[FOTO] Takie tam poweekendowe

Data: 2013-06-17 11:48:25
Autor: Alfer_z_pracy
[FOTO] Takie tam poweekendowe
Jedni kręcą po górach. A miastowym pozostają płaskie okolice. Dla rozruszania precla kilka widoczków na poniedziałek:

http://alfer.pl/Wloclawek15062013.jpg

To jak, grupa umarła na śmierć czy może znów zaczną się jakieś relacje?

Pzdr!
A.

Data: 2013-06-17 11:56:52
Autor: bans
W dniu 2013-06-17 11:48, Alfer_z_pracy pisze:

http://alfer.pl/Wloclawek15062013.jpg

Zdjęcie z "magazynem pasz treściwych" przypomniało mi, jak to Tytus z Romkiem postanowili podtuczyć A'Tomka (uprzednio zbyt wychodzonego treningiem) i przypadkowo karmili go odżywką dla tuczników. "Chron, chron, nie ma to jak dobrze pojeść!".

--
bans

Data: 2013-06-17 12:18:00
Autor: coaster
W dniu 17-06-2013 11:56, bans pisze:
[...]

Nasz niezmordowany Papcio swietowal 7 czerwca okragla, 90-ta rocznice! :-)
http://www.tytusromekiatomek.pl/

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Data: 2013-06-17 12:34:06
Autor: Alfer_z_pracy
coaster napisał:
Nasz niezmordowany Papcio swietowal 7 czerwca okragla, 90-ta rocznice! :-)

Miałem przyjemność kilka dni wcześniej podsunąć mu Tytusa z lat 60-tych do podpisu ;) Gość jest naprawdę niezły, daj Boże żebyśmy byli w takiej formie (psychicznej i fizycznej) w tym wieku!

A.

Data: 2013-06-17 12:54:49
Autor: bans
W dniu 2013-06-17 12:34, Alfer_z_pracy pisze:

daj Boże żebyśmy byli w takiej
formie (psychicznej i fizycznej) w tym wieku!

Hm, nie wiem, jak z nim na żywo, ale przestałem czytać Tytusy po XIX księdze, niestety po kilku podejściach do następnych uznałem, że coś z główką Papcia nie tak :(

Żeby nie było OT - jedna z lepszych scen z Tytusa to tak, w której zakładają welodrom i babcia rozkazująca "Duduś nie wsiądzie na wyścigówkę, poproszę damkę z wygiętą kierownicą".
Skutek? Spasiony Duduś traci kontrolę nad rowerem i demoluje welodrom chłopaków.

--
bans

Data: 2013-06-17 12:57:42
Autor: bans
W dniu 2013-06-17 12:54, bans pisze:

[...]

O, rety, nawet u Zbooya było!

http://rowery.zbooy.pl/tytus.html

Kurde, nawet dość poprawnie zacytywałem :)

--
bans

Data: 2013-06-17 13:31:45
Autor: Alfer_z_pracy
bans napisał:
Kurde, nawet dość poprawnie zacytywałem :)

Klasyka panie!

Fakt, że "nowe" księgi są takie sobie. No ale co by nie było, te starocie z lat dzieciństwa już na zawsze będą poprostu najlepsze.

A.

Data: 2013-06-19 00:27:21
Autor: Titus Atomicus
In article <kpmqm0$r5k$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

O, rety, nawet u Zbooya było!

http://rowery.zbooy.pl/tytus.html

Kurde, nawet dość poprawnie zacytywałem :)

Tam jeszcze widze cos z drugiej, rozaliowej ksiegi.

Ale tam jeszcze i wierszyk byl:

"Kto to pedzi? Mistrz szosowy?
Nie, to pirat chodnikowy.
Jeden duzy, drugi maly.
 Rozum splynal im w pedaly."

Chyba Papcio Chmiel nie lubi cyklistow.
--
TA

Data: 2013-06-19 07:31:02
Autor: bans
W dniu 2013-06-19 00:27, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

[...]

Rety, cytujesz coś, czego sam nie rozumiesz.
Przecież wyraźnie jest napisane, że chodzi o rowerzystów jeżdżących po chodnikach.

--
bans

Data: 2013-06-19 10:17:06
Autor: Titus Atomicus
In article <kprg9i$rtk$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

Rety, cytujesz coś, czego sam nie rozumiesz.
Przecież wyraźnie jest napisane, że chodzi o rowerzystów jeżdżących po chodnikach.

E, to ty nie zrozumiales.
Nie zastanowilo cie ze ze jedyni rowerzysci pokazani w calej rozaliowej ksiedze to wzorce negatywne?
--
TA

Data: 2013-06-18 01:14:29
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 17 Jun 2013, Alfer_z_pracy wrote:

Jedni kręcą po górach. A miastowym pozostają płaskie okolice.

  Miastowym czy stołecznym?
  Że tak spytam niegrzecznie, byłeś kiedyś np. w Bielsku?
  :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-06-18 05:19:55
Autor: JDX
On 2013-06-18 01:14, Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

Ja pochodzę z Bielska. Podlaskiego. Płasko tu jest. Aczkolwiek góra też
się znajdzie: http://tinyurl.com/mzy4sk3. :-D

Data: 2013-06-18 09:37:01
Autor: Alfer_z_pracy
Gotfryd Smolik napisał:
 Miastowym czy stołecznym?
Że tak spytam niegrzecznie, byłeś kiedyś np. w Bielsku?

Bielsko? Co Ty gadasz? To są u nas inne miasta niż Warszawa???

A.

Data: 2013-06-18 10:23:31
Autor: bans
W dniu 2013-06-18 09:37, Alfer_z_pracy pisze:

Bielsko? Co Ty gadasz? To są u nas inne miasta niż Warszawa???

U was - nie ;)

--
bans

Data: 2013-06-19 00:21:59
Autor: Titus Atomicus
[FOTO] Takie tam poweekendowe
In article <51bedb69$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> wrote:

Jedni kręcą po górach. A miastowym pozostają płaskie okolice. Dla rozruszania precla kilka widoczków na poniedziałek:

http://alfer.pl/Wloclawek15062013.jpg

O, nawet fajne.
--
TA

Data: 2013-06-19 10:07:49
Autor: Nuel
[...]

Ja moge krótko zrelacjonowac moj niedzielny wyjazd:)
Podobnie jak u Ciebie jechałem sie przez zalane drogi, z tym że w pewnym miejscu jak woda doszła do górnej ramy to się wycofałem, bo wygladało że dalej tylko głebiej, a nie chcialem utopić dokumentów w plecaku:)

Jedna niegrozna gleba, masa komarów, zalane obszary pokonane po torach kolejowych, ogólnie fajnie było. Z planu kapieli nici, bo wszystko pozalewane..

I traska:

http://www.gpsies.com/map.do?fileId=xlajwdhskpeserru

Pozdrówka
Nuel

Data: 2013-06-19 10:14:55
Autor: Alfer_z_pracy
Nuel napisał:
Jedna niegrozna gleba, masa komarów, zalane obszary pokonane po torach
kolejowych, ogólnie fajnie było. Z planu kapieli nici, bo wszystko
pozalewane

O właśnie, komary. Tu u mnie - czytaj Puszcza Kampinoska - bezpieczny czas bezruchu to ok. 5 sekund. 10 sekund jest nierealne, w tym czasie człowieka oblepia dosłownie rój komarów.

Tymczasem właśnie tam pod Włocławkiem i w ogóle aż do Bzury - nic! Niby są tam i lasy i jeziorka a komarów jak na lekarstwo. Na samym początku trasy złapałem w środku lasu gumę z dodatkowymi atrakcjami, blisko pół godziny walczyłem i bodaj tylko jedno ugryzienie. Bajka!

A.

Data: 2013-06-19 10:23:51
Autor: Nuel
W dniu 2013-06-19 10:14, Alfer_z_pracy pisze:
Nuel napisał:
[...]

To dokładnie jak w niedziele u mnie:)
Zsiadłem na chwile z roweru aby póść na azymut przez krzaki, bo nie chialo mi sie wracac z powrotem na tory kolejowe. Po 10 sekundach stwierdzilem ze jednak marsz torami kolejowymi jest idealnym pomysłem ominięcia zalanych obaszarów. W lesie jechać się nie dalo bo każda wyjazdowa droga zalana. Jedno pacniecie reka i ze 4 komary ubite.
Bez OP-1 nie ma się jak poruszać;)

Pozdrówka
Nuel

[FOTO] Takie tam poweekendowe