Takie rzeczy tylko w Polsce...

Data: 2011-05-16 18:30:37
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Takie rzeczy tylko w Polsce...
http://polskanarowery.sport.pl/msrowery/1,105126,9607606,Rower_dla_Somena.html
Ręce opadają...

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-05-16 18:36:50
Autor: kamil/Endurorider.pl
Takie rzeczy tylko w Polsce...

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:ee8jj35grauy$.dlgpedaluje.ile.moze...
http://polskanarowery.sport.pl/msrowery/1,105126,9607606,Rower_dla_Somena.html
Ręce opadają...

Kiedyś było o małżeństwie, które podróżuje po EU wozem i dwoma osłami od lat. W Polska kłusole zastrzelili z samochodu osła bo "myśleli, że to sarna". Coś mi się wydaje, że to nie jest pierwsza taka akcja z wieloletnimi podróżnikami, którzy zawitali na "zieloną wyspę".

Poza tym jakaś kumata firma rowerowa (może polska) powinna od razu mu dać nowy rower.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-05-16 18:42:20
Autor: Ryszard Mikke
Takie rzeczy tylko w Polsce...
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> [...]

Poza tym jakaś kumata firma rowerowa (może polska) powinna od razu mu dać nowy rower.

Chyba SSC... bo kto inny da mu Treka?

rmikke

Data: 2011-05-16 18:51:26
Autor: geos
Takie rzeczy tylko w Polsce...
kamil/Endurorider.pl wrote:
Poza tym jakaś kumata firma rowerowa (może polska) powinna od razu mu dać nowy rower.

wielkie byłoby zdziwienie pierwotnego sponsora, pamiętającego Somena odjeżdżającego na Treku a witanego po powrocie w świetle fleszy na Arkusie (lub innym Krosie) :)

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-05-16 19:20:00
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Takie rzeczy tylko w Polsce...
kamil/Endurorider.pl, Mon, 16 May 2011 18:36:50 +0200, pl.rec.rowery:
Poza tym jakaś kumata firma rowerowa (może polska) powinna od razu mu dać nowy rower.

Owszem, to jest bardzo dobry moment do promocji. Ciekawe czy ktoś będzie
miał refleks... ;-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-05-16 19:52:50
Autor: Piotr M
Takie rzeczy tylko w Polsce...
Dnia 16-05-2011 o 18:30:37 Marek 'marcus075' Karweta  <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):

Ręce opadają...

"Podróż Somena jest objęta patronatem Indyjskich placówek dyplomatycznych,  ale realizowana jest przy wsparciu pomocnych i gościnnych ludzi z całego  świata."

Nie wiedział że u nas jest koniec świata.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2011-05-18 00:11:39
Autor: Yogi\(n\)
Takie rzeczy tylko w Polsce...
Data: 2011-05-18 14:37:51
Autor: Piotr M
Takie rzeczy tylko w Polsce...
No i zamienił, Treka na Gianta :)

http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,jest-rower-dla-somena,204022.html

Data: 2011-05-19 09:46:24
Autor: Alfer_z_pracy
Takie rzeczy tylko w Polsce...
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,to-quot-hardcore-quot-i-quot-bakus-quot-ukradli-rower-somenowi,204349.html

"Dwóch sprawców kradzieży roweru należącego do Hindusa Somena Dbnatha zatrzymali policjanci ze Śródmieścia. Złodzieje "Hardcore" i "Bakuś" ukradli jednoślad z klatki schodowej przy ul Nowowiejskiej."

Da się? Jak widać da. Życzyłbym sobie, żeby nasza policja z taką gorliwością szukała również naszych rowerów. Naszych, czyli szaraczków bez szumu medialnego.

Pzdr
A.

Data: 2011-05-19 04:45:01
Autor: Piotrpo
Takie rzeczy tylko w Polsce...
On 19 Maj, 09:46, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
[...]

Zawsze się zastanawiam, kto im te ksywki wymyśla...

Data: 2011-05-19 14:31:03
Autor: bans
Takie rzeczy tylko w Polsce...
W dniu 2011-05-19 13:45, Piotrpo pisze:

 "Hardcore" i "Bakuś" ukradli

Zawsze się zastanawiam, kto im te ksywki wymyśla...

A co w nich oryginalnego? Hardkor, Siwy, Łysy, Gruby - ludzi o takich i podobnych ksywkach są setki. A Bakuś? Mogę się założyć, że o od zamiłowania do palenia różnych ziółek ;)

--
bans

Data: 2011-05-19 18:34:17
Autor: Michał Missima
Takie rzeczy tylko w Polsce...
On 19.05.2011 14:31, bans wrote:
A Bakuś? Mogę się założyć, że to od
zamiłowania do palenia różnych ziółek ;)

Albo do tego serka homogenizowanego...

--
Michał Missima
GG: 4030941

Data: 2011-05-19 09:59:43
Autor: Liwiusz
Takie rzeczy tylko w Polsce...
W dniu 2011-05-19 09:46, Alfer_z_pracy pisze:
[...]

Ciekawe jak wpadli że to oni.

A tak trochę OT: na allegro widziałem za kilkadziesiąt zł "alarm do roweru" - reaguje na ruch, wyje. Ktoś tego używa(ł) i może polecić/odradzić?

--
Liwiusz

Data: 2011-05-19 04:48:49
Autor: Piotrpo
Takie rzeczy tylko w Polsce...
On 19 Maj, 09:59, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Ciekawe jak wpadli że to oni.
Zdaje się, że mieli nagrania z monitoringu, pokazali dzielnicowemu i
wszystko. Policjanci inwencją nie grzeszą za bardzo, ale przez lata
wypracowali sobie metody działania dające zaskakująco dobre rezultaty
- w większości wypadków, wystarczy, że po prostu odwalą swoją nudną,
papierkową robotę w rozsądnym czasie.

Data: 2011-05-19 10:16:44
Autor: geos
Takie rzeczy tylko w Polsce...
Liwiusz wrote:
Ciekawe jak wpadli że to oni.

w radio podawali, że m.in. dzięki monitoringowi. cytuję z pamięci wypowiedź rzecznika o "hardkorze" i wizycie policjantów, którzy "weszli do mieszkania, miał klucze do roweru i tubki ze smarami" :)

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-05-19 08:44:44
Autor: Olgierd
Takie rzeczy tylko w Polsce...
Dnia Thu, 19 May 2011 10:16:44 +0200, geos napisał(a):

"weszli do
mieszkania, miał klucze do roweru i tubki ze smarami"

Kurtka, ja teĹź mam w domu takie fanty...

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-05-19 10:59:11
Autor: kamil/Endurorider.pl
Takie rzeczy tylko w Polsce...

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:4dd4cb08$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak nic będzie musiał oddać nowego gianta ;))))) Swoją drogą to jest naprawdę miłe, że jednak coś udaje się odzyskać w tym kraju.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-05-19 11:12:52
Autor: Fabian
Takie rzeczy tylko w Polsce...
W dniu 19.05.2011 10:59, kamil/Endurorider.pl pisze:
Jak nic będzie musiał oddać nowego gianta ;))))) Swoją drogą to jest
naprawdę miłe, że jednak coś udaje się odzyskać w tym kraju.

W telewizji pani policjantka powiedziała, że 1/3 rowerów udaje się
odzyskać. Ciekawe ile kradzieży nie jest zgłaszana.

Fabian.

Data: 2011-05-19 11:16:39
Autor: kamil/Endurorider.pl
Takie rzeczy tylko w Polsce...

Użytkownik "Fabian" <fabian1234567890@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ir2muk$jkm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zapewne większość. Ostatnio na forumrowerowym.org pojawił sie koleś co zaczął regularnie naciągać ludzi, okazało się że jest co najmniej kilka osób poszkodowanych. Jeden z ostatnich wpisów był od 15 latka, który stracił 50 pln, ale powiedział że nic z tym nie zrobi bo "rodzice nie mają czasu" czy coś w ten deseń. Jeżeli widmo awantury w domu jest większym straszakiem niż zgłoszenie wyłudzenia/kradzieży to o czym my w ogóle rozmawiamy. Ludzie nie zgłaszają na policję takich spraw bo im się nie chce i nie wierzą w to, że będzie z tego jakiś efekt :(

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-05-19 21:01:46
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Takie rzeczy tylko w Polsce...
Alfer_z_pracy, Thu, 19 May 2011 09:46:24 +0200, pl.rec.rowery:
"Dwóch sprawców kradzieży roweru należącego do Hindusa Somena Dbnatha zatrzymali policjanci ze Śródmieścia. Złodzieje "Hardcore" i "Bakuś" ukradli jednoślad z klatki schodowej przy ul Nowowiejskiej."

Na początek powinno się ich wychłostać publicznie.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-05-20 07:26:14
Autor: Ryszard Mikke
Takie rzeczy tylko w Polsce...
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):
Alfer_z_pracy, Thu, 19 May 2011 09:46:24 +0200, pl.rec.rowery: > "Dwóch sprawców kradzieży roweru należącego do Hindusa Somena Dbnatha > zatrzymali policjanci ze Śródmieścia. Złodzieje "Hardcore" i "Bakuś" ukradli > jednoślad z klatki schodowej przy ul Nowowiejskiej."

Na początek powinno się ich wychłostać publicznie.

Ja bym zaczął od udowodnienia im czegos. Na razie znaleziono narzedzia i
smary, na tym moja wiedza sie konczy. Nie wiadomo, czy to rzeczywiscie jakies
charakterystyczne narzedzia i smary, nie znamy (Policja nie zna) pasera, ktory
kupil rower i nie ma roweru. Chyba, że nie jestem na biezaco?

Jesli jednak jestem na biezaco, to istnieje ryzyko, ze goscie sa w tej sprawie
tylko podejrzanymi, a ktos w Policji sie pochwalil sprawnoscia, bo sprawa sie
zrobila medialna.

rmikke

Data: 2011-05-20 10:39:09
Autor: geos
Takie rzeczy tylko w Polsce...
Ryszard Mikke wrote:
[...]

"Obaj podczas rozmowy z policjantami przyznali się, że brali udział w kradzieży. - Najprawdopodobniej w czwartek zostaną im przedstawione zarzuty - zapowiedziała asp. Agnieszka Hamelusz ze śródmiejskiej komendy."

i jeszcze:

"Po tym jak wczoraj mundurowi zatrzymali Wojciecha W. ps. "Hardcore" i Adama K. ps. "Bakuś", ich kolega Piotr B., który im pomagał sam zgłosił na komendę. Z nieoficjalnych informacji radia TOK FM wynika, że najprawdopodobniej to Piotr B. wypatrzył w swoim bloku rower, który można ukraść, wskazał go kolegom, a później wpuścił ich do budynku."

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-05-20 09:42:17
Autor: Ryszard Mikke
Takie rzeczy tylko w Polsce...
geos <geos@nowhere.invalid> napisał(a):
Ryszard Mikke wrote:
> [...]

"Po tym jak wczoraj mundurowi zatrzymali Wojciecha W. ps. "Hardcore" i Adama K. ps. "Bakuś", ich kolega Piotr B., który im pomagał sam zgłosił na komendę. Z nieoficjalnych informacji radia TOK FM wynika, że najprawdopodobniej to Piotr B. wypatrzył w swoim bloku rower, który można ukraść, wskazał go kolegom, a później wpuścił ich do budynku."

A, czyli nie bylem na biezaco. A rower odzyskali?

rmikke

Data: 2011-05-20 11:46:40
Autor: geos
Takie rzeczy tylko w Polsce...
Ryszard Mikke wrote:
A, czyli nie bylem na biezaco. A rower odzyskali?

z tego co wiem to nie. złapani odmawiają podania danych pasera.

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-05-20 13:45:46
Autor: Alfer_z_pracy
Takie rzeczy tylko w Polsce...
"Byli wielokrotnie notowani i zatrzymywani przez policjantów za kradzieże rowerów. Podczas Nocy Muzeów (z 14 na 15 maja) około godz. 2.00 weszli na klatkę schodową przy ul. Nowowiejskiej. Przecięli linkę zabezpieczającą rower i ukradli pojazd razem z torbą z narzędziami do jego konserwacji."

"Linkę zabezpieczającą"? A cóż to za błędna figura retoryczna? :-))) No tak, Hindus nie czyta precla!

http://www.alfer.pl/Ulock.jpg

Pzdr
A.

Takie rzeczy tylko w Polsce...