Takie refleksje

Data: 2009-02-28 10:44:24
Autor: JanKo
Takie refleksje
Agent EMET nadaje:

Są sprzedawcy, którzy, jak kogoś znają, to mówią coś takiego:
"W rozmowie z pracownikami serwisów gwarancyjnych słyszę,
że telewizory Firmy [i tutaj pada nazwa owej] psują się częściej
aniżeli Firmy [i tutaj pada nazwa]".

Znam pracownika serwisu pewnej popularnej marki który z zasady nie kupuje produktów tej marki. Nie dlatego że są jakoś szczególnie wadliwe ale dlatego by we własnym domu nie czuć się jak w pracy ;-)

Data: 2009-02-28 10:50:43
Autor: EMET
Takie refleksje

Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:gob119$cr7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak gwoli:
Nie jestem pracownikiem żadnej Firmy z takowych Firm ani sprzedawcą w żadnym sklepie.
O ile, to: jestem tylko ew. nabywcą jakiegoś sprzętu - czy to video, czy to audio.

Napisałem te refleksje z punktu widzenia użytkownika - tylko.

Stephanos

Takie refleksje