Takiej wpadki jeszcze nie by³o!

Data: 2019-05-24 22:15:33
Autor: Pajdak
Takiej wpadki jeszcze nie by³o!
kremlowski troll "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisa³ w wiadomo¶ci news:qc9ipm$1kl5$1gioia.aioe.org...
Takiej wpadki jeszcze nie by³o! Schetyna i Trzaskowski promuj± swoj± kandydatkê stoj±c... na wa³ach przeciwpowodziowych. WIDEO

Ze ¶wiêtym obrazkiem tak jak kiedy¶ "delegacja" PiS?

Gdzie siê teraz podziewa kobieta z broszk±?
Tamy buduje ;-))))

--
Pajdak

Data: 2019-05-24 14:16:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
Takiej wpadki jeszcze nie by³o!
W dniu pi±tek, 24 maja 2019 22:15:53 UTC+2 u¿ytkownik Pajdak napisa³:
> [...]

Ze ¶wiêtym obrazkiem tak jak kiedy¶ "delegacja" PiS?

Gdzie siê teraz podziewa kobieta z broszk±?

Skojarzy³o mi siê z bobrem na broszce (^_-)?

Takiej wpadki jeszcze nie by³o!