Taksa notarialna - akt notarialny o poddaniu się egzekuc ji w trybie art. 777 § 1 pkt 5 k.p.c.

Data: 2009-05-05 12:45:05
Autor: Roman Maternik
Taksa notarialna - akt notarialny o poddaniu się egzekuc ji w trybie art. 777 § 1 pkt 5 k.p.c.
Witam,
telefonowałem do kilku biur notarialnych i w każdym podano mi inną kwotę opłaty za sporządzenie aktu notarialnego o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 § 1 pkt 5 k.p.c. Mam w związku z tym pytanko: gdzie znajdę aktualną taksę notarialną? A może ktoś z Was powie ile powinienem zapłacić za w/w akt notarialny? kwota egzekucji to 25 tys. na trzy lata, o ile ma to znaczenie, to akt ten ma byc zabezpieczeniem umowy o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej.

Roman

Data: 2009-05-05 15:14:01
Autor: kris
Użytkownik "Roman Maternik" <rmaternik@nospam.ru> napisał w wiadomości news:gtp608$d8$1mx1.internetia.pl...
[...]

Zalezy od notariusza. Wybierz najtańszego.

Data: 2009-05-05 06:30:37
Autor: BK
On May 5, 3:14 pm, "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Roman Maternik" <rmater...@nospam.ru> napisał w wiadomościnews:gtp608$d8$1mx1.internetia.pl...> Witam,
> [...]
> jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej.

Zalezy od notariusza. Wybierz najtańszego.

Bylem w kilku sklepach, w kazdym bulka maslana jest w innej cenie....

A serio - okreslona jest jedynie maksymalna taksa. Wiec wybierz
najtanszego i juz. Nie zdarza sie [co do zasady] zeby ktos chcial
wiecej jak maks ;)))

Data: 2009-05-05 16:16:28
Autor: Roman Maternik
Użytkownik "BK" <bkapuscinski@gmail.com> napisał w wiadomości

A serio - okreslona jest jedynie maksymalna taksa. Wiec wybierz
najtanszego i juz. Nie zdarza sie [co do zasady] zeby ktos chcial
wiecej jak maks ;)))

Dzięki, zdaję sobie z tego sprawę i właśnie stąd wzięło się moje pytanie o aktualną taksę notarialną, bo nigdzie nie znalazłem tak wysokiej stawki jak ta którą zaproponowało mi jedno z biur. To gdzie szukać aktualnych stawek notarialnych?

Data: 2009-05-05 16:39:15
Autor: Roman Maternik
Taksa notarialna - akt notarialny o poddaniu się egz ekucji w trybie art. 777 § 1 pkt 5 k.p.c.
Użytkownik "Roman Maternik" <rmaternik@nospam.ru> napisał w wiadomości news:gtp608$d8$1mx1.internetia.pl...

Taksę znalazłem tu: http://www.rp.pl/temat/84071.html (mam nadzieję, że jest aktualna) co ciekawe ani jedno biuro nie podało mi ceny za tę usługę niższej lub równej maksymalnej stawce podanej w rozporządzeniu, wszędzie stawka była wyższa niż dozwolona.
Mam pytanko, czy ktoś mógłby polecić notariusza z Warszawy lub okolic z którym można rozmawiać o uczciwej stawce za usługę?

R.

Data: 2009-05-05 08:13:03
Autor: BK
On May 5, 4:39 pm, "Roman Maternik" <rmater...@nospam.ru> wrote:
[...]

E to cos sie nie dogadalismy, ja tam ostatnio widze, ze sie placi
ponizej... Moze kwestia VAT [do tych stawek trzeba doliczyc VAT].

Data: 2009-05-05 17:58:23
Autor: Roman Maternik
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:gtpm3h$2it$1inews.gazeta.pl...

E to cos sie nie dogadalismy, ja tam ostatnio widze, ze sie placi
ponizej... Moze kwestia VAT [do tych stawek trzeba doliczyc VAT].

No i za wypis tez sie placi. Plus vat.

VAT jak najbardziej biorę pod uwagę, ale kwoty wg taksy 744zł (brutto)  i podane przez miłe panie via telefon "ponad 900zł" różnią się cokolwiek i to na moją niekorzyść, bo odpis zdaje się nie kosztuje ~200zł.
Przy okazji, to gdzie znajdę takiego miłego notariusza co kasuje o tak: "widze, ze sie placi ponizej."?

R.

Data: 2009-05-06 13:50:55
Autor: Anna S.
Roman Maternik <rmaternik@nospam.ru> napisał(a):

> [...]

Przy okazji, to gdzie znajdę takiego miłego notariusza co kasuje o tak: "widze, ze sie placi ponizej."?

od kwoty 25tys nie wychodzi mi nic innego tylko 610zł do tego treba dodać wypisy co najmniej 2 po 3 strony każdy (przykładowo!) tj 36zł. Suma tych dwóch + Vat 22% daje 788,12zł.
Należy pamiętać że stawki taksy można z notariuszem negocjować... powodzenia

Data: 2009-05-06 16:08:43
Autor: Roman Maternik
Użytkownik "Anna S." <anuusia1.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gts4jv$ipn$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wielkie dzięki.

R.

Taksa notarialna - akt notarialny o poddaniu się egzekuc ji w trybie art. 777 § 1 pkt 5 k.p.c.