Tam, gdzie da się żyć

Data: 2014-12-31 14:03:33
Autor: husar
Tam, gdzie da się żyć

"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> wrote in message news:m80jo7$e7r$1speranza.aioe.org...
Film dokumentalny pokazujący m.in. powody, dla których aż 3 miliony Polaków wyemigrowało z Polski w ostatnich 10 latach.
„Już niedługo ludzie zaczną wracać, bo praca w Polsce zacznie się opłacać” – mówił w 2007 roku Donald Tusk w swym spocie wyborczym. Jest rok 2014, siedem lat później i sytuacja gospodarcza w Polsce jest dużo gorsza niż w chwili przejęcia władzy przez Platformę Obywatelską, a według wielu specjalistów i zwykłych ludzi - nawet najgorsza w całym ćwierćwieczu istnienia III RP...
Obecnie na Wyspach Brytyjskich znajduje się największa grupa polskich emigrantów i to dla nich został zorganizowany pokaz filmu „Tam, gdzie da się żyć”, który odbędzie się 28 grudnia w Londynie.

http://www.filmypolskie888.blogspot.com/2014/12/tam-gdzie-da-sie-zyc-2014..html

No IV Rzesza Niemiecka czyli III RP odslonila swoj welonik.
Niemcy oficjalnie wygraly wojne w postaci UE i sie ciesza jak glupi.
Ruscy dostali na gwiazdke Krym i tez nie maja zle.
Moze nawet UE juz wkrotce wchlonie Ukraine jak chrupiace ciasteczko.
Z Polski to sie zrobi wielki kolchoz pracy bo ludzie pracuja za darmo i nawet
nie podskakuja. Potem sprzeda sie ich zydom i muzulmanom albo wygoni
z kraju. Tak...Polakom odcieto jaja i tozsamosc. A to przez to
ze powojenni rodacy usiedli sobie na dupce i odpoczywali ignorujac
narastajaca komune i mafie zamiast to wlasnorecznie wytluc jak wirusa po chorobie.

Data: 2014-12-31 11:17:52
Autor: szklanynocnik
Tam, gdzie da się żyć
użytkownik husar napisał:
A to przez to
ze powojenni rodacy usiedli sobie na dupce i odpoczywali ignorujac
narastajaca komune i mafie zamiast to wlasnorecznie wytluc jak wirusa po chorobie.

Czesc cos tam walczyla po wojnie, ale i ich ruscy dopadli i ubili.
Wiekszosc jednak wyladowala na wakacjach na syberii  albo 2 metry
pod ziemia jako wroga reakcja.

Data: 2014-12-31 20:25:25
Autor: El Comandante
Tam, gdzie da się żyć
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:2d3a5f83-ec80-49e3-80bf-146a5600e5aagooglegroups.com...
użytkownik husar napisał:
[...]

Ja dochodzę do wniosku, że to byli zwykli kapitalistyczni wyrobniki...

Data: 2014-12-31 20:38:15
Autor: u2
Tam, gdzie da się żyć
W dniu 2014-12-31 o 20:25, El Comandante pisze:
Ja dochodzę do wniosku, że to byli zwykli kapitalistyczni wyrobniki

tak jak ty srakun:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-01-01 03:49:14
Autor: szklanynocnik
Tam, gdzie da się żyć
użytkownik El Comandante napisał:

> [...]
> pod ziemia jako wroga reakcja.

Ja dochodzę do wniosku, że to byli zwykli kapitalistyczni wyrobniki....

A ja dochodze do wniosku ze to byli tacy Kękusie, Tymińscy
Wolniewiczowie, Żebrowscy.

Chcialem dac wklejke z GW innych ludkow, ale widac ze czujne oko
GW po kilku takich wklejkach strone usunelo:)

Link martwy:
wyborcza.pl/1,93057,5333529,A_to_moje_typy.html

Widac internetowe "monitory" dobrze wykonuja swoje obowiazki:)

Data: 2015-01-01 13:06:32
Autor: El Comandante
Tam, gdzie da się żyć
szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:4f3acf6f-afb2-4a7e-914d-9c94c33d3487googlegroups.com...
> [...]

Ja dochodzę do wniosku, że to byli zwykli kapitalistyczni wyrobniki...

A ja dochodze do wniosku ze to byli tacy Kękusie, Tymińscy

Bzdura kompletna, sanacyjne wojsko to żołdaki syjonistyczne władzy..., tak jak i dzisiejsze ich resortowe dzieci...

Data: 2014-12-31 20:05:19
Autor: u2
Tam, gdzie da się żyć
W dniu 2014-12-31 o 20:03, husar pisze:
No IV Rzesza Niemiecka czyli III RP odslonila swoj welonik.
Niemcy oficjalnie wygraly wojne w postaci UE i sie ciesza jak glupi.

jasne, ale jak popatrzysz na tych wszystkich starych niemcow to wcale nie wygrali, ale przegrali wyscig z czasem:)

Ruscy dostali na gwiazdke Krym i tez nie maja zle.

jasne, ale jak popatrzysz na tych starych przywodcow kacaplandu to zauwazysz, ze przegrali wyscig z czasem:)

Data: 2014-12-31 20:10:50
Autor: El Comandante
Tam, gdzie da się żyć
"husar" <hhh@polo.pl> schrieb im Newsbeitrag
Z Polski to sie zrobi wielki kolchoz pracy bo ludzie pracuja za darmo i nawet
nie podskakuja. Potem sprzeda sie ich zydom i muzulmanom albo wygoni
z kraju. Tak...Polakom odcieto jaja i tozsamosc.

Super!

Data: 2015-01-01 11:40:56
Autor: the_foe
Tam, gdzie da się żyć
W dniu 2014-12-31 o 20:03, husar pisze:
Ruscy dostali na gwiazdke Krym i tez nie maja zle.
Fajnie, mieli kiedyś wszytko az po Łabe a teraz musza sie cieszyć, ze mają Krym, o który Ukraincy nawet za mocno nie walczyli. W sumie, po co im darmozjady za 5 mld ojro rocznie?

--
@foe_pl

Data: 2015-01-01 12:33:58
Autor: El Comandante
Tam, gdzie da się żyć
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m839fe$cpa$1mx1.internetia.pl...
[...]

To dlaczego banderowcy napadli na ludność w Donbasie? Kto tu kogo trzymywał? Złodziejstwo i oligarchia się rozpleniła na Ukrainie jak w Polsce po 1989 roku...

Data: 2015-01-01 19:46:09
Autor: the_foe
Tam, gdzie da się żyć
W dniu 2015-01-01 o 12:33, El Comandante pisze:
[...]

Bo Donabas to nie Krym. Do Krymu trzeba było dopłacać, a robiono to za kasę z Donbasu.

--
@foe_pl

Data: 2015-01-01 20:12:06
Autor: El Comandante
Tam, gdzie da się żyć
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m845t8$h9j$1mx1.internetia.pl...
[...]

Gdyby nawet, swoi utrzymywali swoich, za kasę z Donbasu utrzymywano także oligarchów w całej Ukrainie i całą zachodnią Ukrainę... Ale miarka się przelała...

Data: 2015-01-02 04:23:58
Autor: szklanynocnik
Tam, gdzie da się żyć
użytkownik the_foe napisał:

Bo Donabas to nie Krym. Do Krymu trzeba było dopłacać, a robiono to za kasę z Donbasu.

Ta sama spiewka co 20 lat temu, doplacali do kolei, gornikow,
sluzby zdrowia, rolnictwa, no ku..wa do wszystkiego.
Jesli doplacali do wszystkiego, to niby skad mieli kase?
Sranie w banie, pic na wode fotomontaz.
http://mm.salon24.pl.s3.amazonaws.com/80/c9/80c9afa4d03adc6025771d45da5bb254,2,0.jpg

Data: 2015-01-02 14:19:26
Autor: the_foe
Tam, gdzie da się żyć
W dniu 2015-01-02 o 13:23, szklanynocnik@gmail.com pisze:
użytkownik the_foe napisał:

[...]

z tego wynika, ze za Gierka mielismy PKB wyzszy niz teraz (dolar miał 3,5x wyzsza siłę nabywcza niz dzis). Jakies bajki.
Dodatkowo, dzis mamy pełną zdolność do rolowania swoich długów to znaczy, ze w praktyce mozemy pozyczac w pieniadzu który sami drukujemy. Gierek pozyczał w walucie której nie mógł sobie dodrukować. Nie miał zadnego wpływu na koszty obsługi tego długu - skazał nas na zapłate ok. 15% powyzej inflacji. Obecnie obsluga dlugu nie przekracza 2% ponad inflacje. Oznacza to, ze Gierek musiał spłacać 1,5% PKB jako odsetki, a obecnie 0,95% PKB. Dług nie ma znaczenie tylko koszt jego obsługi. Bo co sie stanie jak masz linie kredytową na 0%?
Dodatkowo nalezy wiedzieć, ze ten cały dług Gierka (całe szczescie ze anulowano nam wiekszosc niesplacanych odestek) jest dziś w obecnym długu publicznym. I wciaż za niego płacimy odestki (choc o wiele, wiele mniejsze ze wzgledu na pozycje naszej waluty i mozliwoscie rolowania) . Cały dług Gierka + jego obsługa - wszytkie darowane kwoty i restrukturyzacje stanowi nie mniej niz 50% obecnego długu publicznego. I to jest fakt.

--
@foe_pl

Data: 2015-01-02 14:50:38
Autor: Chiron
Tam, gdzie da się żyć

użytkownik the_foe napisał:

[...]

Ciekawe- masz jakiegoś sznurka? Bo kiedyś "gadające głowy" mówiąc o długu Gierka mówiły, że został spłacony w całości (oczywiście były umorzenia odsetek itp)- ale_spłacony.
Zobacz tu:
http://wpolityce.pl/polityka/139639-polska-splaca-ostatnia-transze-dlugu-gierka-297-milionow-dolarow-trwalo-to-32-lata-na-ile-zadluzyli-nas-aktualnie-rzadzacy

--

Chiron

Data: 2015-01-02 19:28:12
Autor: Anatol
Tam, gdzie da się żyć

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:m867mo$6gc$1node2.news.atman.pl...

Cały dług Gierka + jego obsługa - wszytkie darowane kwoty i restrukturyzacje stanowi nie mniej niz 50% obecnego długu publicznego. I to jest fakt.
Ciekawe- masz jakiegoś sznurka?

Kwotę długu zagranicznego z 1989 = ok 41 mld USD należy powięszyć o skapitalizowane odsetki z 25 lat wg stopy % pożyczek dla Polski (czyli znacznie wyższej niż dla długu USA czy Niemiec. Nawe dla sredniej 5% rocznie daje to obecną wartosć to prawie 140 mld USD czyli jakieś 490mld PLN dla samego dlugu zagranicznego. A był jeszcze dług wewnętrzny oficjalnie dopisany do długu publicznego po 1989 tj. książeczki mieszkaniowe, przedpłaty na samochody oraz 5 mld USD wkładów dewizowych obywateli.

[...]

Długi Gierka było de facto splacane z nowych pożyczek i emisji obligacji w każdym roku w którym zadłużenie państwowe nie spadało (także w latach 80-tych gdy obsługiwano tylko załużenie wobec Klubu Londyńskiego), a takiego roku od czasów co najmniej Gomułki chyba nie było.

Anatol

-- -

Data: 2015-01-02 19:53:36
Autor: the_foe
Tam, gdzie da się żyć
W dniu 2015-01-02 o 14:50, Chiron pisze:
Ciekawe- masz jakiegoś sznurka? Bo kiedyś "gadające głowy" mówiąc o
długu Gierka mówiły, że został spłacony w całości (oczywiście były
umorzenia odsetek itp)- ale_spłacony.

Nie wiem, czy jesteś oporny mentalnie, czy nie przeczytałeś całego mojego wywodu. Masz wystarczająco informacji by dodać te 2 do 2 samemu.

--
@foe_pl

Data: 2015-01-02 14:54:03
Autor: El Comandante
Tam, gdzie da się żyć
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag
Dodatkowo nalezy wiedzieć, ze ten cały dług Gierka (całe szczescie ze anulowano nam wiekszosc niesplacanych odestek) jest dziś w obecnym długu publicznym.

Co za pojebaństwo! Te śmieszne długi Gierka zostały spłacone już w pierwszych latch złodziejskiej prywatyzacji, za Żyda Mazowieckiego. Majątek narodowy wypracowany za Gierka stanowił tysiąckrotną wartość rzekomego długu Gierka. Przez sprzedanie jednej tysięcznej państwowych zakładów pracy, dług Gierka został dawno spłacony...

Data: 2015-01-02 14:18:23
Autor: Lord Donald
Tam, gdzie da się żyć
No IV Rzesza Niemiecka czyli III RP odslonila swoj welonik.
Niemcy oficjalnie wygraly wojne w postaci UE i sie ciesza jak glupi.
Ruscy dostali na gwiazdke Krym i tez nie maja zle.
Ale po II wojnie Krym był Ruski, tylko 1954 go Ruscy przyłączyli do Ukrainy bo chodziło o lepszą administrację skoro Ukraina była częścią ZSRR, już po odłączeniu Ukrainy od ZSRR powinien Krym powrócić na swoje miejsce skoro sama Ukraina wystąpiła ZSRR, a więc nic się nie zmieniło, i nikomu nie stała się krzywda po prostu ludność zamieszkująca Krym miała dosyć tego korupcyjnego gówna zwanego rządem Ukrainy, co gorsze kolejnego jego faszystowskiego tworu i okupacji oraz niewoli w UE, zażądali rozwiązania tego stuocznego tworu zapoczątkowanego przez Chruszczowa, a to czy zrobili dobrze czy źle to się przekonają w najbliższych latach, nasz medialny bełkot nic tu nie wnosi, już maja lepiej niż tkwienie w tym upadłym skorumpowanym, lizo dupnym UE syfie zwanym gospodarką Ukrainy, a jak będzie w przyszłości to się okaże, na razie to tylko sprzeczne hipotezy z obu stron, ale faktem jest że Krym pokazał że maja jaja i umieją walczyć o swoje i jak ich Ruscy wkurwią to zrobią to samo, nie tak jak my Polacy wsadziliśmy mordę w kubeł i zdychamy z głodu upodleni w tym niewolniczym układzie zwanym UE

[...]

UE nie wchłonie Ukrainy, UE wchłania tylko pewniaki, boja się Ukrainy, oni potrzebują takich łosi jak my kochających lizać dupę frycowi lub angolowi, nie potrzebny im kraj w którego władują kupę pieniędzy a oni i tak im walna Majdanową rewolucję, Ukraińcy mają swoja godność, jak nie sprawdza im układ a nie da się go rozwiązać drogą demokratyczną to sięgają po broń, Donieck i Ługańsk to dopiero początek już w całym kraju Ukraińcy nie machają chorągiewkami banderowskiemu reżimowi, patrzeć jak w końcu wykopią banderowców na wygnanie, a i tak uzyskają to co chcieli, tym naiwniakom którym marzy się niewola na wyspach będzie mogła to osiągnąć na statusie uchodźcy a tych co chcą pozostać nie będą musiały oddawać swojego kraju pod niewolę w UE.

Data: 2015-01-02 14:30:44
Autor: the_foe
Tam, gdzie da się żyć
W dniu 2015-01-02 o 14:18, Lord Donald pisze:
[...]

Była taka opcja i taki sam scenariusz był realizowany jak w 2014 tylko wtedy obywatele Krymu pogonili rosyjskich podżegaczy. SPrawa byłą prosta: Ukraina była wtedy na poziomie Polski, a w Rosji szalał chaos i bieda. Najwidocznej dla Rosjan z Krymu liczy sie tylko portfel. Gdyby Niemcy zorganizowali referendum o przyłączeniu do "heimatu" wynik byłby przesądzony.
Donbas to juz bardziej skomplikowana sytuacja bo tu mamy powszechne w postkomunistycznych krajach omamy kapitalistyczno-socjalistyczne (u nas chocby na Sląsku choc w mniejszej skali) .Chodzi o to, ze wielkie gałęzie przemysłu chcą przywilei gwarantowanych i planowanych centralnie, a zyski z nich wynikające mają już być prywatne.
--
@foe_pl

Data: 2015-01-02 14:56:32
Autor: Lord Donald
Tam, gdzie da się żyć
W dniu 02.01.2015 o 14:30, the_foe pisze:
[...]

Wtedy wszystkim wydawało się że UE to wielki luksus, i ludziom na Krymie wydawało się po dobnie, teraz wiemy że UE to syf, kryzysy i okupacja na rzecz Niemców, Anglii i Francji, reszta to niewolnicy, i ludność Krymu na ten luksus że nie musi brnąć ten szajs i mieli prawo to przeciwstawienia się Ukrainie, tym bardziej że już od rozpadu ZSRR walczyli z Ukrainą bo nie chcieli do niej należeć, po prostu w końcu zaczęła im sprzyjać sytuacja i wygrali. To co dzieje się w Donbasie to jest zwykła wojna domowa, tam większości nie chce reżimu banderowców, i mają jaja aby zarządzać respektowania swoich praw, w normalnym demokratycznym kraju mogli by to uzyskać w drodze referendum, ale im odmówiono demokracji a więc im pozostało rozwiązanie militarne, a to że im pomagają Ruscy to tylko ich szczęście, inaczej banderowcy z pomocą UE i USA by już ich dawno eksterminowali.

Data: 2015-01-02 14:58:21
Autor: Chiron
Tam, gdzie da się żyć

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:m865qt$9i3$1speranza.aioe.org...
[...]

To są tłumaczenia IMO bardzo naiwne. Naiwne- bo tego typu racji nikt na poważnie nie weźmie w ustalaniu, czy Krym jest tych czy tamtych. IMO- głównym argumentem- nie do pominięcia- bedzie umowa pomiędzy Rosją, Ukrainą, USA i Wielką Brytanią- gdzie to Ukraina- w zamian za zrzeczenie się broni atomowej- dostała gwarancje nienaruszalności swoich granic. Koniec i kropka. Skoro Rosja jawnie pogwałciła tę umowę- a jankesi i brytole co najwyżej groźnie pomrukują- to jest to kolejny sygnał dla wszystkich państw, ile ich gwarancje są warte. No ale zaczęło się od Kosowa- i ten precedens (naruszenie europejskich granic) wykorzystują teraz Rosjanie

--

Chiron

Data: 2015-01-02 16:25:50
Autor: Lord Donald
Tam, gdzie da się żyć
No i nikt granic Ukraińskich nie naruszył. Krym nie należał do Ukrainy miał własną Autonomię itp... po prostu ludność na Krymie zdecydowała jak chciała, a że mieli wielkiego sojusznika to mogą mieć w dupie Aliancka Banderowskie porozumienia.
A co sytuacji wojny domowej na Ukrainie, żadne porozumienia nie mogą gwarantować trwałości dla jakiegoś rządu, bo to bandytyzm, USA nie może żądać od ludności Ukrainy, że granice mają należeć do banderowskiego reżimu, bo im to jest na rękę i że to reguluje jakaś umowa o granicach, umowa o nienaruszalności granic tyk samo działa bo UE chce aby Ukraina weszła w skład UE, a więc granice zostaną naruszone. Racje ma druga strona, bo oni nie walczą o przynależność do Rosji, ale nie chcą przynależeć do UE, w tym przypadku USA łamie traktat bo powinna pomagać powstańcom z Donbasu a nie wspierać rozbiór Ukrainy przez Angoli i Niemców. Co do ruskich mogą pomagać komu chcą podobnie my wysyłamy swoje wojsko aby mordowało tam powstańców, a jak nie chcemy aby Ruscy mordowali tam naszych żołnierzy to po prostu ich tam nie wysyłajmy a nie drzyjmy mordy że Rusek zły bo ośmiela się nam przeciwstawić i nie pozwala nam mordować Ukraińców tylko dlatego bo my chcemy służalczo poszerzyć naszą niewolę na wschód.

Data: 2015-01-02 19:56:49
Autor: the_foe
Tam, gdzie da się żyć
W dniu 2015-01-02 o 16:25, Lord Donald pisze:
A co sytuacji wojny domowej na Ukrainie, żadne porozumienia nie mogą
gwarantować trwałości dla jakiegoś rządu, bo to bandytyzm,

ale zgodzisz sie z tym, ze gdyby Ukraina nie zrzekła się broni atomowej i byłaby de facto 3. swiatową potęgą atomową, to nawet Putler nie byłby na tyle zbzikowany by szturchać "banderowców" z przyciskiem atomowym?

--
@foe_pl

Data: 2015-01-02 20:18:32
Autor: u2
Tam, gdzie da się żyć
W dniu 2015-01-02 o 19:56, putler pisze:
ale zgodzisz sie z tym, ze gdyby Ukraina nie zrzekła się broni atomowej
i byłaby de facto 3. swiatową potęgą atomową, to nawet Putler nie byłby
na tyle zbzikowany by szturchać "banderowców" z przyciskiem atomowym?

ty wiesz najlepiej putler:)))

Data: 2015-01-03 11:38:52
Autor: u2
Tam, gdzie da się żyć

jak tam zydoubeku twoi kompani z hameryki ?:)))

Data: 2015-01-03 03:20:44
Autor: szklanynocnik
Tam, gdzie da się żyć
użytkownik u2 napisał:
jak tam zydoubeku twoi kompani z hameryki ?:)))

Cos dzisiaj taki bojowy?

Data: 2015-01-03 12:51:34
Autor: u2
Tam, gdzie da się żyć
W dniu 2015-01-02 o 21:59, mać kurwin pisze:
> Co do Donbasu to oni właśnie walczą o zachowanie granic nie przyłączając
> Ukrainy pod okupację UE

nie pierdol mać kurwin:)))

Data: 2015-01-03 12:54:04
Autor: MarkWoydak
Tam, gdzie da się żyć
pajac zaszczany "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:54a7d7c6$0$2148$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-01-02 o 21:59, mać kurwin pisze:
> Co do Donbasu to oni właśnie walczą o zachowanie granic nie przyłączając
> Ukrainy pod okupację UE

nie pierdol mać kurwin:)))

Data: 2015-01-03 12:41:49
Autor: MarkWoydak
Tam, gdzie da się żyć

Data: 2015-01-02 21:59:59
Autor: Lord Donald
Tam, gdzie da się żyć
Kto ma wzbogacony Uran i C4 to ma broń atomową, to znaczy jak ma ktoś elektrownie atomowe to ma tyle uranu aby wypierdolić cały świat, co do tej broni to i tak jej nie mieli, bo musieli musieli oddać ją Ruskim a nie zlikwidować, ale tą kartą nie zagra byle Ukraina, za ciency są do teko watażkowie bandery, wymietli by ich zanim by te groźby dotarły do mediów. Po za tym traktat USA gwarantował granice Ukrainy, Krym raczej do niej nie należał bo miał gwarantowaną własną autonomię i w obawie przed tym że bandera ich jej pozbawi zdecydowali się przyjąć aneksję to FR, raczej w tym przypadku skorzystali ze swojego prawa skoro mieli własną autonomię. Co do Donbasu to oni właśnie walczą o zachowanie granic nie przyłączając Ukrainy pod okupację UE, i to im USA powinna udzielić pomocy, USA nie tylko nie wywiązuje się z umów ale jeszcze wspiera okupacje i rozbiór Ukrainy.

Data: 2015-01-02 22:06:32
Autor: Lord Donald
Tam, gdzie da się żyć
Po za tym skąd wiadomo że kilka rakiet by nie było na terytorium Dombasu i Krymu, wtedy by po prostu wystrzelili kilka rakiet na Kijów i mieli by problem z głowy nie musieli by Ruskich prosić o pomoc.

Data: 2015-01-02 22:30:23
Autor: u2
Tam, gdzie da się żyć