Tani Dobry Analizator Tlenowy

Data: 2010-01-25 09:22:30
Autor: Kuba
Tani Dobry Analizator Tlenowy
Cześć

Jeśłi ktoś szuka dobrego analizatora tlenowego to polecam kliknąc
tutaj renomowana firma
w dobrej cenie

http://allegro.pl/item899876808_analizator_tlenowy_o2_nitrox_szok_cena_mm_diving.html

P.S.

Nie jestem w żaden sposób związany z tą firmą , jestem jej klientem :)

pozdrawiam

Jakub

Data: 2010-01-25 20:22:18
Autor: Lot
ten sam badziew taniej jest tu
http://www.dive-king.de/Tauchen/Restposten/Aqualung-O2-Analyser-Nitrox-Analyser::6986.html?XTCsid=4d9f47d8410787e02985efd82a104a33

Zapewne dlatego że wmontowane na stałe czujniki są u schyłku swej ważności.

Sam sprzęt poza tym jest OK. Dla kogoś kto lubi się otaczac ładnymi i niepraktycznymi gadżetami jak znalazł.

Lot

Data: 2010-01-26 08:22:29
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
[...]

musze podważyć opinię , czujnik standardowy jak do innych analizatorów i do oddycharek np. Buddy Inspiration ( ten akurat ma wtyczke a tamten kable ale ten sam typ), i bateria też jaknajbardziej standardowa.

Znając polską inwencje można jedno i drugie wymienić w czasie palenia jednego papierosa a jak ktoś mniej zaradny to jeszcze szklankę kawy do tego dopije.

Reszta wytrzymuje wielokrotne wymiany, poza tym ten analizator kilka firm stosuje w mambranach tlenowych np. COLTRI (można znależć na zdjęciach w katalogu)

Pozdrawiam

Adam Klimek - instruktor płetwonurkowania Dahab/Egipt

Data: 2010-01-25 20:51:27
Autor:
Tani Dobry Analizator Tlenowy
Kuba <naostro@tlen.pl> napisał(a):
Je=B6=B3i kto=B6 szuka dobrego analizatora tlenowego to polecam klikn=B1c
tutaj renomowana firma
w dobrej cenie

To średnio precyzyjny sprzęt, potrzebujesz dokładność o dekadę lepszą, pomiar
zawartości tlenu w kilka sekund też jest zły, gdy będziesz próbował robić
nisko tlenowe mieszaniny. Tam konieczny jest długi pomiar bo zużywamy tlen z
samego detektora. Wymagana jest też kalibracja dla zerowej zawartości tlenu,
wynika to z własności galwanicznych detektorów.

pozdrawiam rc

Data: 2010-01-25 23:47:15
Autor: jacekzachara
Tani Dobry Analizator Tlenowy
Cześć

Jeśłi ktoś szuka dobrego analizatora tlenowego to polecam kliknąc
tutaj renomowana firma
w dobrej cenie

Zgadza się:
Łatwy i szybki w użyciu
Mieści się w kieszeni
Wady:
Trudności w wymianie zużytego sensora
Brak korka blokującego dopływ gazu
Brak wyłącznika

Pozdrawiam Jacek

Data: 2010-01-26 08:33:38
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
[...]

WADY ???

praca na jednej baterii około 2-3 lat, czujnik ( standardowy)wymienialny  około 10 minut brak korka ??? , a może producent przemyślał konstrukcje i właśnie ta nie wymaga żadnego dławienia ??? używam taki analizator od 2003 roku , kupiłem w SEA-FISH u Gienka Buchczyka za 550zł , w swojej cenie i do swego zastosowania ( nurkowania rekreacyjne na EAN 22-40 do poziomu AOWD lub DEEP) wystarczający.

Data: 2010-01-26 01:33:02
Autor: demolant
Tani Dobry Analizator Tlenowy
On 26 Sty, 08:33, "CTP VENTURI vent...@o2.pl"
<adambigb...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> Brak wyłącznika

brak korka ??? , a może producent przemyślał konstrukcje i właśnie ta nie

Ładne marketingowe zbicie argumentu, jak to w marketingu nie musi być
prawdziwe.
Jeśli wyłączony miernik ma wysoką rezystancję wejściową taką w
gigaomach, to jest dobrze, jeśli włączony ma kilkadziesiąt kilomów, to
jest dobrze. Jeśli nie spełnia obu tych wymagań to jest źle
zaprojektowany (wiele jest takich na rynku). Wtyczka do rozłączania
detektora i miernika pomaga, korek również.

pozdrawiam rc

Data: 2010-01-26 11:00:21
Autor: jacekzachara
[...]

Czy porównywałeś jego wskazania z innymi analizatorami ?
Ja miałem często taką przyjemność w bazach nurkowych, w których pracowałem i
niestety jego wskazania  odbiegały od pomiarów wykonanych przez analizatory z
firm OxyCheg lub Analox od 2 do 5 % !!!
A z tego co pamiętam wymiana sensora nie jest w instrukcji tego analizatora.
Jest to zabawka jednorazowa, no chyba że ktoś potrafi to ustrojstwo rozebrać i
potem ponownie złożyć nie połamawszy obudowy, to szacuneczek.
Pozdrawiam Jacek

Data: 2010-01-26 15:28:36
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
[...]

Tak się skąłda że jestem posiadaczem kilku analizatorów tlenowych i często je porównujemy w trakcie pomiarów mieszanki na kursie EAN i GAS BLENDER. Dzięki temu kursańci mają możliwość oceny jednocześnie dokładności pomiaru i zapoznaja się z rodzajami sprzętu, dzięki temu mają rozeznanie za ile mogą nabyć sprzęt i do jakich zastosowań go wykorzystać.

Nawet kilka pomiarów tym samym analizatorem może dać różne pomiary w zależności od jakości wykonania samego pomiaru , kalibracji i doświadczenia użytkownika, po latach pracy w bazach nurkowych penie sam to zauwazyłeś.

Tak, jest to zabawka jednorazowa w założeniu producenta dla tego jej cena jest też adekwatna. Ale jak masz chwilę czasu to możesz rozebrać bez uszkadzania jakiegokolwiek elementu , wystrczy dobrze się przypatrzeć konstrukcji. Do wymiany potrzeba nożyka o cienkim ostrzu , małego wkrętaka krzyżowego i lutownicy ( w przypadku baterii wkrętak odpada) i 10 minut czasu (pomijam nawet fakt ze w tych sprawach jestem zawodowcem). Poza tym jezeli jest jednorazowe i oswoiłeś się z tym faktem to nie będzie żalu jak rozwalisz , pózniej można nawet całość zapakować do łądniejszego pudełeczka, wyprowadzić kabelek z "jackiem" i podłączyć czójnik bez konieczności późniejszej rozbiórki a nawet bateryjke podłączyć bez konieczności lutowania i dołożyć microswich i rozłączać zasilanie. Całość bez czójnika zajmuje przestrzeń pudełka od Tik-
Taków.

Konstrukcja obudowy i sposób zamknięcia (łączenie) są naprawde na poziomie Adam Słodowy.

Pozdrawiam

Adam Klimek --

Tani Dobry Analizator Tlenowy