Tani, ale dobry smartfon

Data: 2018-02-13 13:17:26
Autor: Zocha
Tani, ale dobry smartfon
Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm>
napisał w wiadomości news:p5ukgu$3kh$2usenet.news.interia.pl...

W dniu 13.02.2018 o 12:16, Zocha pisze:

Znalazłam stronę ze smartfonami do 500 zł.
Jest to cena, która by mi odpowiadała.

Wiemy, że cena ci odpowiada ale nic więcej nie napisałaś.

Masz rację, nie napisałam, że chodzi mi wyłącznie
o nowy smartfon.

Pozdrawiam
Zocha

Za 500 to możesz przebierać w firmowych używkach dobrym stanie, często jeszcze na gwarancji. Latem zeszłego roku kupiłem na OLX za 450 zł SGS5 z jeszcze 2 miesiącami gwarancji i wiem, że na długo ten telefon mi wystarczy. W przypadku telefonu używanego - tylko odbiór osobisty.

> https://komorkomania.pl/35599,10-najlepszych-smartfonow-do-500-zl

Odechciało mi się dalej czytać gdy dotarłem do tego: "ROM: 16 lub 32 GB
Takie bzdury wypisywać na stronie "specjalizującej" się w opisach i ocenach telefonów? Ale to tylko odnoga wp.pl... więc wszystko jasne.

PS. omijaj telefony z procesorem MediaTek

-- Czarek

Data: 2018-02-13 07:55:35
Autor: Kris
Tani, ale dobry smartfon
W dniu wtorek, 13 lutego 2018 13:17:20 UTC+1 użytkownik Zocha napisał:

Masz rację, nie napisałam, że chodzi mi wyłącznie
o nowy smartfon.

Nie napisałaś tez najważniejszego- do czego będziesz tego smartfona używac?
Tylko do dzwonienia, może dużo zdjęć robisz a może jakieś specjalne aplikacje używasz?
Ja np. telefonu używam tylko do dzwonienia, zdjęć robię bardzo niewiele i nie zależy mi na ich super jakości
Aplikacji używam może 3 maks 4 więc np. do moich zastosowań to każdy smartfon się nada nawet te najtańsze.
Ty możesz mieć inne preferencje

Tani, ale dobry smartfon