparcie ze wygrywa wybory. Niech sie pochwali wynikami swojej partii. Maja 4% czy juz ponizej czterech?

Data: 2018-06-08 21:15:26
Autor: japanizer
On Saturday, June 9, 2018 at 12:44:55 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Ma racje ze to jego problem a nie Jakiego. Chwilowo Jaki ma takie poparcie ze wygrywa wybory. Niech sie pochwali wynikami swojej partii. Maja 4% czy juz ponizej czterech?

PiS? Mają więcej niż 4%, wynik nawet dwucyfrowy. Ale co sondaż, to PiS niżej, a PO wyżej. Wg. dzisiejszych sondaży PiS musi robić koalicję z SLD, żeby wygrać z Tuskiem.

Data: 2018-06-09 01:22:24
Autor: jacekbialy80
Taki złotousty i notorycznie łga?
Nu... Staje się to, co przewidywałem, że Nowośmieszna - ostatnie dziecko okaleczonych służb - szybko zdechnie, a jej elektorat zacznie być pożerany przez wypelzające spod progu SLD (dlatego szczerze życzyłem sukcesów Schetynie, gdy walczył z ludźmi Petru - aparatczyk z niego dobry, lecz przywódca za słaby, żeby poprowadzić PO do ponownego zwycięstwa).
W następnej kadencji będziemy mieć opozycję złożoną z PO i SLD, tyle że to drugie będzie jawnie nawoływać Platformę do współpracy, a ona nadal będzie udawać cnotliwą Zuzannę... Z demagogią SLD nie wygracie i wkrótce zaczną pozerać wasz elektorat. Wkońcu po wyczerpaniu kostiumów i innych rekwizytów komedia będzie skończona - samotny komuch stanie do ostatniego boju. Bez służb specjalnych jesteście nadzy i bezbronni.

JB

Data: 2018-06-10 01:49:07
Autor: stevep
W dniu 2018-06-09 o 10:22, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Majaczenia nawiedzonych pisowców tawariszcz kliauznik.

--
stevep

Data: 2018-06-10 01:47:55
Autor: stevep
Taki złotousty i notorycznie łga?
Ma racje ze to jego problem a nie Jakiego. Chwilowo Jaki ma takie poparcie ze wygrywa wybory. Niech sie pochwali wynikami swojej partii. Maja 4% czy juz ponizej czterech?

Słusznie jak ma poparcie to może łgać.

--
stevep

Data: 2018-06-09 03:05:38
Autor: Milf Hunter Dąs
użytkownik Stefan Pietrzykowski napisał:
# Mój problem z Patrykiem Jakim polega tylko na tym, iż on notorycznie posługuje się nieprawdą.

cyt.
(m.in. przed ubiegłorocznymi wyborami prezydenckimi przebrał się za kaczora i na Placu Wolności w Opolu przekonywał przechodniów, aby oddali głos na Jarosława Kaczyńskiego)

Jak widać, bardzo się poświęcał dla kaczystów:)
W wajsawce będzie słaby wybór, szkoda że kukiziątka nikogo nie wystawiły.

Punktujesz Pieprzykoski, czuj czuj czuwaj, wywąchuj dalej:)!

Data: 2018-06-10 01:50:11
Autor: stevep
W dniu 2018-06-09 o 12:05, Milf Hunter Dąs pisze:
[...]

Sraj dalej na rozkaz białego towarzyszu wąs.

--
stevep

Data: 2018-06-09 19:01:18
Autor: Przekręty i Stołki
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:pff71n$1ts$1news.vectranet.pl...
[...]

No proszę, kolejny skoczek. Jak Rysio Czarnecki. PiS-owcy to obłudnicy! I "zdradzieckie mordy!" " I kanalie!"  ;-))

CL

Taki złotousty i notorycznie łga?