Data: 2009-03-17 22:01:10 | |
Autor: Maciek | |
Takie rzeczy to tylko w Erze, czyli znowu to samo g* | |
Dobry wieczór,
już po raz drugi (w identycznej sprawie) zmuszony jestem kontaktować się obsługą klienta sieci Era. Kilka lat temu kupiłem zestaw startowy Tak Tak. Po włożeniu karty SIM nie udało się jej zarejestrować w sieci. W żadnym z kilku aparatów. Spojrzałem na datę ważności startera - jeszcze ponad 3 miesiące. Pojechałem wtedy do salonu Ery przy ul. Puławskiej w Warszawie i zadałem pytanie o przyczynę problemu. Pan po głębszym namyśle zadzwonił z biurka pod numer widoczny na pudełku i wytłoczony na karcie SIM. Odezwała się jakaś kobieta... Na moje pytanie co dostanę w zamian za niedziałający z winy sieci starter, pan poprosił o dowód zakupu. Oczywiście nie miałem żadnego kwitka z kiosku sprzed iluś tam miesięcy. No to dostałem propozycję, żebym kupił sobie starter za 20 zł. O! tam leżą na półce. Widocznie jakiś zysk musi przynosić firmie PTC takie postępowanie z abonentami, bo po kilku latach spotkało mnie to samo aczkolwiek w lekko zmodyfikowanej... Otóż w połowie lutego podkusiło mnie, żeby zakupić "Starter Muzyczny Tak Tak" w sklepie internetowym Ery. Ten z czytnikiem microSD na USB. Fajny jest, nieduży i bardzo dobrze pasuje do odtwarzacza w samochodzie ;) Przesyłkę ze starterem otrzymałem przez kuriera, czytnik działa a starter do kąta. Ale rzucił mi się któregoś dnia w oczy, całkiem ładny numer, więc odstąpiłem go za pół ceny. Dziś dzwoni do mnie nabywca nowego startera, który właśnie otrzymał z rąk listonosza... Że w 2 aparatach sprawdzał i w żadnym karta nie chce się zarejestrować. No tak! Przecież wśród kilku kartek regulaminów sklepu, usług, formularza zwrotu towaru, itp. była "Instrukcja aktywacji karty SIM". "Aby aktywować swoją kartę sim powinieneś kolejno: 1. Wykonać połączenie z dowolnego numeru telefonu innego niż zakupiony na dedykowany numer 22 413 33 30 2. Podać w samoobsługowym systemie automatycznym numer telefonu, który chcesz aktywować (swój numer telefonu znajdziesz na umowie) - jakiej umowie??? Wykonanie punktu 1 skutkowało dwukrotnie komunikatem "Nie można sprawdzić statusu aktywacji, do widzenia" Dzwonię pod nr podany na wypadek problemów z samodzielną aktywacją - 22 413 33 07. Odzywa się dziewczę ze sklepu internetowego. Po odpytywaniach głównie o simlock, czy posiadam w korespondencji email LINK DO AKTYWACJI (szczerze była zdziwiona, że nic takiego nie znalazłem wśród 3 maili dotyczących zakupu startera), czy może pan przedyktować instrukcję aktywacji, i 7 minutach słuchania muzyki pani orzekła, że takie rzeczy to tylko w BOK Tak Taka. No to łubudu - *9602. Hmm, faktycznie jest jakiś problem... Hmm, proszę poczekać porozumiem się z działem technicznym. W końcu puścił na kilka minut muzyczkę i wrócił z informacją, że nie może nic sprawdzić bez numeru SIM i kodu PUK. Bo oczywiście moje dane osobowe w zamówieniu są g* warte. Na fakturze bowiem tych danych nie ma, chyba, że nazywam się "Klient Sprzętowy PTC IFS/Retail". Dowiedziałem się od nowego nabywcy o te numerki i dzwonię ponownie. I czego się dowiedziałem, gdy okazało się, że nic jednak nie ukradłem (obsługa klienta Ery w salonie głównym dała mi kiedyś do zrozumienia, że jestem złodziejem skoro przychodzę do salonu głównego z oryginałami dokumentów firmy zarejestrować złoty numer)...? Otóż: - ale przecież pan od dawna używa tego numeru, pan wykonuje z niego połączenia (ciekawe jak mam to zrobić jeśli nie mogę się zalogować do sieci, o czym mówiłem na samym początku?) - ale przecież pan zdeaktywował ten numer miesiąc temu, - nie, to nie pan tylko pewna pani zdeaktywowała ten numer miesiąc temu. I teraz pracownik BOK Ery (po konsultacji z panem kierownikiem przełożonym) zasuwa do mnie z najlepszym tekstem jaki kiedykolwiek usłyszałem przez telefon: "Teraz to ja muszę się skontaktować z tą panią, która zdeaktywowała numer - wyślę do niej maila - i zapytam jaka była przyczyna deaktywacji. Dopiero wtedy przekażę te informacje odpowiednim osobom i one zadecydują, czy numer można panu aktywować". Gacie opadają... Maciek. |
|
Data: 2009-03-18 22:41:38 | |
Autor: XXX | |
Takie rzeczy to tylko w Erze, czyli znowu to samo g* | |
Dobry wieczór, Olać Erę i przejść do Play Fresh !!! Dobrze dla rynku zrobisz! |
|