Takie tam moje zimowe jazdy

Data: 2012-02-05 09:37:45
Autor: Lukasz
Takie tam moje zimowe jazdy
W dniu 2012-02-04 23:29, Tomasz Pyra pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=qIDz0ggXRJU

zazdroszczę ci, u nas śniegu nie ma :((( jak ja bym chciał żeby coś już spadło i poleżało na jezdni, żeby naszą A4 zasypało, żeby na drogi wyjechało 2x mniej aut :) (choć to ostatnie akurat się spełnia przez mrozy)

Lukasz

Data: 2012-02-07 00:13:45
Autor: Krzysiek Kielczewski
Takie tam moje zimowe jazdy
Dnia 05.02.2012 Lukasz <wpiszmojeimie@bojczuk.net.pl> napisał/a:

http://www.youtube.com/watch?v=qIDz0ggXRJU

zazdroszczę ci, u nas ¶niegu nie ma :((( jak ja bym chciał żeby co¶ już spadło i poleżało na jezdni, żeby nasz± A4 zasypało, żeby na drogi wyjechało 2x mniej aut :) (choć to ostatnie akurat się spełnia przez mrozy)

Dzisiaj do roboty dojechałem szybciej niż w ferie :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

PS: a filmik sympatyczny.

Takie tam moje zimowe jazdy