Tandeta

Data: 2009-10-30 23:18:13
Autor: Polok_prawdziwy
Tandeta
Adonis wrote:

Lekki odpoczynek od polityki, chociaz nie do konca ...
Zyjemy w swiecie tandety, stare telewizory Elemis i 30 letnie
lodowki Pingwin dzialaja do tej pory a laptop czy komorka kupione
3 lata temu rozsypuje sie bo tak zostaly zaprojektowane specjalnie.
Ludzie haruja na to wszystko pracujac coraz dluzej jak woly robocze
a efektem jest coraz wieksze zadluzenie i nabijanie kabzy bankom.

"Firmy zatrudniają inżynierów, którzy projektują w urządzeniach słabe
ogniwa,
a ich zadaniem jest unieruchomienie sprzętu po określonym czasie pracy"

http://www.wprost.pl/ar/176114/Usterka-gwarantowana/

Ato niewiedziołeś łotym...!?

To ino w sucjaliźmie i łipowiadaniach SF syćko dobre robiły...!

W sucjaliźmie, bo wiadomo - nieumiały ilościowo nastarcyć, to jus lepij było
roz, a dobze poprodukować,
a w kapituliźmie-SF, bo..., nobo PREPOGANDA LEPSOśCI być musiała...!

PS - dodzisioj mom klucyki, com je do mojego KOMARA_3 w
siedimdziesiontymtsecim dostoł, i dodzisioj łodkrencom nimi takie śrubki,
nawturych syćkie inne penkajom...

Data: 2009-10-31 01:41:35
Autor: Marek
Tandeta
On 30 Paź, 23:18, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
Adonis wrote:
> [...]

PS - dodzisioj mom klucyki, com je do mojego KOMARA_3 w
siedimdziesiontymtsecim dostoł, i dodzisioj łodkrencom nimi takie śrubki,

I na tym Komarze po Krupowkach smigasz ?

Data: 2009-10-31 01:50:07
Autor: Antenka
Tandeta
On 31 Paź, 09:41, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

> [...]

> PS - dodzisioj mom klucyki, com je do mojego KOMARA_3 w
> siedimdziesiontymtsecim dostoł, i dodzisioj łodkrencom nimi takie śrubki,

I na tym Komarze po Krupowkach smigasz ?- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Nie, baca stoi na Krupówkach przebrany za niedźwiedzia :D W ten sposób
dorabia sobie do głodowej renty ;-)

Antenka

Data: 2009-10-31 10:22:36
Autor: Polok_prawdziwy
Tandeta
Antenka wrote:

Nie, baca stoi na Krupówkach przebrany za niedźwiedzia :D W ten sposób
dorabia sobie do głodowej renty ;-)

AMTENKO, MARYNOPOSPOLITO ity mie za rencistem mos...!?

Nimom renty i niepotsebujem...!

Pensjunaty, łowiecki i bizmesy w handlułobwoźnym (łoscypki, kierpce,
wazechy, ftoski i inkse fyrlacki) mi wystarcom, bym łokrutnie dostatnio
zył...

A i jesce nawypady namaryny z Jontkiem nom wystarco...!

Data: 2009-10-31 11:53:29
Autor: raff
Tandeta

Adonis wrote:
[...]

Przebrany za konia ciagnie wozy do Morskiego Oka.

R.

Data: 2009-10-31 10:18:15
Autor: Polok_prawdziwy
Tandeta

Adonis wrote:
> [...]

nawturych syćkie inne penkajom...

I na tym Komarze po Krupowkach smigasz ?

Nimom go jus, bo dobre bizmesy nanim porobiłem...

Skoda właściwie, bofaktycnie, śmigoł jakgupi - zgurki toi 60-tkem pruł, az
mi smrecki psed gałami falowały....

Tandeta