Takj caluje MACHO!

Data: 2011-07-17 15:30:56
Autor: [he®sk]
Takj caluje MACHO!

http://politykier.pl/gid,13602441,img,13602469,kat,1025795,galeria.html

przejdzie przez kolejne fotki do:

http://politykier.pl/gid,13602441,gpage,5,img,13602471,kat,1025795,galeria.html

babka wprost wpatrzona w macho ;o)

a nastepnie:

http://politykier.pl/gid,13602441,gpage,7,img,13602474,kat,1025795,galeria.html

teraz to by pewnie naplul na ta reke! ;o))))

a tu wachanie prawdziwego chleba z Biedronki ;o))))

http://politykier.pl/gid,13602441,gpage,7,img,13602474,kat,1025795,galeria.html

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-17 14:23:36
Autor: obserwator
Tak pojmuje demokracje Hienio Skalimowski z Bialegostoku

Durniu, tylko w systemach totalitarnych zamiast dyskutowac na argumenty
merytoryczne z opozycyjna partia, oczernia sie ja i jej lidera szkaluje.

Bolszewicka,sowiecka mentalnosc to jest to co uprawiasz na tej grupie.

Data: 2011-07-17 16:29:40
Autor: pluton
Tak pojmuje demokracje Hienio Skalimowski z Bialegostoku

Bolszewicka,sowiecka mentalnosc to jest to co uprawiasz na tej grupie.

Cos wam slabych nauczycieli przysylaja na kursy naszego jezyka.
W jezyku polskim mentalnosc sie ma, a nie uprawia.

Nullification

Data: 2011-07-17 14:43:45
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> Bolszewicka,sowiecka mentalnosc to jest to co uprawiasz na tej grupie.

Cos wam slabych nauczycieli przysylaja na kursy naszego jezyka.
W jezyku polskim mentalnosc sie ma, a nie uprawia.

...wasz jezyk, to jezyk ludzi o metalnosci komuchow.

Klamac , klamac  i jeszcze raz  klamac oczerniac, szkalowac ....relatywizowac.

Z wariatow, oszustow i zlodziei robic ludzi przyzwoitch i normalnych.

A z normalnych wariatow. Tylko zapominacie o jednym, wy robicie male przekrety i dlatego tamtych
bronicie, ale oni robia takie przekrety, ze jeszcze kilka pokolen bedzie za
nie placic.

Chyba ze wyemigrujecie, a z emigracja bedzie niestety coraz gorzej:)

Data: 2011-07-17 14:48:53
Autor: obserwator
Tutejsze cyborgi o mentalnosci komuszej, usiluja sprowadzic

...dyskusje do takiego poziomu:

Wszyscy jeste¶my wariatami http://www.youtube.com/watch?v=eCiIGpGGsfo&feature=player_embedded

Data: 2011-07-17 18:51:44
Autor: .
Dnia Sun, 17 Jul 2011 14:48:53 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

..dyskusje do takiego poziomu:

Wszyscy jeste¶my wariatami http://www.youtube.com/watch?v=eCiIGpGGsfo&feature=player_embedded

Towarzyszu Jurij, ile wam płaci Łukaszenka?

Dominik

Data: 2011-07-17 16:43:17
Autor: pluton
> [...]

> W jezyku polskim mentalnosc sie ma, a nie uprawia.

..wasz jezyk, to jezyk ludzi o metalnosci komuchow.

wracaj kacap na te kamczatke czy skad tam nadajesz.

Nullification

Data: 2011-07-17 14:50:09
Autor: obserwator
Tak pojmuje demokracje Hienio Skalimowski z Bialegostoku
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
wracaj kacap na te kamczatke czy skad tam nadajesz.

...a co, masz zamiar mi tam postawic drinka?

Data: 2011-07-17 17:54:20
Autor: stevep
Dnia 17-07-2011 o 16:50:09  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

wracaj kacap na te kamczatke czy skad tam nadajesz.

..a co, masz zamiar mi tam postawic drinka?

Liczysz na prochy?

--
stevep

Data: 2011-07-17 17:53:06
Autor: stevep
Dnia 17-07-2011 o 16:23:36  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

Durniu, tylko w systemach totalitarnych zamiast dyskutowac na argumenty
merytoryczne z opozycyjna partia, oczernia sie ja i jej lidera szkaluje.

Bolszewicka,sowiecka mentalnosc to jest to co uprawiasz na tej grupie.

A nie sadzisz sieroto umysłowa, że w szkalowaniu to nikt nie przebije  wszego prezia?

--
stevep

Data: 2011-07-17 16:02:37
Autor: obserwator
Tak pojmuje demokracje Hienio Skalimowski z Bialegostoku
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
A nie sadzisz sieroto umys=B3owa, =BFe w szkalowaniu to nikt nie przebij=
e  =

wszego prezia?

ciebie zaklamany cyborgu sieciowy, to nawet Niesiolowski i Palikot nie moze
przebic.

Lzesz w zywe oczy, bo uwazasz tak jak pluto czy inny hienio, ze inni sa wam
podobni.

Nawet klamac trzeba umiec i  miec minimum inteligencji.

Data: 2011-07-17 18:54:46
Autor: A. Filip
Jak pojmuje demokracje mentalny pogrobowiec komuny :-)
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
Dnia 17-07-2011 o 16:23:36  obserwator
<fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):
[...]
[...]

No to przyznajesz się do bycia za wielką pierdołą żeby go łapać za jego
własne słowa? Czy może drżysz ze strachu jak na łapaniu za własne słowa
wyjdzie rzÄ…d i koalicja rzÄ…dzÄ…ca? :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Kto odwiedza chorego, ten pozbawia go jednej sześćdziesiątej jego choroby.

Data: 2011-07-18 00:45:03
Autor: stevep
Dnia 17-07-2011 o 18:54:46 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

[...]

No to przyznajesz się do bycia za wielk± pierdoł± żeby go łapać za jego
własne słowa? Czy może drżysz ze strachu jak na łapaniu za własne słowa
wyjdzie rz±d i koalicja rz±dz±ca? :-)

A dobrze się czujesz sieroto, czy jeste¶ po prochach i st±d ten bełkot?

--
stevep

Data: 2011-07-18 07:32:41
Autor: A. Filip
[...]

A dobrze się czujesz sieroto, czy jesteś po prochach i stąd ten bełkot?

Głodnemu chleb na myśli - jak długo sam nie brałeś prochów? :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Mamy dzisiaj dość wojska i waszej pomocy nie potrzebujemy. Może pan swoje

Data: 2011-07-18 11:24:08
Autor: stevep
Dnia 18-07-2011 o 07:32:41 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

[...]

Głodnemu chleb na my¶li - jak długo sam nie brałe¶ prochów? :-)

Ja nawet po litrze na głowę poptrafię z sensem.

--
stevep

Takj caluje MACHO!