Takim oto Arrow...

Data: 2011-05-26 07:39:37
Autor: ...::QRT::...
Takim oto Arrow...
Dnia Thu, 26 May 2011 00:16:11 +0200, Aeddin napisał(a):

Ciekawie rozwiązane jest zawieszenie z tyłu - dolne ramiona widelca są płaskimi sprężynami (nazwane to to jest IFS - Integrated Frame Suspension),

ogólnie taki system nazywa sie softail

Data: 2011-05-26 08:49:34
Autor: Wojciech Waga aka wojek
Takim oto Arrow...
....::QRT::... pisze:
[...]

Zaciekawiony Twoją odpowiedzią znalazłem jeszcze inną wersję:

http://spokefiend.com/wp-content/uploads/2009/10/duke2.jpg

Dziwne rozwiązanie, wygląda jakby spawy miały się rozlecieć dość szybko.

pozdr.
w.

Data: 2011-05-26 00:12:47
Autor: krzysiek-d
Takim oto Arrow...
On 26 Maj, 08:49, Wojciech Waga aka wojek <n...@drzewo.pl> wrote:
...::QRT::... pisze:

> [...]

http://spokefiend.com/wp-content/uploads/2009/10/duke2.jpg

Dziwne rozwiązanie, wygląda jakby spawy miały się rozlecieć dość szybko.

http://www.cyclingnews.com/features/photos/tech-feature-cannondale-2011-mountain-bike-launch/127064
kilka firm robiło podobne konstrukcje.
w canonie uginają sie tylne widełki

Data: 2011-05-26 09:21:39
Autor: ...::QRT::...
Takim oto Arrow...

...::QRT::... pisze:

[...]

no tak ale na tym zdjeciu co pokazał Wojciech nie wyglada aby dolna rura
tylnich wideł miała się cokolwiek uginać. Zwróć uwagę iż w softailach albo
owa rura jest spłaszczona na całej długości (jak w rowerze wątkotwórcy)
albo jakiś jej fragment - co zresztą widać an fotce tego cannona. p.s. sa też softaile bez dampera - wówczas górna rura tylnych wideł ma też
"dziwny" kształt (jest i spłaszczona i wygięta) tak by mogła sie uginać

Data: 2011-05-26 15:44:17
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń
Takim oto Arrow...
Dnia 26-05-2011 o 09:21:39 ...::QRT::... <nie.m@m.mejla> napisał(a):

też softaile bez dampera - wówczas górna rura tylnych wideł ma też
"dziwny" kształt (jest i spłaszczona i wygięta) tak by mogła sie uginać

vide Ritchey Plexus
http://www.cyclenoid.com/boty/wp-content/uploads/2009/12/DSC07839.JPG

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2011-05-26 09:09:26
Autor: Kapsel
Takim oto Arrow...
Thu, 26 May 2011 08:49:34 +0200, Wojciech Waga aka wojek napisał(a):

Zaciekawiony Twoją odpowiedzią znalazłem jeszcze inną wersję:

http://spokefiend.com/wp-content/uploads/2009/10/duke2.jpg

Dziwne rozwiązanie, wygląda jakby spawy miały się rozlecieć dość szybko.

Hmm... co tu się właściwie ugina? Przy supporcie nie widzę żadnych
ruchomych elementów, się nie znam, ale wygląda to co najmniej dziwnie...

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-05-26 00:25:31
Autor: Piotrpo
Takim oto Arrow...
On 26 Maj, 09:09, Kapsel <kapsulskiWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Hmm... co tu się właściwie ugina? Przy supporcie nie widzę żadnych
ruchomych elementów, się nie znam, ale wygląda to co najmniej dziwnie...
Zdaje się, że dolne rury tylnego trójkąta.

Takim oto Arrow...