Taksa notarialna - akt notarialny o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 § 1 pkt 5 k.p.c.

Data: 2009-05-05 15:14:01
Autor: kris
Taksa notarialna - akt notarialny o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 § 1 pkt 5 k.p.c.
Użytkownik "Roman Maternik" <rmaternik@nospam.ru> napisał w wiadomości news:gtp608$d8$1mx1.internetia.pl...
Witam,
telefonowałem do kilku biur notarialnych i w każdym podano mi inną kwotę opłaty za sporządzenie aktu notarialnego o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 § 1 pkt 5 k.p.c. Mam w związku z tym pytanko: gdzie znajdę aktualną taksę notarialną? A może ktoś z Was powie ile powinienem zapłacić za w/w akt notarialny? kwota egzekucji to 25 tys. na trzy lata, o ile ma to znaczenie, to akt ten ma byc zabezpieczeniem umowy o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej.

Zalezy od notariusza. Wybierz najtańszego.

Data: 2009-05-05 06:30:37
Autor: BK
On May 5, 3:14 pm, "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Roman Maternik" <rmater...@nospam.ru> napisał w wiadomościnews:gtp608$d8$1mx1.internetia.pl...> Witam,
> [...]
> jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej.

Zalezy od notariusza. Wybierz najtańszego.

Bylem w kilku sklepach, w kazdym bulka maslana jest w innej cenie....

A serio - okreslona jest jedynie maksymalna taksa. Wiec wybierz
najtanszego i juz. Nie zdarza sie [co do zasady] zeby ktos chcial
wiecej jak maks ;)))

Data: 2009-05-05 16:16:28
Autor: Roman Maternik
Użytkownik "BK" <bkapuscinski@gmail.com> napisał w wiadomości

A serio - okreslona jest jedynie maksymalna taksa. Wiec wybierz
najtanszego i juz. Nie zdarza sie [co do zasady] zeby ktos chcial
wiecej jak maks ;)))

Dzięki, zdaję sobie z tego sprawę i właśnie stąd wzięło się moje pytanie o aktualną taksę notarialną, bo nigdzie nie znalazłem tak wysokiej stawki jak ta którą zaproponowało mi jedno z biur. To gdzie szukać aktualnych stawek notarialnych?

Taksa notarialna - akt notarialny o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 § 1 pkt 5 k.p.c.