Tani bukłak - warto kupić?

Data: 2009-08-21 15:11:34
Autor: mmateusz
Tani bukłak - warto kupić?
Czy jest jakiś tani buklak, nie kosztujacy wiecej od mojego plecaka
(70zl), ktory nie bedzie smieciem? Czyli nie rozleci sie w plecaku i
wytrzyma 10-40 wycieczek rocznie.
Archiwum precla nie dziala, gdzie indziej znalazlem tylko ze Kellys ma
tragiczne buklaki.

MZ nie warto.
jeden tani bukłak mi się rozleciał. teraz mam 2 tanie i te trochę wytrzymają.
ale mają słabe ustniki: albo trudno się do nich dobrać albo ciekną, są z
cienkiego plastiku, nie da się ich powiesić, mają małe otwory wlewowe.

MZ lepiej bym zrobił kupując od razu 1 Deutera/Source/itp. :/
wytrzymałby pewnie tyle samo co te 3.

kup taki z szeroką szyną lub durzym otworem wlewowym.
Mk

--

Tani bukłak - warto kupić?