Tani a przyzwoity łańcuch

Data: 2010-09-06 07:00:29
Autor: PeJot
Tani a przyzwoity łańcuch
Czołem.

Jako że w te "segmenty" rynku rzadko zaglądam, pozwólcie że spytam o banalną rzecz. Dziecko nagminnie rozpruwa łańcuch ( jakiś KMC ), potrzebuję jakiegoś taniego łańcucha, który oferuje zadowalającą trwałość i jakość przerzucania w systemie 3 x 8. Z tyłu koronki Shimano HG, z przodu jakieś no-name.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-09-06 07:50:11
Autor: mbut
Tani a przyzwoity łańcuch
PeJot pisze:
[...]

Jak tanie to mało wytrzymałe

Data: 2010-09-06 08:26:30
Autor: biodarek
Tani a przyzwoity łańcuch
PeJot pisze:
Dziecko nagminnie rozpruwa łańcuch ( jakiś KMC ), potrzebuję jakiegoś taniego łańcucha, który oferuje zadowalającą trwałość i jakość przerzucania w systemie 3 x 8. Z tyłu koronki Shimano HG, z przodu jakieś no-name.

Dobry chyba będzie Shimano CN-HG50 - około 42pln. Odpowiednik 9-rzędowy HG53, kiedyś sam używałem i teraz córka też ma taki . Właśnie widzę, że w tym samym sklepie kosztuje 36pln czyli taniej niż ósemka.

Shimano CN-HG40 jest tańszy - 30pln, ale nie miałem do czynienia. W rowerze małżonki jeździ SRAM PC-58. Teraz to będzie PC-870, ale kosztuje   59pln. Na plus - jest już ze spinką. I podobnie - jeździłem na 9-rzędowych odpowiednikach PC-59 i byłem zadowolony.

PS. Ceny tak na szybko z internetu wyłapałem.

--
biodarek

Data: 2010-09-06 09:27:42
Autor: PeJot
Tani a przyzwoity łańcuch
biodarek pisze:
PeJot pisze:
[...]

A taki staromodny UG50 ? Obsłuży napęd 3x8 ? Kiedyś był dedykowany do niskich grup HG.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-09-06 10:39:02
Autor: Rycki
Tani a przyzwoity łańcuch
W dniu 2010-09-06 07:00, PeJot pisze:
[...]

Mam nówkę HG40 za 20zł + przesyłka oddam.

Pzdr

Data: 2010-09-06 11:03:32
Autor: PeJot
Tani a przyzwoity łańcuch
[...]