Takie miejsca pracy powinni mieć Polacy

Data: 2012-03-02 00:08:33
Autor: Ajgor
Takie miejsca pracy powinni mieć Polacy

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jioite$l0t$1mx1.internetia.pl...

Taaa... Wszyscy tak mowia. Ze Polacy powinni miec takie miejsca pracy. A jak w jakiejs firmie na prawde takie maja, to pierwsi ich opluwacie z zazdrosci.
Przyklad? Gornictwo. Wszyscy chca w Polsce duzo zarabiac. Ale pod warunkiem, ze inni beda mieli malo.

Data: 2012-03-02 09:25:48
Autor: boukun

Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości news:jiovfr$rog$1news.dialog.net.pl...

[...]

Nic mi o tym nie wiadomo, o żadnym opluwaniu z zazdrości i o wysokich zarobkach w górnictwie. A o wysokich premiach wypracowanych z zysku przedsiębiorstwa, wypłacanych dla wszystkich jednakowych, to już można zapomnieć...

boukun

Data: 2012-03-02 16:32:23
Autor: Ajgor

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jiq07q$1oh$1mx1.internetia.pl...

[...]

W KGHM rocznie premia z zysu wyplacana szeregowemu pracownikowi niezadko siega kilkunastu tysiecy zlotych.

Data: 2012-03-02 16:47:42
Autor: boukun

Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości news:jiqp4n$mn4$1news.dialog.net.pl...

[...]

Wszystkim po równo? Dlaczego tego w mediach nie słychać?

boukun

Data: 2012-03-04 20:38:53
Autor: Ajgor
[...]

Napisałem odpowiedz, ale jej nie widze. Ktos usunal?
W KGHM roczne premie z zysku wyplacane szeregowym pracownikom wynosily od kilku do kilkunastu tysiecy zł.

Data: 2012-03-04 21:08:18
Autor: boukun

Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości news:jj0gat$fn5$1news.dialog.net.pl...

[...]

Nikt nie usunął, przecież odpowiedziałem już na nią tak samo:

Data: 2012-03-05 18:36:53
Autor: Ajgor

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jj0i4t$op$1node2.news.atman.pl...

[...]

Dziwne. U mnie jej nie widać

Wszystkim po równo? Dlaczego tego w mediach nie słychać?

A czym tu sie chwalić? Po prostu w umowie zakładowej zbiorowej jest zapisane, że roczna premia wynosi, w zależności od zysku, od 8,5 do 19 procent dochodu za poprzedni rok. 8.5% to jest  jedna wypłata. A ponieważ KGHM ma co rok zyski liczone w miliardach dolarów, więc premia z zysku wynosi co rok 19%, czyli dwie wypłaty. Jeśli ktoś ma brutto 6tyś miesięcznie, to premii ma 12 tyś. Tak jest od lat, i nikogo to nie dziwi.
Oczywiście netto wychodzi mniej. Powiedzmy około 7-8 tyś zł. Ale to zleży od średniej wypłaty.

Takie miejsca pracy powinni mieć Polacy