Takie pytanie odnośnie abo r/t

Data: 2010-06-30 15:05:58
Autor: spammtrapp
Takie pytanie odnośnie abo r/t
W dniu 2010-06-30 14:54, BaX pisze:
Takie przemyslenie mnie dziś naszło: czy od monitora do ktorego podłączony
jest tuner sat po hdmi/component i leci TVP z TNK zgodnie z ustawą należało
by płacic abonament R/T?

A czym jest tuner sat jak nie odbiornikiem TV:)

Data: 2010-06-30 15:17:47
Autor: BaX
[...]

Odbiornikiem TV raczej na pewno nie jest, co najwyżej odbiornikiem SAT.

Rozumiem, że w ten sposób ktoś kto nie posiada TV, a jedynie laptopa z tunerem TV/DVB-T też powinien płacic abo?

Data: 2010-06-30 16:00:33
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-06-30 15:17, BaX pisze:
Odbiornikiem TV raczej na pewno nie jest, co najwyżej odbiornikiem SAT.

http://www.krrit.gov.pl/bip/LinkClick.aspx?fileticket=zW9eeOQy3cM%3d&tabid=284

"Odbiornikiem radiofonicznym albo telewizyjnym jest urządzenie techniczne dostosowane do odbioru programu. Charakteru odbiornika nie mają: magnetofon, magnetowid i odtwarzacz CD lub DVD, pozwalające na odtworzenie nagranej wcześniej audycji lub filmu, a także telewizor nie podłączony trwale ani czasowo do żadnej instalacji umożliwiającej odbiór
programu, pełniący rolę monitora lub wykorzystywany wyłącznie do celów produkcyjnych. Odbiornikiem radiofonicznym albo telewizyjnym jest: telewizor, radio, radio samochodowe, radiomagnetofon, wieża stereo z radiem. Charakteru odbiornika nie mają natomiast urządzenia wielofunkcyjne jak: komputery, telefony komórkowe itp., ponieważ ich głównym przeznaczeniem nie jest odbiór programów radiowych i telewizyjnych."

Zgodnie z powyzszym tuner SAT jest urzadzeniem przeznaczonym do odbioru telewizji i radia. MEDIUM transmisyjne nie jest istotne.

> Rozumiem, że w ten sposób ktoś kto nie posiada TV, a jedynie laptopa > z tunerem TV/DVB-T też powinien płacic abo?

Zgodnie z powyzszym nie.

Data: 2010-06-30 16:19:33
Autor: BaX
Takie pytanie odnośnie abo r/t

:
[...]

Z tego wnioskujesz że tuner satelitarny jest?
Czyli mając tuner satelitarny ale oglądając z laptopa z kartą DVB-T, nawet jak z tego tunera sat nie mam obrazu poninienem płacić abonament?

Data: 2010-06-30 16:28:59
Autor: Cavallino
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

Czyli mając tuner satelitarny ale oglądając z laptopa z kartą DVB-T, nawet jak z tego tunera sat nie mam obrazu poninienem płacić abonament?

Jeśli masz podłączony do anteny to na to wychodzi.

Data: 2010-06-30 16:54:45
Autor: BaX
[...]

Taa, a za magnetowid też?

Data: 2010-06-30 16:59:46
Autor: spammtrapp
Takie pytanie odnośnie abo r/t
W dniu 2010-06-30 16:54, BaX pisze:
Taa, a za magnetowid też?

Zapytaj Trybunał Konsytucyjny. Treści które zacytowałem to jego tfurczość.

Data: 2010-06-30 15:18:05
Autor: z
spammtrapp pisze:
[...]

Było kiedyś pismo-wytyczna "rady" (czy cuś) które zwalniało z płacenia od urządzeń w których odbiór radia czy tv jest funkcją poboczną-dodatkową. Komórka, budzik, komputer... Ja bym się upierał że posiadam monitor komputerowy. Co do niego mam podpięte to moja sprawa "Panie tu syn w gierki naparza. Jaki telewizor" :-)
Prawo jest chore i trzeba na nie stosownie reagować.

Data: 2010-06-30 16:01:42
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-06-30 15:18, z pisze:
[...]

Ano jest i zacytowalem ja w innej odpowiedzi. W twoim przypadku odbiornikiem nie jest telewizor, jest nim tuner SAT :P

Data: 2010-06-30 16:13:40
Autor: z
spammtrapp pisze:

Ano jest i zacytowalem ja w innej odpowiedzi. W twoim przypadku odbiornikiem nie jest telewizor, jest nim tuner SAT :P

UPC bodajże miało taką dodatkową funkcjonalność odbioru przez net programu za pomocą komputera oczywiście. I co wtedy?

Data: 2010-06-30 16:19:44
Autor: z
Takie pytanie odnośnie abo r/t
spammtrapp pisze:

A karta sat czy zwykłą tv w kompie?
A magnetowid? Jest przystosowany i odbiera a jednak go wykreślono z listy. A tuner sat z nagrywarką? itd. :-)

Jak widać zapis nie logiczny nie przystający do rzeczywistości.

Data: 2010-06-30 16:58:50
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-06-30 16:19, z pisze:
spammtrapp pisze:

A karta sat czy zwykłą tv w kompie?
A magnetowid? Jest przystosowany i odbiera a jednak go wykreślono z
listy. A tuner sat z nagrywarką? itd. :-)

Jak widać zapis nie logiczny nie przystający do rzeczywistości.

Chciales miec w Polsce logiczne przepisy?
Pokazuje Wam jakie jest stanowisko Trybunału Konstytucyjnego bo z jego wykładni pochodzą zacytowane przeze mnie treści.

Takie pytanie odnośnie abo r/t