Tani LCD 32" z MPEG 4

Data: 2009-11-08 22:32:47
Autor: damiz
Tani LCD 32" z MPEG 4
Po przetestowaniu tego LG 32LH2000 mogę powiedzieć, że
słabo nadaje się do analogowej kablówki i w porównaniu
do mojej plazmy Daewoo DPP-32F1 obraz SD  jest o wiele gorszy,
Daewoo ma lepsze bardziej naturalne kolory i mniej męczący obraz.
Divx-y z kompa o wiele lepiej ogląda się mi na Daewoo, a wypalanie
stałych fragmentów obrazu i wysokie zużycie prądu to kolejny mit
o plazmach..
LCD w przedziale cenowym do 2tys są dobre ,
ale do komputera gier i szpanowania przed sąsiadami ;)

Tani LCD 32" z MPEG 4