Takie tam o pewnym siodle

Data: 2017-09-17 06:18:39
Autor: Piotr aka dracorp
Takie tam o pewnym siodle
Dnia Sat, 16 Sep 2017 20:01:24 +0200, PeJot napisał(a):

Czołem. Kilkanaście lat temu zafundowałem sobie takie zwyczajne siodło,
Selle Royal Viper. Przez lata eksploatacji okazało się być ono
wystarczająco wygodne na moje parogodzinne włóczęgi i odporne na trwałą
nadwagę. Ostatnio jednak w siodełku pojawiły się dwie paskudne dziury.
Początkowo podejrzewałem że są one efektem stawiania roweru kołami do
góry na betonowej podłodze, ale okazało się zupełnie odwrotnie. Rower z
tym siodłem zwykle jest wieszany na hakach przytwierdzonych do ściany i
przy wieszaniu niechcący szorowałem siodłem o tynkowany sufit. Wiadomo,
że dopasowanie siodełka do własnych potrzeb nie jest takie proste.
Trochę się zdziwiłem gdy okazało się że Selle Royal Viper po kilkunastu
latach jest *nadal dostępne* w niezmienionej postaci. Normalnie jak
Brooks :)
Dobrze wiedzieć bo mam już dwa Vipery. Jedyny ich minus to że są ciut za krótkie.
Jak dla mnie najlepsze siodełka.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Takie tam o pewnym siodle