Takie cuda to tylko w Polbanku ;-) Dostalem inna karte niz zamawialem

Data: 2011-03-24 10:03:55
Autor: Rafal M
Takie cuda to tylko w Polbanku ;-) Dostalem inna karte niz zamawialem
Hej

Mam w Polbanku KK MC Komfortowa.
Po zmianie OWU Assistance na MC Gold ("prestizowa") zlozylem w
oddziale wniosek o ta karte. Oczywiscie wniosek zostal zwerifikowany
pozytywnie i mialem czekac na karte ;-)

Po kilku dniach w bankowosci internetowej zauwazylem ze pojawila sie
nowa karta KK, tyle ze, jej typ to MC Era ;)

Pomyslalem sobie - znajac system Polbanku to pewnie jakis blad.
Poczekam az fizycznie karta do mnie dotrze.

I dzisiaj (swoja droga,  trwalo to 2,5 tyg) w skrzynce znalazlem karte
MC Polbank Era ;)

Czyli zostalem posiadaczem KK ERA:
- wnioskujac o inna karte
- nie majac telefonu w sieci ERA ;-)

Teraz trzeba to odkrecic ;p
Chyba, ze KK Ery ma jakies plusy o ktorych nie wiem?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-03-24 18:58:44
Autor: cezarys
Takie cuda to tylko w Polbanku ;-) Dostalem inna karte niz zamawialem

Uzytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisal w wiadomosci news:cade8e1e-8bf5-486c-8897-d39a66d730c51g2000yqq.googlegroups.com...
[...]

W Citi to samo :)
To sie nazywa równouprawnienie w dzialalnosci gospodarczej :)
A wyglada w tlumaczeniu tak: Zamawiam jablko, dostaje gruszke, mówia mi ze kosztuje tyle samo co jablko ale place za 2 i to jeszcze w promocji. To jest Polska wlasnie :)
CEzarys

Data: 2011-03-24 19:34:36
Autor: darnok
On 2011-03-24 18:03, Rafal M wrote:
[...]

Cashback 1%, darmowe powiadomienia SMS po kazdej transakcji.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2011-03-24 21:09:43
Autor: RobertS
[...]

tak, ale numer tel. nie musi być w tej sieci ;-)

RobertS

Data: 2011-03-24 21:39:10
Autor: kranu
W dniu 24.03.2011 21:09, RobertS pisze:

Teraz trzeba to odkrecic ;p
Chyba, ze KK Ery ma jakies plusy o ktorych nie wiem?

Cashback 1%, darmowe powiadomienia SMS po kazdej transakcji.

tak, ale numer tel. nie musi być w tej sieci ;-)

Musi być w tej sieci.
Mnie po przeniesieniu numeru z Ery SMSy przestały działać.

Data: 2011-03-25 08:32:35
Autor: RobertS
[...]

a mnie działają nadal ;-)

RobertS

Data: 2011-03-25 13:54:50
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 24 Mar 2011 21:39:10 +0100, kranu napisał(a):

tak, ale numer tel. nie musi być w tej sieci ;-)

Musi być w tej sieci.
Mnie po przeniesieniu numeru z Ery SMSy przestały działać.

 A ja ich nigdy nie miałem. Da się toto wł±czyć gdzie¶ w tym ich kulawym
systemie czy jako¶ inaczej?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-03-25 08:08:16
Autor: luc
Takie cuda to tylko w Polbanku ;-) Dostalem inna karte niz zamawialem
On 25 Mar, 13:54, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:
Dnia Thu, 24 Mar 2011 21:39:10 +0100, kranu napisa (a):

> Musi by w tej sieci.
> Mnie po przeniesieniu numeru z Ery SMSy przesta y dzia a .

 A ja ich nigdy nie mia em. Da si toto w czy gdzie w tym ich kulawym
systemie czy jako inaczej?

Trzeba dzwonić na infolinię i składać reklamację.

pzdrwm
luc

Data: 2011-03-25 11:56:48
Autor: ATZ Rzeszow
Takie cuda to tylko w Polbanku ;-) Dostalem inna karte niz zamawialem
Uzytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisal w wiadomosci news:img2rs$jb7$1inews.gazeta.pl...

Czyli zostalem posiadaczem KK ERA:
Chyba, ze KK Ery ma jakies plusy o ktorych nie wiem?

Cashback 1%, darmowe powiadomienia SMS po kazdej transakcji.

szukam kk z cashback'iem w celu wydawania ok. 5 kpln/miesiac przez okres kilku(nastu) miesiecy w markietach budowlanych. Wykonczenie domu - plytki, panele, farby, grzejniki itp.

KK Pólbank Era jest dobrym kandydatem? Moze cos innego?

--
pozdr Z.

Data: 2011-03-25 04:04:06
Autor: luc
Takie cuda to tylko w Polbanku ;-) Dostalem inna karte niz zamawialem
On 25 Mar, 11:56, "ATZ Rzeszow" <atkt_rzeszowSPA...@PRECZgazeta.pl>
wrote:
Uzytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPK...@anty.spam.ch> napisal w
> [...]

panele, farby, grzejniki itp.

KK Pólbank Era jest dobrym kandydatem? Moze cos innego?

ZTCP, to z t± karta możesz dostać max 600 pln zwrotu rocznie, więc
mie¶cisz się w limicie.

Jest co¶ takiego Multibanku, daj± rabaty, ale nie w marketach, tylko w
okre¶lonych sklepach/firmach:

http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/visa_murator

pzdrwm
luc

Data: 2011-03-25 13:05:39
Autor: darnok
wrote:
[...]

760 rocznie.

Jak bys bral kredyt hipo w Eurobanku to tam do kredytu daja KK z wyzszym cashbackiem w marketach budowlanych.

okresowo sa promocje - chya KIS robilo, poza tym Toyota bank do debetowek robil z wyzszym cashbackiem.