Tani bukłak - warto kupić?

Data: 2009-08-21 15:20:58
Autor: Michał Pysz
Tani bukłak - warto kupić?
Miałem kiedyś kudu, syf straszny.
Plecak F4 też miałem masakra.

Odkąd kupiłem camela to na nic innego nie zmienię.

Chyba już 4 rok działa bez zarzutu.
Na dwóch Transcarpatiach zdarzało się 7 dni go nie myć i zbytnio nie szanować i mu to nie szkodziło.

Jest pancerny, nie cieknie, bukłak nie zarasta syfem.
Natomiast wężykowi się to zdarza jak kilka dni pod rząd tylko dolewam wodę zamiast go wymyć.

mp.

Czy jest jakiś tani buklak, nie kosztujacy wiecej od mojego plecaka
(70zl), ktory nie bedzie smieciem? Czyli nie rozleci sie w plecaku i
wytrzyma 10-40 wycieczek rocznie.
Archiwum precla nie dziala, gdzie indziej znalazlem tylko ze Kellys ma
tragiczne buklaki.

Probowal ktos moze buklakow tych firm:
ROCKRIDER
4F
albo innych sensownych i tanich (<50zl)?
np. http://tinyurl.com/lzqfcn

Co do pojemnosci - obojetnie.

Data: 2009-08-21 16:13:54
Autor: Kosu
Tani bukłak - warto kupić?
Michał Pysz wrote:
Miałem kiedyś kudu, syf straszny.

Ja nie mam większych zastrzeżeń do KUDU. Świetny ustnik, nie śmierdzi, wygodny, szczelny. Podobno niektórym pęka zakrętka do worka (nie stwierdziłem). Za to worek ma fatalny kształt - rozszerzający się na dole tak, że worek może stać... no i fajnie, ale słabo leży w plecaku (mam taki z wygiętymi plecami). Dziś - wiadomo - kupiłbym Source. Kiedyś Kudu był 3 razy tańszy, więc wybrałem na początek ;)

Jedno ale. Nie mogę znaleźć strony KUDU i ich produkty zniknęły z oferty grappa.pl (kiedyś głównego sprzedawcy). R.I.P. ?

pozdrawiam,
Kosu

Tani bukłak - warto kupić?