Takie pytanie

Data: 2017-08-06 15:00:09
Autor: Zenek Kapelinder
Takie pytanie
Jak ktos nazwal w prywatnej rozmowie posla debilem. I puscila to telewizja, ale nagranie pochodzi z nielegalnego podsluchu i podsluchujacy zostal ukarany. To kogo ten posel moze oskarzyc o znieslawienie, pod warunkiem ze ma papier ze nie jest debilem. Telewizje, tego co powiedzial, podsluchujacego nielegalnie, wlasciciela knajpy. A moze to z urzedu powinno byc wniesione oskarzenie, ostatecznie gosc jest poslem.

Data: 2017-08-07 07:22:45
Autor: Lord Donate
Takie pytanie
psikutas "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:3d8a01ca-812c-41d9-b107-a11b2b3516c0googlegroups.com...
[...]

A ty debilem genetycznym ;-))))

CL

Data: 2017-08-07 12:46:12
Autor: Zenek Kapelinder
Takie pytanie
znowu ci pizdziak po ojcu psikuta gazikow nie zmoczyli woda.

Data: 2017-08-08 07:25:47
Autor: Lord Donate
Takie pytanie do piskutasa - (c) kogucik Zenek
psikutas "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:c0559119-1efd-4b5d-adfb-29a58b23058fgooglegroups.com...
znowu mi psiemu kutasowi (po ojcu jezdem psikuta) gazikow nie zmoczyli woda. wyłupiasa odmawia mi seksu oralnego. Jak zyć pani premier! Wszystkie rzucają mi koopsztale pod nogi.

Takie pytanie