Takim oto Arrow...

Data: 2011-05-26 19:52:13
Autor: Jacek
Takim oto Arrow...

Użytkownik "Aeddin" <aeddin+usenet@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:1913080.Nj94f43q0Rneuromancer...
... Spyce (albo i Villiger) pochwalić się chciałem i przepytać grupowiczów
co o nim s±dz±.
Naszło mnie wariactwo i upolowałem rowerek z węglow± ram± i osprzętem Deore
(zużytym cokolwiek, ale to okazało się dopiero potem).
Wygl±da tak:
http://flic.kr/p/9LDmLW

co to za typ roweru?
do czego przeznaczony ?

pozdrawiam
jacek

Data: 2011-05-26 23:02:23
Autor: Aeddin
Takim oto Arrow...
On Thursday 26 of May 2011 19:52, Jacek (@pl.rec.rowery) wrote:

co to za typ roweru?
do czego przeznaczony ?

Domyślam się, że chodzi Ci o podział na DH, enduro czy cross... nie wiem, mam nadzieję, że ktoś na grupie mnie (i Ciebie) oświeci co to za typ ;-)
Przeznaczony jest do jazdy poza szosą, po lesie i górkach (tylko jeszcze opony muszę zmienić na takie bardziej odpowiednie).

PozdrĂłwka, --
Michał 'Aeddin' Ogiński

Takim oto Arrow...