Tani, ale dobry smartfon

Data: 2018-02-13 12:16:07
Autor: Zocha
Tani, ale dobry smartfon
Znalazłam stronę ze smartfonami do 500 zł.
Jest to cena, która by mi odpowiadała.
https://komorkomania.pl/35599,10-najlepszych-smartfonow-do-500-zl

Pytanie: czy ktoś na podstawie doświadczeń
użytkownika mógłby napisać, że danego
modeu zdecydowanie nie należy kupować
i dlaczego

Ewentualnie jaki smartfon spoza tej listy,
ale w podobnej cennie, warto byłoby kupć?

Pozdrawiam
Zocha

Data: 2018-02-13 13:08:58
Autor: Czarek
Tani, ale dobry smartfon

W dniu 13.02.2018 o 12:16, Zocha pisze:
Znalazłam stronę ze smartfonami do 500 zł.
Jest to cena, która by mi odpowiadała.

Wiemy, że cena ci odpowiada ale nic więcej nie napisałaś.

Za 500 to możesz przebierać w firmowych używkach dobrym stanie, często jeszcze na gwarancji. Latem zeszłego roku kupiłem na OLX za 450 zł SGS5 z jeszcze 2 miesiącami gwarancji i wiem, że na długo ten telefon mi wystarczy. W przypadku telefonu używanego - tylko odbiór osobisty.

> https://komorkomania.pl/35599,10-najlepszych-smartfonow-do-500-zl

Odechciało mi się dalej czytać gdy dotarłem do tego: "ROM: 16 lub 32 GB
Takie bzdury wypisywać na stronie "specjalizującej" się w opisach i ocenach telefonów? Ale to tylko odnoga wp.pl... więc wszystko jasne.

PS. omijaj telefony z procesorem MediaTek

--
Czarek

Data: 2018-02-13 13:17:26
Autor: Zocha
Tani, ale dobry smartfon
Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm>
napisał w wiadomości news:p5ukgu$3kh$2usenet.news.interia.pl...

W dniu 13.02.2018 o 12:16, Zocha pisze:

Znalazłam stronę ze smartfonami do 500 zł.
Jest to cena, która by mi odpowiadała.

Wiemy, że cena ci odpowiada ale nic więcej nie napisałaś.

Masz rację, nie napisałam, że chodzi mi wyłącznie
o nowy smartfon.

Pozdrawiam
Zocha

Data: 2018-02-13 07:55:35
Autor: Kris
Tani, ale dobry smartfon
W dniu wtorek, 13 lutego 2018 13:17:20 UTC+1 użytkownik Zocha napisał:

Masz rację, nie napisałam, że chodzi mi wyłącznie
o nowy smartfon.

Nie napisałaś tez najważniejszego- do czego będziesz tego smartfona używac?
Tylko do dzwonienia, może dużo zdjęć robisz a może jakieś specjalne aplikacje używasz?
Ja np. telefonu używam tylko do dzwonienia, zdjęć robię bardzo niewiele i nie zależy mi na ich super jakości
Aplikacji używam może 3 maks 4 więc np. do moich zastosowań to każdy smartfon się nada nawet te najtańsze.
Ty możesz mieć inne preferencje

Data: 2018-02-13 13:38:24
Autor: Jacek Maciejewski
Tani, ale dobry smartfon
Dnia Tue, 13 Feb 2018 13:08:58 +0100, Czarek napisał(a):

Latem zeszłego roku kupiłem na OLX za 450 zł SGS5 z jeszcze 2 miesiącami gwarancji

Podobno ma słaby fotoaparat, prawda to?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-02-13 16:20:36
Autor: Czarek
Tani, ale dobry smartfon

Dnia Tue, 13 Feb 2018 13:08:58 +0100, Czarek napisał(a):

Latem zeszłego roku kupiłem na OLX za 450 zł SGS5
z jeszcze 2 miesiącami gwarancji

Podobno ma słaby fotoaparat, prawda to?

Do typowego robienia zdjęć mam inne sprzęty jednak nie zauważyłem aby ten telefon miał z tym jakieś problemy.

--
Czarek

Data: 2018-02-13 14:38:52
Autor: RadoslawF
Tani, ale dobry smartfon
W dniu 2018-02-13 o 12:16, Zocha pisze:
[...]

Nie sprecyzowałaś co jeszcze jest dla ciebie ważne.
Ja bym z tej listy wybrał xiaomi redmi 4x z uwagi na baterię.
Doradzał bym też dołożyć sto złotych i kupić wersję z 3GB RAM.
Tyle że ja chciałbym dużą baterię ale nie za duży ekran.
Wisi mi też jakość aparatu foto i inne pierdoły ważne dla innych.

Pozdrawiam

Data: 2018-02-13 18:24:19
Autor: Zocha
Tani, ale dobry smartfon
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>
napisał w wiadomości news:p5uppg$a7m$1node2.news.atman.pl...

[...]

Preferowane przeze mnie cechy i do czego ma służyć:
- nowy
- dobra bateria
- wygodna szybkość działania, w tym szybkie przewijanie
- dzwonienie
- SMSy, czasami MMSy
- szybkie otwieranie stron www, ich przewijanie bez zacięć
- odbieranie poczty z załącznikami (pdf, doc, xls, jpg), czasem
  wysyłanie; (mile widziana sygnalizacja o nadejściu poczty)
- dyktafon, głośnik dobrej jakości
- nawigacja otrzymana z systemem
- możliwość robienia zdjęć w przyzwoitej jakości - często
  robię zdjęcia jakichś ogłoszeń, np. na klatce schodowej,
  chodzi o to żeby były czytelne
- przekątna ok. 5 cali
- 2 sloty na SIMy mile widziane, ale nie są konieczne
Nie korzystam z gier, ani facebooka lub tp.

Jeśli żaden z podanej strony nie spełnia powyższych warunków,
napiszcie proszę jaki by spełniał i ile, mniej więcej, trzeba by
zapłacić za nowy.

Pozdrawiam
Zocha

Data: 2018-02-13 19:14:40
Autor: radekp@konto.pl
Tani, ale dobry smartfon
Tue, 13 Feb 2018 18:24:19 +0100, w <5a831f34$0$562$65785112@news.neostrada.pl>,
"Zocha" <Zocha@Zofia.pl> napisał(-a):

[...]

Xiaomi 4A lub 4X

Poza tym:
- nawigacja razem z systemem - każdy Android ma Google Maps. Bardzo takie
sobie, więc i tak może będziesz musiała się posiłkować innym programem
- ma dwa sloty na dwie karty SIM i kartę SD, ale musisz wybrać 2 z tych 3
rzeczy :)

Data: 2018-02-13 22:19:17
Autor: Zocha
Tani, ale dobry smartfon
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości

[...]

Jaki, wypróbowany na tym lub podobnym smartfonie/systemie operacyjnym,
być polecił?

- ma dwa sloty na dwie karty SIM i kartę SD, ale musisz wybrać 2 z tych 3
rzeczy :)
To jest do wyboru w każdym momencie używania, czy trzeba się zdecydować
na konkretny model przy zakupie?

Dzięki i pozdrawiam
Zocha

Data: 2018-02-13 22:26:45
Autor: Czarek
Tani, ale dobry smartfon

W dniu 13.02.2018 o 22:19, Zocha pisze:
- ma dwa sloty na dwie karty SIM i kartę SD, ale musisz wybrać 2 z tych 3
rzeczy :)
To jest do wyboru w każdym momencie używania, czy trzeba się zdecydować
na konkretny model przy zakupie?

W każdym momencie używania.
To jest skonstruowane tak, że są dwa gniazda i w pierwsze z nich, zwykłe wkładasz tylko kartę SIM a w drugie gniazdo (Combo czy jakoś tak się to nazywa) albo kartę SIM albo kartę SD.

Czyli możesz używać w tym samym czasie 2 x SIM bez SD *lub* 1 x SIM + 1 x SD, nigdy nie możesz 2 x SIM + 1 x SD.

--
Czarek

Data: 2018-02-13 22:34:10
Autor: z
Tani, ale dobry smartfon
W dniu 2018-02-13 o 22:19, Zocha pisze:
Jaki, wypróbowany na tym lub podobnym smartfonie/systemie operacyjnym,
być polecił?

Jedni chwalą Waze, inni maps.me, inni andromaps inni płatne naviexpert i automapę (można przetestować przez miesiąc)
Każda jest inna i pod inne gusta.
Jedni wolą prostotę a inni mnogość funkcji.

Ja się ciągle miotam ale właśnie w długą podróż jadę z automapą bo ją najlepiej znam.
Abo 14zł/mies.

PS. Oczywiście nie zapominając o Yanosiku który w tle służy do tego do czego służy bo nawigacja z niego taka sobie :-)

Data: 2018-02-14 11:10:32
Autor: radekp@konto.pl
Tani, ale dobry smartfon
Tue, 13 Feb 2018 22:19:17 +0100, w <5a83563f$0$591$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

> sobie, więc i tak może będziesz musiała się posiłkować innym programem
Jaki, wypróbowany na tym lub podobnym smartfonie/systemie operacyjnym,

Zależy do czego.
Do auta najlepszy jest Naviexpert.

> - ma dwa sloty na dwie karty SIM i kartę SD, ale musisz wybrać 2 z tych 3
> rzeczy :)
To jest do wyboru w każdym momencie używania, czy trzeba się zdecydować
na konkretny model przy zakupie?

Jeden slot = karta SIM
Drugi slot = karta SIM LUB karta SD

Data: 2018-02-13 22:25:12
Autor: Marcin Debowski
Tani, ale dobry smartfon
On 2018-02-13, radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:
Xiaomi 4A lub 4X
[..]
- ma dwa sloty na dwie karty SIM i kartę SD, ale musisz wybrać 2 z tych 3
rzeczy :)

Warto wspomniec, że jak w jednym slocie idzie po 4G/3G to w drugim działa tylko 2G.

--
Marcin

Data: 2018-02-13 23:32:06
Autor: Czarek
Tani, ale dobry smartfon

On 2018-02-13, radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:
Xiaomi 4A lub 4X
[..]
- ma dwa sloty na dwie karty SIM i kartę SD, ale musisz wybrać 2 z tych 3
rzeczy :)

Warto wspomniec, że jak w jednym slocie idzie po 4G/3G to w drugim
działa tylko 2G.

Jest tak w każdym przypadku, w każdym telefonie z dwoma SIM? Wydaje mi sie, że ktoś tu niedawno pisał, że ma inaczej.

--
Czarek

Data: 2018-02-13 23:02:58
Autor: Marcin Debowski
Tani, ale dobry smartfon

On 2018-02-13, radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:
Xiaomi 4A lub 4X
[..]
[...]

Nie wiem, ale za Xiaomi Polska
http://www.mi.com/pl/redmi4a/specs/
"Przy jednoczesnym włożeniu dwóch kart SIM pierwsza z nich służy do rozmów i transmisji danych w trybie 4G, natomiast druga może działać wyłącznie w trybie 2G."

Ja mam wersję azjatycką i też tak ma.

--
Marcin

Data: 2018-02-22 12:53:45
Autor: Kamil 'Model'
Tani, ale dobry smartfon
Podane cechy się wykluczają. Albo telefon do 500zł nowy ale za to z przeciętną wydajnością, albo jeden ze starszych flagowców.

Wypowiem się na temat LG G3 oraz Huawei P8.

G3 - bardzo duży (5,5") fajny ekran, zdjęcia średnie, wydajność zadowalająca.
P8 - poręczny, dobrej jakości ekran, fajna jakość wykonania, wyraźnie wydajniejszy od G3, o niebo lepsze zdjęcia.

Obydwa kupisz w cenie poniżej 500zł.

Mam obydwa ale już nie używane, czekają na awarię aktualnych telefonów, aby w zastępstwie podziałać...

G3 używała Żona i przez 2 lata zero problemów, zero zawieszeń, itp...
P8 używałem Ja i też przez 2 lata zero problemów.

Jak dla Mnie G3 za duży, P8 lepiej leży w dłoni, ale Żonie bardziej pasowała G3'ka

Data: 2018-02-13 15:54:08
Autor: z
Tani, ale dobry smartfon
Nieustająco Xiaomi Redmi 4A lub 4X (większa bateria)

A ostatnio widziałem 4A 16 Giga za 420 zł. Rozsądnie pieniądze.

Data: 2018-02-13 16:30:47
Autor: ToMasz
Tani, ale dobry smartfon
[...]

sprawdź przedewszystkim jaki ten telefon jest szybki, a nie ile ma rdzeni o jakim taktowaniu. antutu Twoim przyjacielem. jak dostaniesz lgg3 za 500zł, to możesz śmiało brać. redmi note3 (trójka jest szybsza od czwórki) jest w proline za 560zł.

ale biorąc pod uwagę ogólne ceny na rynku,  ciężko będzie za 5 stówek kupić coś dobrego.

ToMasz

Data: 2018-02-13 07:58:55
Autor: Kris
Tani, ale dobry smartfon
W dniu wtorek, 13 lutego 2018 16:31:29 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

ale biorąc pod uwagę ogólne ceny na rynku,  ciężko będzie za 5 stówek kupić coś dobrego.

Coś doibrego do czego?
Zrówno Ty jak i kilku wyżej udzielacie odpowiedzi nie wiedząć praktycznie na co
Zocha nie sprecyzowała przecież do czego jej ten sprzęt potrzebny.
Wyżej napisałem do czego ja smartfona używam- tez mi za minimum 500zł(a najczęściej jeszcze w takich dyskusjach jest "dołóż stówkę będzie lepsze...") zaproponujecie?

Data: 2018-02-13 17:06:45
Autor: ToMasz
Tani, ale dobry smartfon
W dniu 13.02.2018 o 16:58, Kris pisze:
[...]

racja. moja matka ma moto g cośtam na snapie 400 i jej wystarcza. ja miałem s4 na snapie 800 i było tak na styk. ale jak się chce gadać, to wystarczy nokia 3310. jak chce się "smart" to niech to działa jako tako. tymbardziej że właśnie można za 500zł kupić nowe gówno, albo prawie nowego flagowca z przed kilku lat. jak na dzień dzisiejszy, snap 800, snap 650 to w mojej ocenie minimum. nie dlamnie, tylko w mojej ocenie, dla ludzi którzy chcą _korzystać_ ze "smart". To tak jak 10 watówa "żarówka" albo 60konny silnik.
ToMasz

Data: 2018-02-13 17:53:18
Autor: z
Tani, ale dobry smartfon
W dniu 2018-02-13 o 16:58, Kris pisze:
Zrówno Ty jak i kilku wyżej udzielacie odpowiedzi nie wiedząć praktycznie na co
Zocha nie sprecyzowała przecież do czego jej ten sprzęt potrzebny.

Być może jeszcze nie wie czego jej potrzeba ;-) oprócz dzwonienia i smsowania a ja proponuję jej rozsądne zagospodarowanie tych 500 zł :-)

Swoją drogą wydawanie więcej na smartfona uważam za głupotę. ;-)

Data: 2018-02-15 18:42:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tani, ale dobry smartfon

"z" 5a831800$0$595$65785112@news.neostrada.pl

Być może jeszcze nie wie czego jej potrzeba ;-) oprócz dzwonienia i smsowania a ja proponuję jej rozsądne zagospodarowanie tych 500 zł :-)

Swoją drogą wydawanie więcej na smartfona uważam za głupotę. ;-)

Telefon do rozmawiania i SMSowania można w Auchan kupić za mniej
niż 44 pln. Wydawanie 500 pln na telefon pełniący tylko te dwie
funkcje to dopiero mądrość...[najmądrzej? -- kupić za 500 pln na
krechę, obsługa której kosztuje kolejne 500 pln i drzeć mordę na
ulicach o powszechnej banksteryzacji... ja bym kupił za 600 pln,
od czego bym odpodatkował 200 pln oraz wziął od Paribasu 300 pln
za lanie szmalu i 170 pln za założenie konta, przez co miałbym
niezły smartfon (co najmniej: GG4, 2 GB RAM, 16 GB ,,dysku'',
5,5" ekranu, 16Wh akumulatora... do tego wziąłbym od VirginM
SIMki, aby mieć nolimit ;) rozmów za free i trochę netu za
free... dla mnie 60 minut gadania via fon miesięcznie to
niewyobrażalnie dużo... ale dzięki zetom ;) ja to wszystko
mogę mieć aż tak tanio... nie tylko to... wiele innych dóbr
mogę mieć straszliwie ;) tanio... za kilka dych minut niepicia
czy niepalenia bądź niećpania itp...]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.    http://eneuel.w.duna.pl    .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2018-02-14 09:42:57
Autor: zhbick
Tani, ale dobry smartfon
Użytkownik "Zocha"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a82c8ec$0$568$65785112@news.neostrada.pl...

Ewentualnie jaki smartfon spoza tej listy,
ale w podobnej cennie, warto byłoby kupć?

Obejrzyj telefony pod marką DOOGEE (czasem występują jako DOOGEE HOMTOM). Jeśli odrzucimy te najtańsze a skupimy się na dostępnych w cenie 500 zł, to w tej kwocie dostaniesz nowego Androida, sensowną baterię, 2 lub 3 GB RAM, min 16 GB pamięci masowej i przyzwoity procesor. Markowe słuchawki w tej cenie oferują mniej.

Używam od dwóch lat Doogee T5 (wodoodporne ciężkie bydle, z pojemną baterią robiącą za powerbank), do którego dokupiłem jakiś najtańszy futerał-książeczkę. Telefon kilka razy spadł a wygląda jak... nowy.

Data: 2018-02-16 10:55:49
Autor: Trybun
Tani, ale dobry smartfon
[...]

Bariera raczej nie do przeskoczenia - tani i dobry. Ta taniość zawsze przełoży się na ograniczenia względem tych drogich.

Data: 2018-02-21 16:57:42
Autor: mietek
Tani, ale dobry smartfon
[...]

Pamiętaj jeszcze o paśmie 800 GHz