Tandeta

Data: 2009-10-30 22:19:56
Autor: Adonis
Tandeta
Lekki odpoczynek od polityki, chociaz nie do konca ...
Zyjemy w swiecie tandety, stare telewizory Elemis i 30 letnie
lodowki Pingwin dzialaja do tej pory a laptop czy komorka kupione
3 lata temu rozsypuje sie bo tak zostaly zaprojektowane specjalnie.
Ludzie haruja na to wszystko pracujac coraz dluzej jak woly robocze
a efektem jest coraz wieksze zadluzenie i nabijanie kabzy bankom.

"Firmy zatrudniają inżynierów, którzy projektują w urządzeniach słabe ogniwa,
a ich zadaniem jest unieruchomienie sprzętu po określonym czasie pracy"

http://www.wprost.pl/ar/176114/Usterka-gwarantowana/

Data: 2009-10-30 23:18:13
Autor: Polok_prawdziwy
Tandeta
Adonis wrote:

[...]

Ato niewiedziołeś łotym...!?

To ino w sucjaliźmie i łipowiadaniach SF syćko dobre robiły...!

W sucjaliźmie, bo wiadomo - nieumiały ilościowo nastarcyć, to jus lepij było
roz, a dobze poprodukować,
a w kapituliźmie-SF, bo..., nobo PREPOGANDA LEPSOśCI być musiała...!

PS - dodzisioj mom klucyki, com je do mojego KOMARA_3 w
siedimdziesiontymtsecim dostoł, i dodzisioj łodkrencom nimi takie śrubki,
nawturych syćkie inne penkajom...

Data: 2009-10-31 01:41:35
Autor: Marek
Tandeta
On 30 Paź, 23:18, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
Adonis wrote:
> [...]

PS - dodzisioj mom klucyki, com je do mojego KOMARA_3 w
siedimdziesiontymtsecim dostoł, i dodzisioj łodkrencom nimi takie śrubki,

I na tym Komarze po Krupowkach smigasz ?

Data: 2009-10-31 01:50:07
Autor: Antenka
Tandeta
On 31 Paź, 09:41, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

> [...]

> PS - dodzisioj mom klucyki, com je do mojego KOMARA_3 w
> siedimdziesiontymtsecim dostoł, i dodzisioj łodkrencom nimi takie śrubki,

I na tym Komarze po Krupowkach smigasz ?- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Nie, baca stoi na Krupówkach przebrany za niedźwiedzia :D W ten sposób
dorabia sobie do głodowej renty ;-)

Antenka

Data: 2009-10-31 10:22:36
Autor: Polok_prawdziwy
Tandeta
Antenka wrote:

Nie, baca stoi na Krupówkach przebrany za niedźwiedzia :D W ten sposób
dorabia sobie do głodowej renty ;-)

AMTENKO, MARYNOPOSPOLITO ity mie za rencistem mos...!?

Nimom renty i niepotsebujem...!

Pensjunaty, łowiecki i bizmesy w handlułobwoźnym (łoscypki, kierpce,
wazechy, ftoski i inkse fyrlacki) mi wystarcom, bym łokrutnie dostatnio
zył...

A i jesce nawypady namaryny z Jontkiem nom wystarco...!

Data: 2009-10-31 11:53:29
Autor: raff
Tandeta

Adonis wrote:
[...]

Przebrany za konia ciagnie wozy do Morskiego Oka.

R.

Data: 2009-10-31 10:18:15
Autor: Polok_prawdziwy
Tandeta

Adonis wrote:
> [...]

nawturych syćkie inne penkajom...

I na tym Komarze po Krupowkach smigasz ?

Nimom go jus, bo dobre bizmesy nanim porobiłem...

Skoda właściwie, bofaktycnie, śmigoł jakgupi - zgurki toi 60-tkem pruł, az
mi smrecki psed gałami falowały....

Data: 2009-11-02 00:08:55
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Tandeta
Adonis wrote:

[...]

A ja mam laptopa, który śmiga mi już szósty rok i to po kilkanaście godzin
dziennie. Mam też komórkę, która ma dwunasty rok i jeszcze jest na chodzie.
Zaliczyła nawet kilka razy dość mocny upadek na podłogę w pociągu i choć nie
jest z tych opancerzonych, to nawet się nie otworzyła.

Jedyną słabą rzeczą, a właściwie dwoma, w obu tych urządzeniach jest
bateria. Baterii do tej komórki już nie produkują, a ta do laptopa jest za
droga i nie opłaca mi się jej wymieniać, zwłaszcza, że poza domem go nie
używam.

Dodam jeszcze, że ta dwunastoletnia komórka, to nie jakaś tam Nokia badziew
z klawiaturą zrobioną z zakrętek od PET-ów, a i laptop też nie byle jakiej
firmy. ;)
--
Pit

Data: 2009-11-02 13:24:56
Autor: jadrys
Tandeta
Pit Kowalski albo Nowak pisze:

Dodam jeszcze, że ta dwunastoletnia komórka, to nie jakaś tam Nokia badziew
z klawiaturą zrobioną z zakrętek od PET-ów, a i laptop też nie byle jakiej
firmy. ;)

To co to za "komórka"? Nokia to chyba obecnie najsolidniejsza firma na rynku "komórek".

Data: 2009-11-02 14:39:56
Autor: Polok_Prawdziwy
Tandeta
A ja mam laptopa, który śmiga mi już szósty rok i to po kilkanaście godzin
dziennie. Mam też komórkę, która ma dwunasty rok....

Jest to jesce ta naparem, abo mos jus nowoceśniejsom napedały...?

Jo mom jesce naparem, ale myślem sem jakowomś napedały kupić, ino niewim cysiem
to jesce łopłaco, cy niekupić sem nojnowoceśniejsej, znacysiem atumowej...

PS- ale pedzieć musem, zete stare komurki duzo lepse były
- tako napsykład trombita, toi 100 lot wytsymać mogła...!!!
Ło tamtomach jus niegodom...

--

Tandeta