Takim komunikatem uraczył, mnie PółRajfi po zalogowaniu się.

Data: 2013-10-24 09:03:50
Autor: witek
Takim komunikatem uraczył, mnie PółRajfi po zalogowaniu się.

-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -start-- -- -- -- -- -- ->8-- -
Data: 23/10/2013
Temat: Ważne informacje dotyczące Twojego Rachunku
Wiadomość

Szanowni Państwo,

Informujemy, że dnia 26 października 2013 r. przynajmniej jeden z Państwa rachunków prowadzonych w Raiffeisen Polbank zostanie zamknięty. Rozwiązaniu ulegną zawarte z Państwem umowy rachunków spełniających kryteria wskazane w par. 3 ust. 8 i 9 Regulaminu Konta. Oznacza to, że:

1)      jeżeli nie korzystają Państwo z Rachunku Podstawowego i Rachunku Dodatkowego przez okres dwóch lat i ich saldo wynosi nie więcej niż 0,01 PLN (lub równowartość tej kwoty w walucie obcej) oraz Rachunki nie służą do spłaty kredytów udzielonych przez Bank - Rachunki te zostaną zamknięte,

2)      jeżeli korzystają Państwo z Rachunku Podstawowego, ale nie korzystają z Rachunku Dodatkowego przez okres dwóch lat i jego saldo wynosi nie więcej niż 0,01 PLN (lub równowartość tej kwoty w walucie obcej) i Rachunek ten nie służy do spłaty kredytu udzielonego przez Bank, zamknięty zostanie tylko Rachunek Dodatkowy.
Z poważaniem

I mam, jak to się mówi, ambiwalentne uczucia. I tak bym zamknął te
rachunki (pomagajacy + 6 mocnych), ale sposób powiadomienia i termin (3
dni) budzi mój niejaki niesmak.
KJ

tak to jest jest ktoś mało inteligentny redaguje komunikaty.

Takim komunikatem uraczył, mnie PółRajfi po zalogowaniu się.