Tańczący Pederaści w TV?

Data: 2012-02-27 21:11:10
Autor: abc
Tańczący Pederaści w TV?
Powiedziała ona , że taniec pederastów jest zdarzenie dostarczającym uczucia
niesmaku i jest w dużym konflikcie z etyką i naszymi obyczajami .

Mówiąc wprost, rzygać się chce.

Również część środowiska homo przyznało jej w całości rację mówiąc , że w
taki sposób środowisko homo stanie się pośmiewiskiem.

Co prawda, to prawda.

Data: 2012-02-28 12:32:09
Autor: jadryś
Tańczący Pederaści w TV?
W dniu 2012-02-27 21:11, abc pisze:
Powiedziała ona , że taniec pederastów jest zdarzenie dostarczającym uczucia
niesmaku i jest w dużym konflikcie z etyką i naszymi obyczajami .

Mówiąc wprost, rzygać się chce.

Sorry abc za szczerość, ale widzę że rajcują Cię te gejowskie igraszki..

Data: 2012-02-28 07:38:04
Autor: Marek
Tańczący Pederaści w TV?
On 28 Lut, 12:32, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:

> Mówiąc wprost, rzygać się chce.

Sorry abc za szczerość, ale widzę że rajcują Cię te gejowskie igraszki..

A ciebie, jadrys, rajcuja kowboje ?
To zobacz tutaj:

http://www.atango.pl/mity-o-tangu/146-tanczacy-mezczyzni.html

Data: 2012-02-28 20:19:53
Autor: jadryś
Tańczący Pederaści w TV?
W dniu 2012-02-28 16:38, Marek pisze:
[...]

Daj spokój, ja gustuje tylko w kowgirlkach. I uważam na dodatek że to twierdzenie Platona o tym że prawdziwe uczucie może istnieć tylko między dwoma mężczyznami, jest błędne.

Data: 2012-02-29 06:40:08
Autor: stevep
Tańczący Pederaści w TV?
Dnia 28-02-2012 o 16:38:04 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisał(a):

> Mówiąc wprost, rzygać się chce.

Sorry abc za szczerość, ale widzę że rajcują Cię te gejowskie igraszki..

> [...]

To pedały też robią to na jeźdzca?

--
stevep

Tańczący Pederaści w TV?