Takie znaki to ja rozumiem!

Data: 2013-05-11 18:51:54
Autor: neoniusz
Takie znaki to ja rozumiem!
http://www.youtube.com/watch?v=NoTMC-uxJoo

Ciekawe rozwiazanie w Sydeny, znak wyswietlany na kurtynie wodnej. Widac go od 0:45. Znalazlbym w Polandii kilka zastosowan.

Data: 2013-05-11 17:45:30
Autor: tᴏ
Takie znaki to ja rozumiem!
neoniusz wrote:

Ciekawe rozwiazanie w Sydeny, znak wyswietlany na kurtynie wodnej. Widac
go od 0:45. Znalazlbym w Polandii kilka zastosowan.

Nasze dzieci albo wnuki będą śmiały się z tych wodnych hologramów. :>

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-11 19:11:30
Autor: Robbo
Takie znaki to ja rozumiem!
Wiele lat temu (już nie pamiętam, ale 5 czy 10 lat temu) oglądałem o tych znakach stop z kurtyną wodną program w telewizji. Wygląda na to, że rozwiązanie to obecnie przedstawiają jako nowość, a to już dość stara sprawa.

R.

Data: 2013-05-11 22:59:26
Autor: K
Takie znaki to ja rozumiem!
W dniu 11-05-2013 18:51, neoniusz pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=NoTMC-uxJoo

Ciekawe rozwiazanie w Sydeny, znak wyswietlany na kurtynie wodnej. Widac
go od 0:45. Znalazlbym w Polandii kilka zastosowan.

gdzie jest ta sydena?

Data: 2013-05-12 20:51:46
Autor: uzytkownik
Takie znaki to ja rozumiem!

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:kmlsvc$3mo$1node2.news.atman.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=NoTMC-uxJoo

> Ciekawe rozwiazanie w Sydeny, znak wyswietlany na kurtynie wodnej. Widac
go od 0:45. Znalazlbym w Polandii kilka zastosowan.

Zwłszcza przy dwudziestostopniwym mrozie :)

Data: 2013-05-12 21:23:44
Autor: ZIWK
Takie znaki to ja rozumiem!
W dniu 2013-05-12 20:51, uzytkownik pisze:

Uytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisa w wiadomoci
http://www.youtube.com/watch?v=NoTMC-uxJoo

 > Ciekawe rozwiazanie w Sydeny, znak wyswietlany na kurtynie wodnej. Widac
go od 0:45. Znalazlbym w Polandii kilka zastosowan.

Zwszcza przy dwudziestostopniwym mrozie :)
Wtedy A15+A34 ...

--
/\    Wojciech Smagowicz - Krakw      /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

Takie znaki to ja rozumiem!