Takie tam moje zimowe jazdy

Data: 2012-02-04 23:54:19
Autor: to
Takie tam moje zimowe jazdy
begin Tomasz Pyra
http://www.youtube.com/watch?v=qIDz0ggXRJU

W zakrętach miota Cię jak szatan, to pewnie wina kiepskich opon! ;)

PS. A tak powaĹźnie -- fajna jazda i filmik.

Data: 2012-02-05 02:30:33
Autor: kkk
Takie tam moje zimowe jazdy
On 5 Lut, 00:54, to <to_use...@interia.pl> wrote:

W zakrętach miota Cię jak szatan, to pewnie wina kiepskich opon! ;)

No nie wiem...., przecież jeździ na frigosach.

Data: 2012-02-06 19:33:43
Autor: Lewis
Takie tam moje zimowe jazdy
W dniu 2012-02-05 00:54, to pisze:
begin Tomasz Pyra

http://www.youtube.com/watch?v=qIDz0ggXRJU

W zakrętach miota Cię jak szatan, to pewnie wina kiepskich opon! ;)

PS. A tak poważnie -- fajna jazda i filmik.

No jak kiepskich opon, w opisie jak byk, że Frigo 2! :)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Takie tam moje zimowe jazdy