Data: 2015-07-15 01:30:42 | |
Autor: atm | |
Takie tam slicznotki z sieci | |
https://farm8.staticflickr.com/7393/16598799112_6d6583b9b6_h.jpg
Ciekaw jestem na ile sie przyjmie mocno teraz promowany w gazetach trend Plus. Oczywiscie, zeby skorzystac z zalet plusa trzeba bedzie kupic nowy amortyzator, nowa rame i biznes sie kreci. O fatach nie wspominam bo ten sprzet jest juz naprawde mocno specjalistyczny. |
|
Data: 2015-07-15 07:47:45 | |
Autor: bans | |
Takie tam slicznotki z sieci | |
W dniu 2015-07-15 o 01:30, atm pisze:
https://farm8.staticflickr.com/7393/16598799112_6d6583b9b6_h.jpg Zaraz, chwila,a to na zdjęciu to nie jest fatbike? -- bans |
|
Data: 2015-07-15 08:40:44 | |
Autor: atm | |
Takie tam slicznotki z sieci | |
On 2015-07-15 07:47, bans wrote:
W dniu 2015-07-15 o 01:30, atm pisze: Pewnie, ze faty :] jednak slabo je widze w naszych ucywilizowanych terenach. |
|
Data: 2015-07-15 11:57:33 | |
Autor: bans | |
Takie tam slicznotki z sieci | |
W dniu 2015-07-15 o 08:40, atm pisze:
Pewnie, ze faty :] jednak slabo je widze w naszych ucywilizowanych No to nie bardzo kumam, czemu piszesz w temacie o "ślicznotkach z netu" i dajesz zdjęcie fatbike'ów, a piszesz coś o "Plusach"? Dodając "O fatach nie wspominam"? Zgubiłem się. -- bans |
|
Data: 2015-07-19 19:21:06 | |
Autor: atm | |
Takie tam slicznotki z sieci | |
On 2015-07-15 11:57, bans wrote:
W dniu 2015-07-15 o 08:40, atm pisze: Oj tam oj tam |
|
Data: 2015-07-15 14:21:43 | |
Autor: __Maciek | |
Takie tam slicznotki z sieci | |
Wed, 15 Jul 2015 01:30:42 +0200 atm <_@vp.pl> napisał:
https://farm8.staticflickr.com/7393/16598799112_6d6583b9b6_h.jpg Takie motocykle tylko że rowery :-) Po co to? Rozumiem że rower nie może być za delikatny - np. kolarka na moje 100kg cielsko i nieraz ok. 15kg plecak to zdecydowanie zbyt rachityczny rower, ale to to chyba przesada. Nie żebym komuś żałował mieć pancerny rower, ale czy to nie szkoda energii? To do jakiejś jazdy po bagnach jest? Bo chyba nie do jazdy po mieście? Pytam (prawie) bez uprzedzenia, z ciekawości. Może jako rower ciężko-terenowy, faktycznie się to sprawdza. Jaki maleńki blat z przodu, za szybko to to chyba nie jeździ. Najwyraźniej trzeba w ten czołg wpompować masę energii żeby jechał. Ja ostatnio stwierdziłem że przydał by mi się jeszcze jeden bieg, wyższy od 48:14, a tu widzę że przełożenia w okolicach 1:1 i niższe(?). |
|
Data: 2015-07-15 07:26:14 | |
Autor: Jacek G. | |
Takie tam slicznotki z sieci | |
On Wednesday, July 15, 2015 at 2:21:43 PM UTC+2, __Maciek wrote:
>https://farm8.staticflickr.com/7393/16598799112_6d6583b9b6_h.jpgCoś w tym stylu :) Bo chyba nie do jazdy po mieście?No raczej nie, choć pewnie też się da. Jaki maleńki blat z przodu, za szybko to to chyba nie jeździ.Bo to raczej nie jest do szybkiej jazdy, chyba, że z górki. Najwyraźniej trzeba w ten czołg wpompować masę energii żeby jechał.Opory toczenia mogą być spore, ale całość nie musi być tak ciężka jak wygląda. Ja ostatnio stwierdziłem że przydał by mi się jeszcze jeden bieg,Do trudnych podjazdów przełożenia < 1:1 są wręcz konieczne. Tu jest chyba napęd 1 - 11. Jakie konkretne przełożenia, to trudno powiedzieć. Mnie dziwi tylko, że te rowerki nie mają żadnej amortyzacji (nie licząc amortyzowanej sztycy w jednym z nich) - czyżby same opony wystarczająco amortyzowały? Na płaskim terenie może tak, ale przy większej prędkości na zjazdach? -- Jacek G. |
|
Data: 2015-07-15 17:43:44 | |
Autor: solar | |
Takie tam slicznotki z sieci | |
Jaki maleńki blat z przodu, za szybko to to chyba nie jeździ.Bo to raczej nie jest do szybkiej jazdy, chyba, że z górki. To nie są rowery do szybkiej jazdy. Najwyraźniej trzeba w ten czołg wpompować masę energii żeby jechał. Wcale nie. Ostatnio przejechałem się takim po mieście i sam byłem zdziwiony, jak łatwo się jedzie. Porównywałem do swojego enduraka, nie do szosy czy trekinga, bo tu różnica pewnie byłaby spora. Do trudnych podjazdów przełożenia < 1:1 są wręcz konieczne. Tu jest chyba napęd 1 - 11. Jakie konkretne przełożenia, to trudno powiedzieć. To nie sztyca amortyzowana, ale opuszczana - Gravity Dropper. A opony naprawdę sporo wybierają, bo ciśnienie w nich jest raczej niskie. -- Solar www.solar.blurp.org GG 1834424 "Religia jest oparta na autorytecie zaś nauka na obserwacji i rozumie. Nauka w końcu zwycięży, bo nauka się sprawdza." Stephen Hawking |
|
Data: 2015-07-19 19:54:57 | |
Autor: atm | |
Takie tam slicznotki z sieci | |
Do trudnych podjazdów przełożenia < 1:1 są wręcz konieczne. Tu jest chyba napęd 1 - 11. Jakie konkretne przełożenia, to trudno powiedzieć. No wlasnie cos w tym jest jesli roweeru przeznaczone do dzikiego bikepackingu coraz czesciej nie maja amortyzacji. |
|
Data: 2015-07-19 19:53:42 | |
Autor: atm | |
Takie tam slicznotki z sieci | |
On 2015-07-15 14:21, __Maciek wrote:
Wed, 15 Jul 2015 01:30:42 +0200 atm <_@vp.pl> napisał: Tutaj tlumacza, ze to tylko strata 1% na oporach toczenia: http://rowery650b.eu/rowery650b/rowery/177-27-i-pol-na-plusie-scott-2016 Ile w tym prawdy? Trzeba byloby doswiadczyc chyba tego osobiscie. Co do zalet: nie grzeznie w piasku czy sniegu, lepsza amortyzacja, mozliwosc jazdy na nizszym cisnieniu. Pozyjemy zobaczymy, czy sie przyjmie. |
|
Data: 2015-07-20 23:20:42 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Takie tam slicznotki z sieci | |
On Sun, 19 Jul 2015, atm wrote:
On 2015-07-15 14:21, __Maciek wrote:[...]
Głośno myślę: a rozmiar tarczy nic nie mówi? ;) pzdr, Gotfryd |
|