Takie wolne przemyślenia....

Data: 2013-04-16 21:17:17
Autor: Cavallino
Takie wolne przemyślenia....

Użytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kkk7d1$sif$1@mx1.internetia.pl...
Dziś po raz kolejny przekonałem się że drogówka to ciepłolubna służba jak śnieg, plucha, zamiecie to ich nie ma a jak słońce wyjdzie to jak mrówek. Ale ja nie o tym, taki pomysł mi się pojawił: mamy antyradar, dobrej klasy, daje nam znać że dostaliśmy strzał z lasera ale do miśków mamy prawie kilometr. Miśka nie widzimy ale wiemy że na nas czeka. No to sobie zwalniamy i zawracamy. I teraz pytanie - co na to misiek?
Będzie nas gonił? Zrobimy maślane oczy i (prawie) zgodnie z prawdą powiemy, że właśnie czegoś zapomnieliśmy i wracamy po to. Przecież go nawet nie widzieliśmy i skąd mogliśmy wiedzieć, że nas mierzył?
W czasie odwrotu oczywiście chowamy antyradar.

Spróbowałem tak kiedyś (nie mieli jeszcze laseru, tylko zwykłą suszarkę), ale wsiedli do auta i pojechali za mną.

Data: 2013-04-16 21:22:10
Autor: Tom N
Takie wolne przemy¶lenia....
Cavallino w <news:516da3b2$0$1209$65785112news.neostrada.pl>:

U¿ytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kkk7d1$sif$1@mx1.internetia.pl...
No to sobie zwalniamy i zawracamy. I teraz pytanie - co na to misiek?
Bêdzie nas goni³?
Spróbowa³em tak kiedy¶ (nie mieli jeszcze laseru, tylko zwyk³± suszarkê), ale wsiedli do auta i pojechali za mn±.

Niemo¿liwe! Nie koñ znany jako Cavallino, taki koñ nie zwalnia tylko
przyspiesza, a tym co zwalniaj± rozdaje plonki na prawo i lewo...

--
'Tom N'

Data: 2013-04-16 21:33:16
Autor: J.F
Takie wolne przemyślenia....
Użytkownik "Cavallino"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Na suszarce zasieg sporo mniejszy i czasu na manewr nie ma.
No ale zanim wsiada i pogonia, to tez chwile mija, wiec ma sie dobra przewage, jak warunki sprzyjaja ucieczce.

Z ciekawostek - stoi patrol i lapie na dwie strony. Zlapali jednego i pisza, zlapali drugiego z przeciwka, kazali mu zawrocic i podjechac po mandat, a po chwili zdziwienie "Ty, a on zawraca  tu do nas czy nie ?"
Oczywiscie numerow zaden nie pamieta, chec pojechania mieli, ale klienta trzeba dokonczyc, a nawet jakby sie w ciagu paru sekund zwineli, to imo male szanse, o ile kierowca dalej pare razy skreci ...

J.

Data: 2013-04-16 22:39:58
Autor: Cavallino
Takie wolne przemyślenia....

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:516da77d$0$26682$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale ja nie zamierzałem uciekać na siłę, za to byłem ciekaw co zrobią.

Data: 2013-04-17 01:02:19
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Takie wolne przemyślenia....
W dniu 2013-04-16 21:33, J.F pisze:

Spróbowałem tak kiedyś (nie mieli jeszcze laseru, tylko zwykłą
suszarkÄ™), ale wsiedli do auta i pojechali za mnÄ….
Na suszarce zasieg sporo mniejszy i czasu na manewr nie ma.
No ale zanim wsiada i pogonia, to tez chwile mija, wiec ma sie
dobra przewage, jak warunki sprzyjaja ucieczce.

D 25 - jechałem jednośladem powyżej 50 ccm bez uprawnień ... Miałem 500 ccm. Minąłem się z alfą, z której wyłonił się lizak - miałem ca 130/50 ... Panowie zaczęli zawracać. Moja przewaga wynosiła tyle, ile ich droga hamowania/nawrotka/i pełna pizda. Zdążyłem zjechać w krzaki. IMHO jeśli złapaliby mnie laserem z 1 km i miałbym o tym wiedzę, byle 1.1 lpg zdążyłbym nawrócić i się schować w jakąś boczną dróżkę.

zwineli, to imo male szanse, o ile kierowca dalej pare razy
skreci ...

I to jest klucz do sukcesu w takiej akcji :)

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-04-17 10:05:54
Autor: AZ
Takie wolne przemyślenia....
On 2013-04-16, Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote:
[...]

Kiedys widzialem jak na jakiejs wsi mijal sie koles na jakims
przecinaku z Alfa. Dym z kol, szybka zawrotka i pojechali. Ale
chyba nawial koleszka bo nie spotkalem ich po drodze dalej.

--
Artur
ZZR 1200

Takie wolne przemyślenia....