Taki złotousty i notorycznie łga?

Data: 2018-06-09 19:01:18
Autor: Przekręty i Stołki
Taki złotousty i notorycznie łga?
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:pff71n$1ts$1news.vectranet.pl...
# Mój problem z Patrykiem Jakim polega tylko na tym, iż on notorycznie posługuje się nieprawdą. Naprawdę nie chodzi o prywatne konflikty, czy te jego inwektywy pod moim adresem. Ja po prostu znam pełen obraz działalności tego człowieka. Przecież on był w Opolu radnym PO i komitetu mojego ojca, ówczesnego prezydenta miasta.

No proszę, kolejny skoczek. Jak Rysio Czarnecki. PiS-owcy to obłudnicy! I "zdradzieckie mordy!" " I kanalie!"  ;-))

CL

Taki złotousty i notorycznie łga?