Takie tam o zębatkach przednich

Data: 2018-01-26 20:59:43
Autor: PeJot
Takie tam o zębatkach przednich
Czołem. Wpadła mi w ręce zębatka przednia 44 zęby marki Sugino, przeznaczona do korb w których jeden punkt mocowania wypada dokładnie na ramieniu korby. Jak toto pożenić z typową zębatką 32 zęby Shimano  ? Jedyne co mi przychodzi do głowy to metoda prób i błędów: zębatka 32 względem korby tak jak w dokumentacji, a 44 tak obracać na korbie by uzyskać najlepsze przerzucanie łańcucha w górę i w dół.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Takie tam o zębatkach przednich