Tańczący Pederaści w TV?

Data: 2012-02-27 20:28:53
Autor: mkarwan
Tańczący Pederaści w TV?
Na wiadomość , że w austriackiej telewizji ORF w programie "Dancing Star" ma
wystąpić dwóch za sobą tańczących pederastów , zawrzało w austriackiej
opinii publicznej.

Wiele prominentów zaprotestowało z tego powodu.
Jednym z nich jest znany mistrz świata Formuły 1 Niki Lauda , który obecnie
jest właścicielem linii i lotniczych Lauda Air i jak sam oświadczył
zatrudnia w swoim przedsiębiorstwie wielu pederastów.
Nawet na stanowisku szkolenia kadr.

Znaczna większość prominentów wypowiedziała się przeciwko tańcowi dwóch
pederastów TV.
Jeden z głównych argumentów jest propagowanie homoseksualizmu a więc
zachowań ludzi cierpiących na zaburzenie w orientacji płciowej.
Również przeciwko takiemu występowi był świat kultury , według którego
taniec jest sztuką ruchu , który szczególnie dostarcza swoją mistyką uczuć
estetycznych.
Taniec w pewnym sensie jest bowiem nawet rytuałem odzwierciedlającym kobietę
i mężczyznę w akcie parowania się.

Świat piłki nożnej w osobie Toni Polster również wypowiedział się przeciwko
takiemu występowi.
Małżonka byłego wojewody Wiednia Dagmer Koller również zabrała głos.
Jest ona znana z tego , że reprezentuje świat homoseksualistów i zawsze
broniła go.
Powiedziała ona , że taniec pederastów jest zdarzenie dostarczającym uczucia
niesmaku i jest w dużym konflikcie z etyką i naszymi obyczajami .

Również część środowiska homo przyznało jej w całości rację mówiąc , że w
taki sposób środowisko homo stanie się pośmiewiskiem.
Większość prominentów ze środowiska hetero oświadczyła , że nie chce aby
rozwój szedł w tym kierunku , aby kiedyś oni musieli publicznie za to
przepraszać , iż są oni zdrowi seksualnie.
źródło
http://forum.gazeta.pl/forum/w,135,121336088,121336088,Tanczacy_Pederasci_w_TV.html

Data: 2012-02-27 21:11:10
Autor: abc
Tańczący Pederaści w TV?
Powiedziała ona , że taniec pederastów jest zdarzenie dostarczającym uczucia
niesmaku i jest w dużym konflikcie z etyką i naszymi obyczajami .

Mówiąc wprost, rzygać się chce.

Również część środowiska homo przyznało jej w całości rację mówiąc , że w
taki sposób środowisko homo stanie się pośmiewiskiem.

Co prawda, to prawda.

Data: 2012-02-28 12:32:09
Autor: jadryś
Tańczący Pederaści w TV?
W dniu 2012-02-27 21:11, abc pisze:
Powiedziała ona , że taniec pederastów jest zdarzenie dostarczającym uczucia
niesmaku i jest w dużym konflikcie z etyką i naszymi obyczajami .

Mówiąc wprost, rzygać się chce.

Sorry abc za szczerość, ale widzę że rajcują Cię te gejowskie igraszki..

Data: 2012-02-28 07:38:04
Autor: Marek
Tańczący Pederaści w TV?
On 28 Lut, 12:32, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:

> Mówiąc wprost, rzygać się chce.

Sorry abc za szczerość, ale widzę że rajcują Cię te gejowskie igraszki..

A ciebie, jadrys, rajcuja kowboje ?
To zobacz tutaj:

http://www.atango.pl/mity-o-tangu/146-tanczacy-mezczyzni.html

Data: 2012-02-28 20:19:53
Autor: jadryś
Tańczący Pederaści w TV?
W dniu 2012-02-28 16:38, Marek pisze:
[...]

Daj spokój, ja gustuje tylko w kowgirlkach. I uważam na dodatek że to twierdzenie Platona o tym że prawdziwe uczucie może istnieć tylko między dwoma mężczyznami, jest błędne.

Data: 2012-02-29 06:40:08
Autor: stevep
Tańczący Pederaści w TV?
Dnia 28-02-2012 o 16:38:04 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisał(a):

> Mówiąc wprost, rzygać się chce.

Sorry abc za szczerość, ale widzę że rajcują Cię te gejowskie igraszki..

> [...]

To pedały też robią to na jeźdzca?

--
stevep

Data: 2012-02-28 02:09:27
Autor: Grzegorz Z.
uwaga GWno
j.w.

Data: 2012-02-28 09:11:31
Autor: Antenka
Tańczący Pederaści w TV? Opcje
On 28 Lut, 02:09, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
j.w.

Co zabolało, zboczku?!

Pewnie liczyłeś, że pląsanie tych dwóch austriackich  zboczeńców
zakończy się  duppo_copulation na wizji?
Msza pecha :-o))

Antenka

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków! :-E

Data: 2012-02-28 06:24:30
Autor: stevep
Tańczący Pederaści w TV?
Dnia 27-02-2012 o 20:28:53 mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

I co to za sensacja, ja w jednej z telewizji zdaje się na T widziałem  pląsającego osobnika, którego nazwisko zaczyna się na R.
--
stevep

Data: 2012-02-28 08:01:00
Autor: Pohuk
Tańczący Pederaści w TV?
[...]

Ładnych żeśmy kurwa czasów doczekali jak mawiał mój sąsiad. Chłop bzyka
chłopa. Życzę mu by ten dymany zesrał mu się na fiuta. Będzie to giga orgazm!

Data: 2012-02-28 12:30:27
Autor: jadryś
Tańczący Pederaści w TV?
W dniu 2012-02-28 09:01,  Pohuk pisze:

Ładnych żeśmy kurwa czasów doczekali jak mawiał mój sąsiad. Chłop bzyka
chłopa. Życzę mu by ten dymany zesrał mu się na fiuta. Będzie to giga orgazm!

Czego ty im zazdrościsz, i dlaczego życzysz im takich rzeczy.

Data: 2012-02-28 09:07:10
Autor: Antenka
Tańczący Pederaści w TV?
On 27 Lut, 20:28, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Bleeeeeee  :-P

Antenka

Data: 2012-02-28 21:37:41
Autor: leszek niewiadomski
Tańczący Pederaści w TV?
Am 27.02.2012 20:28, schrieb mkarwan:
[...]

Rzeczywiscie obrzydlistwo! Na dodatek sami Zydzi!
http://tinyurl.com/8xccqx8
http://tinyurl.com/7y4mhkr

ln.

Tańczący Pederaści w TV?