Takie tam miejskie XC

Data: 2011-05-12 07:58:32
Autor: bans
Takie tam miejskie XC
http://vimeo.com/23214697

Znak końca drogi rowerowej postawili, trudno mieć pretensje ;)

--
bans

Data: 2011-05-12 11:48:43
Autor: Tomasso
Takie tam miejskie XC
Użytkownik "bans" napisał:

http://vimeo.com/23214697

Znak końca drogi rowerowej postawili, trudno mieć pretensje ;)

Wiem, w ktorym to miejscu...

Przecież to kryminał! Nietrudno wyobrazić sobie sytuację, że ktoś nieznający miasta jedzie z mapką o zmroku i po prostu łamie sobie kark.

Zgłoś to komuś, zanim będa ofiary.

Data: 2011-05-12 21:03:45
Autor: Rafał Wawrzycki
Takie tam miejskie XC
Dnia 12 maj 2011 w liście [news:iqgadt$mue$1news.onet.pl] Tomasso
[t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl] napisał(a):
Przecież to kryminał! Nietrudno wyobrazić sobie sytuację, że ktoś
nieznający miasta jedzie z mapką o zmroku i po prostu łamie sobie
kark. Zgłoś to komuś, zanim będa ofiary.

[ironia]

Eee tam! W Warszawie u wylotu mostu Siekierkowskiego w Wawrze śmieszka co prawda nie kończy się, ale skręca pod kątem prostym w prawo metr przed stromymi schodami w dół, bez żadnego znaku, i nikt się chyba nie zabił.
 [/ironia]

;)

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2011-05-22 10:31:24
Autor: Bassteq
Takie tam miejskie XC
bans wrote:
http://vimeo.com/23214697

Znak końca drogi rowerowej postawili, trudno mieć pretensje ;)

owszem owszem ale to czerwone Clio miałeś po prawej więc miało pierwszeństwo... ;)

Szacuneczek dla drogowców a wywody kolegów że ktoś coś po ćmoku jadąc znaku nie zauważy to polecam lampke na czoło bo znaki się w nich świecą jak jajka pieska...

Data: 2011-05-22 10:45:01
Autor: tms
Takie tam miejskie XC
On 2011-05-22 10:31, Bassteq wrote:
bans wrote:
[...]

Hmm, ale zdaje się te drogi dla rowerów są niby robione dla zwykłych ludzi bo jak sam pisałeś w innym wątku nie każdy pomyka szosówką 40+. Już widzę tą babcię z siatami z Lidla jak znosi po tym rower. Może tak tych geniuszy co to projektowali tak pogonić tędy codziennie w obie strony przez miesiąc? Ciekawe czy wtedy też byliby takimi zwolennikami tego rozwiązania...

Data: 2011-05-23 08:38:52
Autor: bans
Takie tam miejskie XC
W dniu 2011-05-22 10:31, Bassteq pisze:

owszem owszem ale to czerwone Clio miałeś po prawej więc miało
pierwszeństwo... ;)

To do mnie? Ale to nie jest filmik mojego autorstwa.

--
bans

Data: 2011-05-23 00:04:38
Autor: Jacek G.
Takie tam miejskie XC
On 12 Maj, 07:58, bans <g...@o2.pl> wrote:
http://vimeo.com/23214697

Znak końca drogi rowerowej postawili, trudno mieć pretensje ;)

--
bans

To jest ta słynna trasa rowerowa 103, na którą wydano 2 mln:
http://katowice.naszemiasto.pl/artykul/896369,bubel-za-2-mln-zl-trasa-rowerowa-na-ktorej-roi-sie-od,id,t.html#c579fd383c3580fd,1,3,5
I fotoreportaż z najciekawszych fragmentów (nie mojego autorstwa):
http://cid-fd0610508ec85507.photos.live.com/browse.aspx/2010%5E_09%5E_23%20i%202011%5E_05%5E_02%20trasa%20rowerowa%20nr%20103%5EJ%20Katowixe

--
Jacek G.

Data: 2011-05-23 17:44:20
Autor: Jan Srzednicki
Takie tam miejskie XC
On 2011-05-23, Jacek G. wrote:
[...]

I fotoreportaĹź z najciekawszych fragmentĂłw (nie mojego autorstwa):
http://cid-fd0610508ec85507.photos.live.com/browse.aspx/2010%5E_09%5E_23%20i%202011%5E_05%5E_02%20trasa%20rowerowa%20nr%20103%5EJ%20Katowixe

Ale naucz się skracać linki, co?

Link do fotoreportażu, jak coś: http://goo.gl/S3S5H

Data: 2011-05-23 13:23:49
Autor: Jacek G.
Takie tam miejskie XC
W dniu 2011-05-23 19:44, Jan Srzednicki napisał(a)::
Ale naucz się skracać linki, co?

Link do fotoreportażu, jak coś: http://goo.gl/S3S5H
Masz rację. Umiem, ale pospieszyłem się :)
--
Jacek G.

Takie tam miejskie XC