Tani, ale dobry smartfon

Data: 2018-02-13 13:08:58
Autor: Czarek
Tani, ale dobry smartfon

W dniu 13.02.2018 o 12:16, Zocha pisze:
Znalazłam stronę ze smartfonami do 500 zł.
Jest to cena, która by mi odpowiadała.

Wiemy, że cena ci odpowiada ale nic więcej nie napisałaś.

Za 500 to możesz przebierać w firmowych używkach dobrym stanie, często jeszcze na gwarancji. Latem zeszłego roku kupiłem na OLX za 450 zł SGS5 z jeszcze 2 miesiącami gwarancji i wiem, że na długo ten telefon mi wystarczy. W przypadku telefonu używanego - tylko odbiór osobisty.

> https://komorkomania.pl/35599,10-najlepszych-smartfonow-do-500-zl

Odechciało mi się dalej czytać gdy dotarłem do tego: "ROM: 16 lub 32 GB
Takie bzdury wypisywać na stronie "specjalizującej" się w opisach i ocenach telefonów? Ale to tylko odnoga wp.pl... więc wszystko jasne.

PS. omijaj telefony z procesorem MediaTek

--
Czarek

Tani, ale dobry smartfon