Talony na paliwo ?

Data: 2009-04-02 11:33:52
Autor: Adam Foton
Talony na paliwo ?
Witam

Wiecie moze, ktore ze stacji paliw sprzedaja bony podarunkowe na paliwo ?
Potrzebuje dzis kupic prezent i tylko tyle mi przyszlo do glowy. Najlepiej aby to byla ktoras z globalnych sieci - BP, Orlen, etc.

AF

Data: 2009-04-02 11:38:49
Autor: Gabriel'Varius'
Talony na paliwo ?
Użytkownik Adam Foton napisał:

Witam

Wiecie moze, ktore ze stacji paliw sprzedaja bony podarunkowe na paliwo ?
Kup sodexo, da sie nimi zaplacic za paliwo i zakupy na Statoilu i wiekszosci BP

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-04-02 11:45:14
Autor: Pan Piskorz
Talony na paliwo ?
Potrzebuje dzis kupic prezent i tylko tyle mi przyszlo do glowy.

może przyjmą banknot na stacji,
banknot to taki papierowy przedmiot, podobny do talonu,
na pewno gdzieś da się go wymienić na paliwo

P.

Data: 2009-04-02 03:26:47
Autor: GregorY
Talony na paliwo ?

może przyjmą banknot na stacji,
banknot to taki papierowy przedmiot, podobny do talonu,
na pewno gdzieś da się go wymienić na paliwo

:)))) łomatko :)))

--
GregorY

Data: 2009-04-02 12:32:54
Autor: dziadekJacek
Talony na paliwo ?
Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:gr21fg$5pc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nieprawda, jakiedys próbowałem i mi nie przyjęli. Ale ja próbowałem płacić na polskiej stacji kunami chorwackimi :)
--

dziadekJacek

www.bezwypadkowe.net

Data: 2009-04-02 12:42:47
Autor: szwagier
Talony na paliwo ?

Nieprawda, jakiedys próbowałem i mi nie przyjęli. Ale ja próbowałem płacić na polskiej stacji kunami chorwackimi :)

zywymi?????

szwagier

Data: 2009-04-02 12:45:04
Autor: bratPit[pr]
Talony na paliwo ?
Nieprawda, jakiedys próbowałem i mi nie przyjęli. Ale ja próbowałem płacić na polskiej stacji kunami chorwackimi :)

zywymi?????

z Chorwacji jedzie się jeden dzień więc pewnie żywe były ;p
brat

Data: 2009-04-02 12:52:21
Autor: szwagier
Talony na paliwo ?
bratPit[pr] pisze:
[...]

a chociaz szczepione? (nie dupami..)

szwagier

Data: 2009-04-02 19:26:40
Autor: p47
Talony na paliwo ?

Użytkownik "szwagier" <kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gr25s9$1ij$1nemesis.news.neostrada.pl...
bratPit[pr] pisze:
[...]

Toście sobie pogadali jak szwagier z bratem;-))

p47

Data: 2009-04-02 15:06:51
Autor: nalesnik
Talony na paliwo ?
dziadekJacek wrote:
mi nie przyjęli. Ale ja próbowałem płacić na polskiej stacji kunami chorwackimi

No brawo! Skończyły Ci się dolary z Monopoly ?

--
pozdr
nalesnik

Data: 2009-04-02 15:14:34
Autor: J.F.
Talony na paliwo ?
Użytkownik "Adam Foton" <usun_literki_k_adamkfotok@gmailk.comk> napisał w wiadomości news:gr20q3$2r9$1inews.gazeta.pl...
Wiecie moze, ktore ze stacji paliw sprzedaja bony podarunkowe na paliwo ?
Potrzebuje dzis kupic prezent i tylko tyle mi przyszlo do glowy.

Przejedz sie do jakiegos supermarketu, na pewno cos bezuzytecznego znajdziesz :-)

Albo do Biedronki - nawigacje chyba po 220zl, choc roznie moze byc z dostepnoscia :-)

J.

Talony na paliwo ?