[PRESS] Talbot - re-aktywacja ?

Data: 2010-07-07 19:19:28
Autor: Adam Szewczak
[PRESS] Talbot - re-aktywacja ?

Użytkownik "J_K_K" <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:i12bdj$ur7$1speranza.aioe.org...
Ciekawe ilu z dzisiejszych czytelników PMS
pamięta taką markę, o "widzeniu na własne oczy" nie wspominając ;-)

http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/bedzie-nowa-tania-marka,1502791,415

Pzdr

JKK

    Ja pamietam, nawet w Warszawie bylo ich kilka sztuk.
Na osiedlu u mnie byl jakis hatchback. Aaaa i jeszcze fakt ze inny ale bylo cos co sie nazywalo Matra Rancho i tez bylo na osiedlu ;P

PZDr
Adam

Data: 2010-07-08 00:01:00
Autor: Michał Baszyński
[PRESS] Talbot - re-aktywacja ?
W dniu 2010-07-07 19:19, Adam Szewczak pisze:

http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/bedzie-nowa-tania-marka,1502791,415

Ja pamietam, nawet w Warszawie bylo ich kilka sztuk.

parę dni temu na parkingu nie daleko Politechniki Wrocławskiej widziałem starego Talbota

--
Pozdr.
Michał

[PRESS] Talbot - re-aktywacja ?