Takich mamy dzisiaj w Polsce "profesorów"

Data: 2013-10-20 12:06:01
Autor: stchebel
Takich mamy dzisiaj w Polsce "profesorów"
 Tak tak, zaraz mi kaczolubcy zarzucą, że ten co projektował/przyglądał się projektowi klamki do kibla w Boeingu, to nie jest z Polski. Ano nie jest!!
No i tak się zastanawiam, czy to dobrze czy źle. No bo gdyby szacowny Pan Profesor zajmował się owym gównianym projektem, no to mamy obciach jak tralala..
Boszsz... A może popatrzmy na to inaczej. Z drugiej strony... Wypierdolił gostek (uciekł z Polski - tak to się wtedy nazywało), pluł, charkał i wymiotował na PRL.
Wielkie mi tam mecyje... A rób se chopie co chesz!! Ino jedno chopie profesorku se zapamiętaj. Cobyś nie był wytykany paluchami, cobyś jako ciul bylejaki nie był postrzegany, to wal "profesorku" na Alaskę!! Nadal będziesz na terenie USA, i niczym się nie odróżnisz od byle bałwana. A o dalszych zleceniach na jakąkolwiek robotę od Boeinga to weź se "psiorku" zapomnij. Mówię jak jest, jak powiada MMKolonko.

Takich mamy dzisiaj w Polsce "profesorów"