Takie wielkie święto a hymnu polskiego nie za śpiewali

Data: 2019-06-04 17:41:34
Autor: z
Takie wielkie święto a hymnu polskiego nie za śpiewali

..

Data: 2019-06-04 17:55:21
Autor: z
Takie wielkie święto a hymnu polskiego nie zaśpiewali
Wałęsa już coś palnął?
Nie mam fonii. NA ekranie tvn wąskie kadry ;-) i jeden z drona pokazujący czasem cały plac. Powiedzmy do połowy zapełniony
Ale luuudddaaaa przyszło ;-)

Data: 2019-06-04 17:58:49
Autor: boukun
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5cf6946a$0$541$65785112@news.neostrada.pl...

Wałęsa już coś palnął?
Nie mam fonii. NA ekranie tvn wąskie kadry ;-) i jeden z drona
pokazujący czasem cały plac. Powiedzmy do połowy zapełniony
Ale luuudddaaaa przyszło ;-)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Tak :)
"Pozwoliliście mi być wielkim"
https://wiadomosci.wp.pl/lech-walesa-w-gdansku-pozwoliliscie-mi-byc-wielkim-6388334242829953a

boukun

Data: 2019-06-04 18:22:43
Autor: z
Takie wielkie święto a hymnu polskiego nie zaśpiewali
Donald kontynuuje pojednawcze kazanie.
Ech gdyby więcej było takich posrańców ;-)

Data: 2019-06-04 18:32:46
Autor: z
Takie wielkie święto a hymnu polskiego nie zaśpiewali
Piękna homilia. Facet jednak pokazał że gra ligę wyżej
No i jest mazurek.
Pięknie ;-)

Takie wielkie święto a hymnu polskiego nie za śpiewali