Tani, ale dobry smartfon

Data: 2018-02-13 14:38:52
Autor: RadoslawF
Tani, ale dobry smartfon
W dniu 2018-02-13 o 12:16, Zocha pisze:
Znalazłam stronę ze smartfonami do 500 zł.
Jest to cena, która by mi odpowiadała.
https://komorkomania.pl/35599,10-najlepszych-smartfonow-do-500-zl

Pytanie: czy ktoś na podstawie doświadczeń
użytkownika mógłby napisać, że danego
modeu zdecydowanie nie należy kupować
i dlaczego

Ewentualnie jaki smartfon spoza tej listy,
ale w podobnej cennie, warto byłoby kupć?

Nie sprecyzowałaś co jeszcze jest dla ciebie ważne.
Ja bym z tej listy wybrał xiaomi redmi 4x z uwagi na baterię.
Doradzał bym też dołożyć sto złotych i kupić wersję z 3GB RAM.
Tyle że ja chciałbym dużą baterię ale nie za duży ekran.
Wisi mi też jakość aparatu foto i inne pierdoły ważne dla innych.

Pozdrawiam

Data: 2018-02-13 18:24:19
Autor: Zocha
Tani, ale dobry smartfon
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>
napisał w wiadomości news:p5uppg$a7m$1node2.news.atman.pl...

[...]

Preferowane przeze mnie cechy i do czego ma służyć:
- nowy
- dobra bateria
- wygodna szybkość działania, w tym szybkie przewijanie
- dzwonienie
- SMSy, czasami MMSy
- szybkie otwieranie stron www, ich przewijanie bez zacięć
- odbieranie poczty z załącznikami (pdf, doc, xls, jpg), czasem
  wysyłanie; (mile widziana sygnalizacja o nadejściu poczty)
- dyktafon, głośnik dobrej jakości
- nawigacja otrzymana z systemem
- możliwość robienia zdjęć w przyzwoitej jakości - często
  robię zdjęcia jakichś ogłoszeń, np. na klatce schodowej,
  chodzi o to żeby były czytelne
- przekątna ok. 5 cali
- 2 sloty na SIMy mile widziane, ale nie są konieczne
Nie korzystam z gier, ani facebooka lub tp.

Jeśli żaden z podanej strony nie spełnia powyższych warunków,
napiszcie proszę jaki by spełniał i ile, mniej więcej, trzeba by
zapłacić za nowy.

Pozdrawiam
Zocha

Data: 2018-02-13 19:14:40
Autor: radekp@konto.pl
Tani, ale dobry smartfon
Tue, 13 Feb 2018 18:24:19 +0100, w <5a831f34$0$562$65785112@news.neostrada.pl>,
"Zocha" <Zocha@Zofia.pl> napisał(-a):

[...]

Xiaomi 4A lub 4X

Poza tym:
- nawigacja razem z systemem - każdy Android ma Google Maps. Bardzo takie
sobie, więc i tak może będziesz musiała się posiłkować innym programem
- ma dwa sloty na dwie karty SIM i kartę SD, ale musisz wybrać 2 z tych 3
rzeczy :)

Data: 2018-02-13 22:19:17
Autor: Zocha
Tani, ale dobry smartfon
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości

[...]

Jaki, wypróbowany na tym lub podobnym smartfonie/systemie operacyjnym,
być polecił?

- ma dwa sloty na dwie karty SIM i kartę SD, ale musisz wybrać 2 z tych 3
rzeczy :)
To jest do wyboru w każdym momencie używania, czy trzeba się zdecydować
na konkretny model przy zakupie?

Dzięki i pozdrawiam
Zocha

Data: 2018-02-13 22:26:45
Autor: Czarek
Tani, ale dobry smartfon

W dniu 13.02.2018 o 22:19, Zocha pisze:
- ma dwa sloty na dwie karty SIM i kartę SD, ale musisz wybrać 2 z tych 3
rzeczy :)
To jest do wyboru w każdym momencie używania, czy trzeba się zdecydować
na konkretny model przy zakupie?

W każdym momencie używania.
To jest skonstruowane tak, że są dwa gniazda i w pierwsze z nich, zwykłe wkładasz tylko kartę SIM a w drugie gniazdo (Combo czy jakoś tak się to nazywa) albo kartę SIM albo kartę SD.

Czyli możesz używać w tym samym czasie 2 x SIM bez SD *lub* 1 x SIM + 1 x SD, nigdy nie możesz 2 x SIM + 1 x SD.

--
Czarek

Data: 2018-02-13 22:34:10
Autor: z
Tani, ale dobry smartfon
W dniu 2018-02-13 o 22:19, Zocha pisze:
Jaki, wypróbowany na tym lub podobnym smartfonie/systemie operacyjnym,
być polecił?

Jedni chwalą Waze, inni maps.me, inni andromaps inni płatne naviexpert i automapę (można przetestować przez miesiąc)
Każda jest inna i pod inne gusta.
Jedni wolą prostotę a inni mnogość funkcji.

Ja się ciągle miotam ale właśnie w długą podróż jadę z automapą bo ją najlepiej znam.
Abo 14zł/mies.

PS. Oczywiście nie zapominając o Yanosiku który w tle służy do tego do czego służy bo nawigacja z niego taka sobie :-)

Data: 2018-02-14 11:10:32
Autor: radekp@konto.pl
Tani, ale dobry smartfon
Tue, 13 Feb 2018 22:19:17 +0100, w <5a83563f$0$591$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

> sobie, więc i tak może będziesz musiała się posiłkować innym programem
Jaki, wypróbowany na tym lub podobnym smartfonie/systemie operacyjnym,

Zależy do czego.
Do auta najlepszy jest Naviexpert.

> - ma dwa sloty na dwie karty SIM i kartę SD, ale musisz wybrać 2 z tych 3
> rzeczy :)
To jest do wyboru w każdym momencie używania, czy trzeba się zdecydować
na konkretny model przy zakupie?

Jeden slot = karta SIM
Drugi slot = karta SIM LUB karta SD

Data: 2018-02-13 22:25:12
Autor: Marcin Debowski
Tani, ale dobry smartfon
On 2018-02-13, radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:
Xiaomi 4A lub 4X
[..]
- ma dwa sloty na dwie karty SIM i kartę SD, ale musisz wybrać 2 z tych 3
rzeczy :)

Warto wspomniec, że jak w jednym slocie idzie po 4G/3G to w drugim działa tylko 2G.

--
Marcin

Data: 2018-02-13 23:32:06
Autor: Czarek
Tani, ale dobry smartfon

On 2018-02-13, radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:
Xiaomi 4A lub 4X
[..]
- ma dwa sloty na dwie karty SIM i kartę SD, ale musisz wybrać 2 z tych 3
rzeczy :)

Warto wspomniec, że jak w jednym slocie idzie po 4G/3G to w drugim
działa tylko 2G.

Jest tak w każdym przypadku, w każdym telefonie z dwoma SIM? Wydaje mi sie, że ktoś tu niedawno pisał, że ma inaczej.

--
Czarek

Data: 2018-02-13 23:02:58
Autor: Marcin Debowski
Tani, ale dobry smartfon

On 2018-02-13, radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:
Xiaomi 4A lub 4X
[..]
[...]

Nie wiem, ale za Xiaomi Polska
http://www.mi.com/pl/redmi4a/specs/
"Przy jednoczesnym włożeniu dwóch kart SIM pierwsza z nich służy do rozmów i transmisji danych w trybie 4G, natomiast druga może działać wyłącznie w trybie 2G."

Ja mam wersję azjatycką i też tak ma.

--
Marcin

Data: 2018-02-22 12:53:45
Autor: Kamil 'Model'
Tani, ale dobry smartfon
Podane cechy się wykluczają. Albo telefon do 500zł nowy ale za to z przeciętną wydajnością, albo jeden ze starszych flagowców.

Wypowiem się na temat LG G3 oraz Huawei P8.

G3 - bardzo duży (5,5") fajny ekran, zdjęcia średnie, wydajność zadowalająca.
P8 - poręczny, dobrej jakości ekran, fajna jakość wykonania, wyraźnie wydajniejszy od G3, o niebo lepsze zdjęcia.

Obydwa kupisz w cenie poniżej 500zł.

Mam obydwa ale już nie używane, czekają na awarię aktualnych telefonów, aby w zastępstwie podziałać...

G3 używała Żona i przez 2 lata zero problemów, zero zawieszeń, itp...
P8 używałem Ja i też przez 2 lata zero problemów.

Jak dla Mnie G3 za duży, P8 lepiej leży w dłoni, ale Żonie bardziej pasowała G3'ka

Tani, ale dobry smartfon